Valódi szabadidő-autó, azaz jó sok szabadidő kellett hozzá, hogy összehegesszék
Egészen egyedi Audi született KÃnában, a német márka egyik városi terepjárója óriási méretben öltött testet. A szörnyszülött talán az elsÅ‘ generációs Q5-re hasonlÃt a legjobban, de nem érdemes vitába szállni azzal, aki a Q7-et látja benne, az biztos, hogy az Audi kÃnálatában kell keresni a gyökereket.
Ajtók nincsenek, Ãgy csak a csomagtéren keresztül lehet megközelÃteni a vezetőülést
A kerekekbÅ‘l Ãtélve munkagép alvázára épült az Audi, sajnos a méretek nem állnak rendelkezésre, de saccra lehet vagy öt méter a magassága, a szélessége pedig három méter feletti. A jármű önálló helyváltoztatásra is képes, noha nem túl gyorsan, de ez jobb is Ãgy, rossz belegondolni, hogy mi történne egy személyautóval, ha áthajtana rajta a felhÃzlalt Audi. Korszerű extrát is találni a szabadidÅ‘-autón, a csomagtér motorosan nyÃlik és csukódik, ami itt nem luxus, hanem kényszer: a magától lenyÃló létra elegáns.
Mint két tojás, csak az egyik fürj, a másik strucc
A jármű értelmére nincs ésszerű magyarázat, közúton természetesen nem használható, prezentációs céllal hurcolni pedig elég macerás a méretei miatt. Abban az esetben, ha a tulajdonos annyira szereti járművét, hogy legszÃvesebben beleköltözne, akkor itt könnyen megteheti, az utastér egy szoba méretével vetekszik.