0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

TSI-re hangolva - Volkswagen Polo menetpróba

Otthonában vezettük a hatodik Volkswagen Polót

Nagyobb és biztonságosabb lett a hatodik generációs Volkswagen Polo, tudásával túlmutat a szuperminik szegmensén, karakterével is.

%KA%Minden dimenziójában nőtt a Volkswagen Polo hatodik generációja, kellett már neki a frissítés, pontosabban a teljesen új nemzedék%KA%

Minden dimenziójában nőtt a Volkswagen Polo hatodik generációja, kellett már neki a frissítés, pontosabban a teljesen új nemzedék

Elsők között vezethettük a hatodik generációs Volkswagen Polót, no még nem itthon, de hazájában, egészen pontosan Hamburg különleges hangulatú környékén, ahol minden a hajózásról szól, ahol jól megfér a dicső múlt és a jelen rohamos gazdasága egymás mellett, és ahol a férfiak legnagyobb szerencséjére némi északi vér is csörgedezik a hölgyek vérében. Feltűnő Németország utcáin, hogy gyakori a jól felszerelt modell. Ekkor értjük meg igazán, hogy miért dobnak piacra csúcstechnológiákkal tömött és már-már bazárian felcicomázott autókat a gyártók, azon puritánabb változatok mellett, amik viszont nálunk sikeresek. Márpedig a divatból és a high-tech kiegészítőkből az új Polo sem szenved hiányt, de a kisautó-szegmens meghatározó szereplőjeként ez így is van rendben.

Volkswagen Polo VI − méretek
Hosszúság [mm] Szélesség [mm] Magasság [mm] Tengelytáv [mm] Csomagtér [liter]
Volkswagen Polo VI 4053 1751 1461 2548 351-1125

%KA%Közel 10 centivel hosszabb a tengelytáv, amit megérezni rajta. Akár 17 colos felnikkel is rendelhető az új Polo, azokkal is komfortosnak bizonyul, sportfutóművel 1,5 centi ültetést is adhat, no meg még jobb úttartást%KA%

Közel 10 centivel hosszabb a tengelytáv, amit megérezni rajta. Akár 17 colos felnikkel is rendelhető az új Polo, azokkal is komfortosnak bizonyul, sportfutóművel 1,5 centi ültetést is adhat, no meg még jobb úttartást

%KA%Alapként adják a hullámos ledes menetfényt a fényszórók, a full LED lámpák már felárasak természetesen. Hátul P-betűt formáznak a diódás fények%KA% %KA%Alapként adják a hullámos ledes menetfényt a fényszórók, a full LED lámpák már felárasak természetesen. Hátul P-betűt formáznak a diódás fények%KA%

Alapként adják a hullámos ledes menetfényt a fényszórók, a full LED lámpák már felárasak természetesen. Hátul P-betűt formáznak a diódás fények

Átlépve a négyméteres szent határt, elődjénél 81 mm-rel hosszabb az új Polo, 69 mm-rel szélesebb, 13 mm-rel magasabb, tengelytávja 92 mm-t nőt, csomagtere 71 literrel öblösebb. Ennyit számít egy padlólemez-váltás, ugyanis a nemrég érkezett fivérhez, a SEAT Ibizához hasonlóan a Polo is áttér az MQB platformra, amitől Golf IV méretűre cseperedett, noha saját kategóriát azért nem alakít, ahogy a németek hangoztatják. Finoman kellett hozzányúlniuk az 1975 óta több mint 14 millió eladást összegyűjtő Polóhoz, de úgy gondolom, a formatervezők megugrották a feladatot. Kimaxolták a méreteket a rövid túlnyúlásokkal, az utastér állítólag elöl 15 mm, hátul 21 mm extra fejteret ad, pedig alapvetően nagyok a kerékívek. 14 színben lesz kérhető a külső, felszereltségtől függően, ami Trendline, Comfortline, Highline és dekorcsíkokat is viselő Beats szinteket sorol.

