Nem vitte túlzásba a 4-es Coupé és Cabrio frissÃtését a BMW, elvégre a modellek megjelenése nem sokat változott. Elöl a fényszórók egy kicsit agresszÃvebb megjelenést kaptak, Ãgy már nem csak az M csomag felárát kifizetÅ‘k élvezhetik a sportos megjelenést, bár erre eddig sem lehetett panasz. A frissÃtéssel új árnyalatok is megjelentek a palettán: a Cape York és a Fire piros metálfényezések, de ezek mellett továbbra is választhatóak az Individual árnyalatok is. Szintén újdonság három, könnyűfém 19 colos felni is, amelyek Y- és duplaküllÅ‘-dijáznű kialakÃtással rendelkeznek, de a személyre szabási lehetÅ‘sége száma szinte végeláthatatlan, hiszen az M Carbon csomag és M Performance alaktrészek is elérhetÅ‘ek a modellekhez.
Kicsit az elejét és a hátulját is átszabták a 4-es Coupénak és Cabriónak
Az alapfelszereltség részévé váltak a sportülések, illetve az új kormány is, amelynek alját lecsapták, és minden esetben váltófülekkel érkezik. Az utastérben talán a legfontosabb újdonság, hogy immár az iDrive 8.2 fut az autóban, az ehhez tartozó Ãvelt kijelzÅ‘s megoldással. Ennek egyik negatÃvuma lehet, hogy sokkal kevesebb gomb került a műszerfalra, ezentúl a klÃma is a képernyÅ‘rÅ‘l vezérelhetÅ‘.
Már itt is megjelenik az Ãvelt kijelzÅ‘, ellenben rengeteg gombtól megszabadultak
Motorfronton továbbra is széleskörű választék áll rendelkezésre, hiszen háromféle benzines és ugyanennyi fajta dÃzeles erÅ‘forrás kérhetÅ‘ a 4-es Coupéhoz és Cabrióhoz. Ezek közt a legerÅ‘sebb az M440i, amely a lágy hibrid rendszerrel együtt 386 lóerÅ‘t és 539 newtonméteres nyomatékot képes magából kipréselni, mÃg a belépÅ‘ szintet a 420i képviseli 184 pacival és 300 newtonméterrel.