Gyári fotókon a ráncfelvarrott VW Amarok
V6-os dízellel is elérhető a frissített Volkswagen Amarok
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Bemutatkozott a Volkswagen Amarok modellfrissítése, amely mostantól egy izmos V6-os dízellel is rendelhető.
Módosított lökhárító, 20 colos felnikészlet, bi-xenon fényszóró és LED-es nappali menetfény különbözteti meg elődjétől a ráncfelvarrott VW Amarokot
Úgy tűnik, hogy nem csak a SUV-ok, hanem a haszonjárművek piacán is egyre nagyobb kereslet van az erős kivitelekre. A VW az Amarok frissítésével a korábbi 180 lóerős 2,0 literes biturbó dízelt lecserélte egy 3,0 literes V6-osra, amely akár 224 lóerő és 550 Nm forgatónyomaték leadására is képes. Utóbbi egész alacsonyan, már 1500 1/perces fordulatszámtól rendelkezésre áll. A józanabb változatra vágyóknak jó hír, hogy a V6-osból 163 és 204 lóerős kivitel is készül.
[BANNER type="1"]
Alapesetben az Amarok hátsókerékhajtást kínál, opcióként viszont kérhető kapcsolható vagy állandó 4MOTION összkerékhajtás is. Előbbihez manuális, utóbbihoz Torsen differenciálmű és egy nyolcgangos váltó társul. A váltóáttételeknek köszönhetően sikerült optimalizálni a fogyasztást, a legerősebb V6-os 7,6 l/100 km-t ígér vegyes használatban, míg CO2-kibocsátása 199 g/km értéket hoz.
A legerősebb dízel 20 colos kerekeket és elöl 17, hátul 16 colos tárcsafékeket kapott. Ezen felül LED-es nappali menetfény, bi-xenon fényszóró, LED-es rendszámtábla megvilágítás és szintén LED csíkkal tarkított oldalsó küszöbök is érkeztek a ráncfelvarrással. A négyajtós változat platóján egy Euro raklap fér el, a maximális hasznos teher akár 1 tonna feletti is lehet.
224 lóerős lesz a csúcsváltozat az új 3,0 literes V6-osból. Akinek ez sok lenne, választhat 163 és 204 lóerős kivitelt is
A belső tér sokkal személyautósabb lett, az újratervezett műszerfal mellett kényelmesebbnek ígért ülések várják az utasokat. Az Aventura változathoz alapfelszereltségként jár a parkolóradar és a városi vészfékező asszisztens. Az új V6-ossal szeptembertől lesz elérhető az Amarok, kezdetben csak a 224 lóerős kivitel jön, a gyengébbek szerényebb teljesítményűek később csatlakoznak a kínálathoz.



Semmit. Pont olyan változatlan, mint a te ostobaságod.
Valaki lát bármiféle érdemi külső változást az elődhöz képest? Ez ismét csak a szokásos rózsapatron-forradalom a VW-nél. A Toyota, a Nissan és a Mitsu teljesen megújult modelleket hozott ki, a VW-nek meg csak erre futotta. Hozták a formájukat:)