Több nagyautót is gyárt a Hyundai, de pickupja (még) nincsen
"Míg a többi szegmensben jelen vagyunk, pickup modellünk nincsen" - mondta a Hyundai egyik vezetője Szöulban az Automotive News munkatársának. Lee In-cheol elárulta, hogy a világuralomra törő dél-koreai konszern termékfejlesztési fejesei azon morfondíroznak, milyen és mekkora pickupot lenne érdemes gyártaniuk, már ha egyáltalán a gyártás mellett döntenek, hiszen pickup nélkül is jól elkaristolnak, komoly növekedési pályát futnak úgy, hogy közben sokan a megélhetésükért küzdenek...
A célterület persze az USA lenne, mi más, ahol hagyományosan rettenet népszerűek a néha
gyilkos teljesítményű kisteherszabadidő-autók, és ez egyben a méretkérdésre is borítékolható választ ad. Hogy egyéb piacokon is eladható lenne-e egy böszme platós, már más tészta, de állítólag több országban is nyaggatják érte a Hyundai-értékesítőket.
[BANNER type="1"]
Vagy mégis inkább egy kisebbet kéne építeniük? (Mint amilyen "kicsi" például az egyébként nálunk is viszonylag kedveltnek számító Ford Ranger, Nissan Navara és a többi típus.) A fejlődő országokra gondolva ez volna a bölcs megoldás. Ha az amerikai projekt nyer, az első Hyundai pickup debütálása 2021 előtt nem várható, mivel akkortól várható, hogy kedvezményesebb adóbesorolást kapnak az import nagyvasak.