%KA%Minimalista utastér, némileg a sofőr felé fordított középkonzollal, igazodva a VW-csoport dizájnvonalához. Számtalan színben pompázhat a műszerfal, de még az alap műanyagelemek is színezhetőek%KA%

Minimalista utastér, némileg a sofőr felé fordított középkonzollal, igazodva a VW-csoport dizájnvonalához. Számtalan színben pompázhat a műszerfal, de még az alap műanyagelemek is színezhetőek

%KA%Minden szögletes, még a pohártartók és az előrehúzható, bőrrel fedett, végre nem fémes recsegéssel felnyíló könyöklő is%KA% %KA%Minden szögletes, még a pohártartók és az előrehúzható, bőrrel fedett, végre nem fémes recsegéssel felnyíló könyöklő is%KA%

Minden szögletes, még a pohártartók és az előrehúzható, bőrrel fedett, végre nem fémes recsegéssel felnyíló könyöklő is

Megmagyarázhatatlanul más hangulatot áraszt a Polo, mint az Ibiza: a német szupermini masszívabbnak, magabiztosabbnak hat. Persze felszereltségben is többet nyújt, kisautóban például először alkalmaznak digitális műszerfalat, ami kisebb, mint a Golfban (11,7 colos), de semmivel sem rosszabb. A vékony karimájú, jó tapintású volánról és a központi infotainment érintőképernyőjéről is állítgatható. Utóbbi egyébként már-már prémium hatású, üvegfelületű, gesztusvezérlős, akár 8 colos. Meglepően sok fantáziát vittek a műszerfalba, ami fekete zongoralakk segítségével vizuálisan egybeolvasztja a két képernyőt, így a sofőr előtti részt is. Hosszú ülőlapot és jó oldaltartást adnak a Highline ülések elöl és hátul is, ami igen nagy szó és erény. Hátul is bőséges a fejtér, a lábtér viszont már passzentos, de kárpótol, hogy mélyen belesüppedhetünk az ülésekbe és lábfejünk is igen szabadon mozoghat.

%KA%Nagyon ufó a duplaképernyőktől az utastérben, nem ehhez szoktunk egy szuperminiben. A két képernyőt fekete zongoralakkal kötötték össze, így nem csak a képernyők, de a körítésük is gyorsan összetaperolható%KA% %KA%Nagyon ufó a duplaképernyőktől az utastérben, nem ehhez szoktunk egy szuperminiben. A két képernyőt fekete zongoralakkal kötötték össze, így nem csak a képernyők, de a körítésük is gyorsan összetaperolható%KA%

Nagyon ufó a duplaképernyőktől az utastérben, nem ehhez szoktunk egy szuperminiben. A két képernyőt fekete zongoralakkal kötötték össze, így nem csak a képernyők, de a körítésük is gyorsan összetaperolható

%KA%Élből 351, támladöntéssel 1125 literes a vonalzóval rajzolt csomagtér%KA%

Élből 351, támladöntéssel 1125 literes a vonalzóval rajzolt csomagtér

%KA%Hosszú ülőlapok és szellős fejtér elöl-hátul. A hátsó lábtér viszont elviselt volna még pár centit%KA% %KA%Hosszú ülőlapok és szellős fejtér elöl-hátul. A hátsó lábtér viszont elviselt volna még pár centit%KA%

Hosszú ülőlapok és szellős fejtér elöl-hátul. A hátsó lábtér viszont elviselt volna még pár centit

Míg a Trendline modellekben uralkodó lesz a puritán műanyag − még a volán is abból lesz, addig az általunk is próbált Highline szinten már végtelenül puhára habosított műanyagot találunk a műszerfal jó részén. Deréktól lefelé persze már nem ilyen fényes a helyzet, de egész finom tapintású plasztikot alkalmaztak, csak ránézésre hat durvábbnak. A legjobb, hogy minden színezhető, tehát akár a teljes ajtóborítás lehet például sötétkék vagy fehér, ráadásul ott van a méretes dekorbetét is, ami 8 színben lesz kérhető, fényes és matt felülettel egyaránt. Egyébként a Beats modell még a megszokottnál is finomabb matt felületet ad, jó érzés végigsimítani. Mégsem érződik fiatalosnak az utastér, az egész autóból árad a német rendezettség, hiányzik belőle némi szerethető szeleburdiság.

%KA%Tizennégy fényezésben, nyolcféle utastéri betéttel variálható a Polo%KA%

Tizennégy fényezésben, nyolcféle utastéri betéttel variálható a Polo

%KA%Színes, mégsem fiatalos. Hiányzik belőle a lélek, valami igazán lehetne kicsit is hibás, de minden elvágólagos. Persze ez lehet dicséret is, biztos sokan lesznek, akik épp a kiszámíthatóságot keresik%KA%

Színes, mégsem fiatalos. Hiányzik belőle a lélek, valami igazán lehetne kicsit is hibás, de minden elvágólagos. Persze ez lehet dicséret is, biztos sokan lesznek, akik épp a kiszámíthatóságot keresik

