A hatótáv nőtt, az ár viszont apadt, a németországi árak alapján félmillió forintos árcsökkenés várható
A Frankfurti Autószalonon mutatkozott be a Volkswagen legújabb villanyautója az
ID.3 személyében, ám az e-up!-ról sem feledkezett meg a gyártó. A 2013 óta kapható elektromos Volkswagen a frissÃtéssel együtt házon belüli konkurenseket is kapott, ugyanis az up! ikertestvérének számÃtó SEAT Mii és Skoda Citigo is idén mutatkozott be elektromos változatban. Az új kivitelek friss technikát kaptak, mely az e-up!-ba is beköltözik, további jó hÃr, hogy ezzel együtt az ár is csökken. Az apró Volkswagen az eddigi 18,7 kWh-ás kapacitás helyett ezentúl 32,3 kWh-ás akkumulátorokkal készül,
a megtehető kilométerek száma WLTP ciklus szerint mérve 260 kilométer is lehet.
Az elektromos autók piacán a legolcsóbbak közé tartozik az e-up!, közel kétszeresére nőtt az akkuk kapacitása
Az új modell teljesÃtménye nem változik, marad az eddigi 82 lóerÅ‘, ám a frissÃtésnek köszönhetÅ‘en fél másodperccel kevesebb idÅ‘ elérni a százat (11,9 másodperc), a végsebesség továbbra is az autópályán megengedett maximális sebességre van korlátozva. A hazai autómegosztó cégek között is népszerű tÃpus gyorstöltésre is képes, 40 kW-os töltés esetén egy óra alatt elérhetÅ‘ a 80%-os töltöttségi szint. A friss modell németországi árai már ismertek, átszámÃtva 7 millió forintért már hazavihetÅ‘ az e-up!, ezzel félmillió forinttal olcsóbb, mint a frissÃtés elÅ‘tti változat, persze itthon még 1,5 millió forinttal az állam is támogatja a vásárlást.
A külső nem változott, immár a SEAT Mii és a Skoda Citigo elektromos változata is az up! konkurenciája lett