M3-ast aláz a G-Power 1-es kupéja

G-Power BMW 1M Coupé

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A G-Power kezelésbe vette a BMW 1M Coupét, a mérgesített aprósággal komolyan oda lehet csapni a gyári M3-tulajoknak.


Fura lett volna, ha pont az 1M Coupé marad G-Power féle teljesítmény-növelő program nélkül, de a cég nem okozott csalódást. A legsportosabb legkisebb BMW-hez kitalált kúrájuk nyomán az autó arra is alkalmas lett, hogy szinte bármilyen helyzetben megalázza nagyobb gyári testvérét, az M3-ast. Mindez a 340-ről 435 lóerőre növelt teljesítménynek, az 500-ról 590 Nm-re emelt nyomatékcsúcsnak, és az ennek folyományaként elért 4,5 másodperces 0-100 km/h-s gyorsulásnak és 300 km/h-s végsebességnek köszönhető.
Hirdetés
Ezek eléréséhez le kellett cserélni a kipufogórendszert, az újat titáncsövekből formálták, így 20%-kal könnyebb lett elődjénél, végződéseit karbonból vagy szintén titánból készítik. A kipufogógáz hőmérsékletét optimalizált leömlőkkel csökkentik, nagyobb intercooler hűti a töltőlevegőt, és a motorvezérlő szoftvert is a magasabb teljesítmény irányába programozták újra.
Az autó a cég egyedi kialakítású, Michelin gumikkal felszerelt 20 colos G-Power Silverstone felnijein gurul, a brutális menetteljesítmények megzabolázásához pedig szintén saját fejlesztésű G-Power fékrendszert illesztettek, mely 6 dugattyús féknyergekkel és 396 mm átmérőjű tárcsákkal lassítja le az autót.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?