Ezt kapta, akit Enzo Ferrari személyesen is kedvelt
A Ferrari világába való belépéshez pénz kellett, de sokkal jobban járt, aki ismerte is Enzót
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Kivétel nélkül minden régi Ferrari őrülten magas értéket képvisel. Mégis akadnak közöttük olyanok, amik eszmei értéke is az egekig ér, például, amelyik legyártásába Enzo Ferrari személyesen szólt bele.
Az autó legelsÅ‘ tulajdonosa az olasz Automotoclub Storico egykori vezérigazgatója, Count Vittorio Zanon di Valgiurata volt, aki igazi autóőrült és gyűjtÅ‘ hÃrérÅ‘l is ismert volt. A 275 GTB teljes dokumentációja között megtalálható az átadási jegyzÅ‘könyv is, melyben Enzo Ferraritól származó sorok is olvashatóak, köztük egy szÃvhez szóló mondattal, ami Ãgy szól:
Tekintve a sportos vezetési stÃlusodat, hat karburátort szereltettem az új autódba.
Az autó eredetileg nem teljesen Ãgy nézett ki, a '80-as években restauráláson esett át, ami alatt kapott néhány levegÅ‘kilépÅ‘t a hátsó kerekek mögé is, ahogy a 250 GTO-n is szerepelt. A restaurálást és a változtatásokat az Autofficina Saurónál végezték, Egidio Brandoli segÃtségével, aki korábban maga is a Carozzeria Scagliettinél dolgozott, mely a legnevesebb karosszériaépÃtÅ‘ vállalat volt Olaszországban, ma a Ferrari tulajdona és az alumÃnium karosszériákat gyártják.
A Girardo igen komoly cég, a Rétromobile-ra egy teljes Ferrari hypersportkocsisort hoztak, 288GTO-F40-F50-Enzo. Viszont ők voltak ez egyetlen a három nagy kereskedői standból (Fiskens, Kidston, Girardo) akik nem villantottak 275GTO-t. Látom most pótolták 🙂
Apró korrekció, 275GTB (nem GTO). és itt van pár kép a tavalyi standról: http://egzostive.com/private-collectors-retromobile/
A három nagy akkora standdal készül mint a kisebb autógyárak és igyekeztek izgalmas és kiegyensúlyozott felhozatallal, verseny-, szuper-, és hipersportkocsikkal.
Nem csalfának való de akit érdekel az elitmárkák dicső múltja, olyan autókat láttak amit 20-30 éve csak képeken láthattunk.