%KA%Bár a képen feketének látszik, ez az ajtó sötétkék és fehér műanyaggal borított%KA%

Bár a képen feketének látszik, ez az ajtó sötétkék és fehér műanyaggal borított

Egy szívó és egy turbós egyliteres benzines alkotja a hazai bevezető motorpalettát. Csak később csatlakozik hozzájuk még egy háromhengeres turbós, a 115 lóerős és az 1,0 literes CNG változat, valamint két dízel. Előbbi kapcsán magyarázat, hogy a Volkswagen továbbra is alternatívaként tekint a földgázos hajtásokra és több töltőállomásban reménykednek. Még később várható az 1.5 TSI Evo, valamint a GTI változat a maga 200 lóerős, 2.0 TSI-jével. Először erősebbik turbós háromhengeres benzinesével, a 115 lovas 1.0 TSI-vel próbáltuk az új Polót. Továbbra is meglepő, hogy mennyire minimalizálták a TSI motorok által keltett rezonanciát. Olyan halk a motorfékkel nem igazán rendelkező háromhengeres, hogy fül alapján nehezemre esett eldönteni, mikor váltsak, ráadásul hosszú a fokozatkiosztása is, városban, 50 km/h-nál, tökéletesen elvan a harmadik fokozatban.

Volkswagen Polo VI − műszaki adatok (bevezető motorok)
Volkswagen Polo 1.0 BMT (75 LE) Volkswagen Polo 1.0 TSI BMT (95 LE)
Emissziós norma Euro 6 Euro 6
Hengerűrtartalom [cm3] 999 999
Hengerek/szelepek száma 3/12 3/12
Váltófajta/-fokozat kézi/5 kézi/5 vagy DSG/7
Teljesítmény [LE] 75 (6200) 95 (5000-5500)
Nyomaték [Nm] 95 (3000-4300) 175 (2000-3500)
Gyorsulás 0-100 km/h [s] 14,9 10,8
Végsebesség [km/h] 170 187
Kombinált fogyasztás [l/100 km] 4,7-4,8 4,4-4,5 (DSG: 4,6-4,7)
CO2-kibocsátás [g/km] 108-110 101-103 (DSG: 105-107)
Saját tömeg [kg] 1105 1145 (DSG: 1180)

%KA%Bár egyelőre nem kapható a 115 lovas 1.0 TSI-vel és a 95 lovas 1.6 TDI-vel, mégis ezekkel vallott a Polót%KA% %KA%Bár egyelőre nem kapható a 115 lovas 1.0 TSI-vel és a 95 lovas 1.6 TDI-vel, mégis ezekkel vallott a Polót%KA%

Bár egyelőre nem kapható a 115 lovas 1.0 TSI-vel és a 95 lovas 1.6 TDI-vel, mégis ezekkel vallott a Polót

Korábban egy kisautóban elképzelhetetlen lett volna, hogy autópályatempónál is ilyen nyugodtan beszélgessünk a mellettünk ülővel, de akár ott, akár városban is felesleges zajoktól mentes a Polo. Többek között a nagyszerű futóműnek is köszönhetően, ami kissé sokat mozog, de komfortosan veszi az akadályokat, egyszer sem üt fel, ráadásul nagyszerűen tart tempósabb kanyarodáskor is. Utóbbi tény persze simán betudható a nagy felniknek is, de az Ibiza ballonosabb gumikon is ilyen határozott volt. Finoman adagolható a gáz és a fék, megfelelően enged a kuplung, az érzéketlen kormányzást pedig elnézzük neki. Egyébként éppen 130 km/h-ig lőtték be a zajkomfortot, felette már drasztikusan fokozódik a szél- és a motorzaj, pedig a 180 km/órába is bele tud harapni. Tényleg!

%KA%Érezhetően az 1.0 TSI motorokhoz hangolták a hatodik generációs Polót, a háromhengeres benzinesekkel minden helyzetben fickós, kulturált%KA%

Érezhetően az 1.0 TSI motorokhoz hangolták a hatodik generációs Polót, a háromhengeres benzinesekkel minden helyzetben fickós, kulturált

Dízelként, 95 lovas, 1,6 literes TDI is volt a tesztparkban, az már kevésbé illik a kisautóhoz. Városban nehézkes, alacsony fordulaton elég komolyan rezonál és erőtlen, amíg meg nem érkezik a turbónyomás. Hosszú utakon tud igazán kiteljesedni, hisz oda is szánják. Közös volt a két motorban, hogy nem szeretik az alacsony fordulatot, 1500-as fordulat alatt kevésbé sima a járás − pedig a váltásjelző korán kéri a kapcsolást, valamint, hogy még az erőt fitogtató tesztkörök alatt is takarékosnak bizonyultak. A benzines városban, a dízel városon kívül teljesített 6 literes átlag alatt. Mind a benzines hatfokozatú, mind a dízel ötfokozatú kézije ércesen, de pontosan kattan a helyére. Egyáltalán nem lazák, ezért egy fokkal jobb a váltásérzet, mint az Ibizában.

