Két mázsa mínusszal mutatkozik be a Toyota GT 86 raliváltozata
Csökkentett súllyal, plusz 50 lóerővel jön a Toyota GT 86 gyári raliváltozata
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Toyota GT 86 R-csoportos raliváltozata körülbelül 250 lóerővel jön és augusztusban futja az első versenyét.
Augusztusban, Németországban áll rajthoz az első rali GT 86
Az ADAC Rallyn fog debütálni, és bemutatkozásán túl fejlesztése is Németországhoz köthető. A kölni székhelyű Toyota Motorsport GmbH (TMG) sportrészleg fejlesztette, hogy az FIA előírásai szerinti R3 kategóriába tudjanak vele beszállni. Az R-csoporton belül az előírások szerint a 3-as alcsoportba 1,6 és 2,0 literes lökettérfogat közötti, szívómotoros kocsik tartoznak. Előírás még a kétkerékhajtás és az, hogy 1080 kilogrammnál ne legyen könnyebb a kocsi, így a gyárilag 1275 kilós GT-t sem faragták tovább. A GT 86 CS-R3 nevű autó úgy tudja ezt a súlyt, hogy egy szabványos bukókeretet is beleépítettek.[BANNER type="1"]
Az R-csoportos raliváltozat közvetlenül az utcai modellből lett kifejlesztve
A gyári tuninggal az eredetileg 200 lóerős boxermotorból 250 lóerős teljesítményt hoztak ki. Az erőátvitelt a raliverzióban hatfokozatú szekvenciális váltóra bízták, a differenciálzár és a sportkipufogó is alap. A kereket az OZ szállítja, aszfaltra 17 colosat, murvára 15-öset. Az első ügyfelek 2015 elején kapják majd meg kész versenyautójukat, addig még a gyári példányok futnak csak tesztjelleggel.




