Akár ilyen ábrázat is lapulhat az álca alatt. A Tucson ihletésű maszk egy fokkal komolyabbá varázsolja a kisautót (Forrás: indianautosblog)
Kategóriákon átÃvelÅ‘ a vonzalom minden iránt, ami kicsit is terepjáróra hajaz. A nagyobb és közepes SUV-k után egyre kisebb méretben is megjelentek a terepjárós stÃlusjegyekkel felruházott autók, Ãgy már négy méter alatt is léteznek crossoverek. Ebbe a kategóriába érkezik a Hyundai AX-1, aminek egyik prototÃpusa épp havas tesztköreit futja. Az apróság kerekeit a sarkokba tették, a tetÅ‘ viszonylag magasan fut, Ãgy az AX-1 kissé doboz jellegű, amit az eltérÅ‘ méretű oldalablakokkal igyekeztek jópofává tenni. A hátsó szélvédÅ‘ nem teljesen függÅ‘leges, hanem kicsit döntött, mindezekkel együtt az autó erÅ‘sen emlékeztet az aktuális
Suzuki Ingnisre.
A dél-koreai gyártó K1 platformjára épülÅ‘ kisautó akár globális modell is lehet, legalábbis erre utal néhány műszaki részlet. Nagy valószÃnűséggel az indiai piac az egyik célállomás, itt viszont olcsóbb megoldásokat szoktak alkalmazni a gyártók. Az AX-1 esetében is várható az egyliteres (68 LE), illetve az 1,2 literes (86 LE) szÃvómotor megjelenése, ami a helyi emissziós viszonyoknak megfelelÅ‘, továbbá viszonylag alacsony árat is biztosÃt a modellnek. A prototÃpus viszont hátul is tárcsaféket hord, ami ebben a kategóriába nem mondható általánosnak, ide inkább az olcsóbb dobféket szokták szerelni, fÅ‘leg az árérzékenyebb piacokon. Az egyliteres T-GDI (turbós) erÅ‘forrás is megjelenhet az AX-1 orrában, ami megint csak egy korszerűbb technika, Ãgy ezzel akár az európai piacon is megállná a helyét.