%KA%Az alap benzinesekhez és a dízelekhez 5 sebességes kézi jár, az erősebb benzinesekhez már 6 fokozatú. DSG-s Polo most nem került a kezeim közé, de olyan is lesz%KA%

Az alap benzinesekhez és a dízelekhez 5 sebességes kézi jár, az erősebb benzinesekhez már 6 fokozatú. DSG-s Polo most nem került a kezeim közé, de olyan is lesz

Ráadásul a kisautók között egyedülálló biztonsági rendszerek felhozataláról még nem is esett szó: a VW kisautója alapként adja a Front Assist rendszert városi vészfékasszisztenssel, gyalogosfelismeréssel, de rendelhető akár holttérfigyelővel, hátsó keresztforgalomra figyelmeztetővel, volánpörgetős parkolássegéddel, éberségfigyelővel és távolságtartós tempomattal is. Ha ne adj Isten mégis baleset történne, magától meghúzza a biztonsági öveket és felhúzza az ablakokat, becsukja a napfénytetőt, ütközés után pedig magától lelassít. Sőt, a Polóban már elérhető az okos stop-start, ami érzékeli, ha az előttünk álló elindult és magától indítja újra a motort. Na ezt az arzenált egyelőre nem tudják überelni a konkurensek.

%KA%Akár adaptív tempomat és automata parkolás is rendelhető a Polóba, persze felárasan, tehát autópályán és városban is biztonságos társ lehet%KA%

Akár adaptív tempomat és automata parkolás is rendelhető a Polóba, persze felárasan, tehát autópályán és városban is biztonságos társ lehet

%KA%Speckó felszereltségi szint, és erre kívül-belül felhívja figyelmünket a Beats változat. Naná, hogy bitang tisztán szól a 10 hangszóró, 300 wattnyi zene nem kevés egy ilyen kicsi testben%KA% %KA%Speckó felszereltségi szint, és erre kívül-belül felhívja figyelmünket a Beats változat. Naná, hogy bitang tisztán szól a 10 hangszóró, 300 wattnyi zene nem kevés egy ilyen kicsi testben%KA% %KA%Speckó felszereltségi szint, és erre kívül-belül felhívja figyelmünket a Beats változat. Naná, hogy bitang tisztán szól a 10 hangszóró, 300 wattnyi zene nem kevés egy ilyen kicsi testben%KA%

Speckó felszereltségi szint, és erre kívül-belül felhívja figyelmünket a Beats változat. Naná, hogy bitang tisztán szól a 10 hangszóró, 300 wattnyi zene nem kevés egy ilyen kicsi testben

Noha a csúcsfelszereltégben próbáltuk, az új Polo mindenképp kulturált, könnyed, Highline-ként például kényelmes és érezhetően fejlett is, amitől pedig a biztonságérzet is javult. Nem utolsósorban divatos, főleg R-Line csomaggal, vagy épp a 300 wattos rendszerrel szolgáló Beats változatban. A végtelenségig személyre szabható, tehát újabb értékes játékossal bővült a szuperminik népes szegmense, az új Polo kérdés nélkül ott van az elitben továbbra is. Két bevezető motorjával már konfigurálható a Polo, a szívó kezdő listaára 4 039 150 Ft, ami egyébként komoly felár az Ibizához képest, a 95 lovas 1.0 TSI alapára pedig 4 444 280 Ft. Nem szerény, de a márkától (és a piactól) megszokottan komoly kedvezményekkel érdemes számolni.

%KA%Nagyszerű motorpalettát dobtak a Polóhoz, legalábbis a két próbált motor ereje nem érződött se gyengének, se túlzónak. Mindent összevetve izzadhat a Yaris és a Fiesta%KA%

Nagyszerű motorpalettát dobtak a Polóhoz, legalábbis a két próbált motor ereje nem érződött se gyengének, se túlzónak. Mindent összevetve izzadhat a Yaris és a Fiesta

Ez is érdekes lehet:
 

Normál üzemben örökkévaló az első Lexus LS V8-asa. Mit bír, ha gyilkolják?

Közel 30 éves az első Lexus LS, az a modell, amivel a Toyota prémiummárkája indult. Tartósságával...

Otthonában vezettük a hatodik Volkswagen Polót

Nagyobb és biztonságosabb lett a hatodik generációs Volkswagen Polo, tudásával túlmutat a szuperminik...

Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért

Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és...

Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba...

Mercedes-AMG GT C Roadster teszt

50 éve alkot sportmodelleket az AMG a Mercedes szárnyai alatt, ráadásul a GT már a második szinte...

Minden, amit a fékekről, fékrendszerekről tudni érdemes

A biztonságos közlekedés alapvető eleme a fékrendszer, a legtöbb esetben mégsem kap kellő figyelmet...

Lebukott a Volvo legkisebb crossovere, az új XC40

Hamarosan megérkezik a legkisebb Volvo crossover, bemutatóját alig egy hét múlva tartják. Egy...

1000 lóerőt teljesít, és képes csak elöl hajtani az AMG Project One

Négy darab elektromotor és a jelenlegi Mercedes Forma-1-es versenyautójának átdolgozott 1,6-os...

510 lóerő a Ferrari F1 pilótáinak kezében

Három darab 510 lóerős Alfa Romeo Giulia QV, három Scuderia Ferrari pilóta és egy kanyargós tesztpálya...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (4 db)

szabó krisztián írta: 2 napja

Nem csúnya, de unalmasan túl komoly a kinézete. Egy kis játékosságot, vidámságot bele vihettek volna. De kinek a pap, és kinek a papné.... A beltér szerintem jópofa. Nem tudom, hogy sokan miért rugóznak az autók belselyén. Ha napi 6-8 órát kellene benne eltölteni, akkor okés lenne. De csak átmegyünk egyik pontból a másikba! Én vezetés közben nem a műszerfalat nézegetem, és nem is tapogatom. ???????????????

A válaszoláshoz belépés szükséges
Madzagos írta: 6 napja

Micsoda térugrás...
Ugyanekkora csomagtartó pár éve még 250 literes volt :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pelso írta: múlt héten

Van egy silánynak tűnő beltér, a "híres" TSI-vel, 4,4 milláért.
Még jó, hogy dízel városon kívül teljesített 6 literes átlag alatt, ez ugye itt érdem.

Összegzésben pedig az elitben továbbra is....:)




A válaszoláshoz belépés szükséges
sylvester írta: múlt héten

4- misi es csupa plasztik az egesz azt hiszi vw , hogy tesz egy par festett muanyagot attol jobb lesz a beltere. Azt hiszik nem veszik eszre az emberek , hogy romlott a belteri anyagok minosege.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Az új F2-ben debütál a Halo fejvédő

Fejvédővel szerelik az új F2 autókat

3 órája – Sztori

Ha nem kell az F1-nek, majd jól bevezetjük az F2-ben - fejvédő tesztüzemet szánnak a Forma-1 előszobájának, ami jövőre új néven folytatja.


Fiatal vezetőknek kínál vezetéstechnikai programot a Ford

Ingyenes vezetéstechnikai tréninget tart a Ford a fiataloknak Videó

11 órája – Sztori

Hazánkban idén indult a Ford Driving Skills For Life programja. A szeptember 17-18-án megtartott rendezvényen mi is próbára tettük magunkat.


Moszkvában nyitotta legkomolyabb európai szalonját a Lexus

Fotókon Oroszország legújabb, legkülönlegesebb autószalonja

Tegnap – Sztori

Tokió és Dubaj után Moszkvában is ügyfél-élményközpontot nyitott a Lexus; a Lexus Dome különleges szolgáltatásokkal várja a látogatókat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN POLO 1.2 65 12V Comfortline AKCIÓ! AKÁR 0 FORINT ÖNERŐTŐL!

VOLKSWAGEN POLO 1.2 65...

Ár: 660.000 Ft

Évjárat: 2003

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN POLO

VOLKSWAGEN POLO

Ár: 850.000 Ft

Évjárat: 2005 / 8

Kivitel: Egyéb

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN POLO 1.4 80 16V Comfortline HA NEM KM ÓRÁT AKAR VENNI

VOLKSWAGEN POLO 1.4 80...

Ár: 979.000 Ft

Évjárat: 2007 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin/Gáz

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!