2026-ban komoly ráncfelvarrást kap az összes Sandero alapú Dacia. A Stepway változat mellett a Logan szedán és a Jogger hétüléses is új fényszórókat, illetve frissített hűtőrácsot kap az orrára.
Hátul a Dacia pixelhatású LED-es hátsó lámpákkal dobta fel a kínálatot, amelyek a Joggeren továbbra is felfelé nyúlnak a szélvédő mellett. A Sandero Stepway esetében egy matt fekete csík köti össze a két lámpát, természetesen a nagy betűkkel, középre kiírt márkanév sem maradhat el.
A külső változásokat a modernizált könnyűfém felnik, illetve az olcsóbb, acélkerekeken guruló változatok esetén új dísztárcsák teszik teljessé. A cápauszony-antenna mostantól alapfelszereltség, és modelltől függően két új szín, a borostyánsárga és a homokkő csatlakozik a palettához.
Az utastérben látványos a modernizálás: digitális műszeregységet és nagyobb, 10 colos érintőképernyőt kapnak a friss Daciák vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto támogatással. A Sandero, Sandero Stepway, Jogger és Logan modellek vezeték nélküli telefontöltőt, automatikus fényszórókat, több kamerát és elektromosan behajtható tükröket is kapnak.
Mivel a Dacia fő piaca továbbra is Európa, így az uniós jogalkotóknak is a kedvére tettek a legújabb biztonsági felszereltséggel. Az új funkciók közé tartozik a vezetőfigyelmeztető rendszer és az automatikus vészfékezés, amely a nagyobb járművek mellett a gyalogosokra, kerékpárosokra és motorkerékpárokra is reagál.
A legjelentősebb újdonság azonban az autók orrában található. A Dacia innentől nem csak a Joggerben kínál hibridet, az új rendszer egy 1,8 literes szívó benzinmotort két villanymotorral, egy 1,4 kWh-s akkumulátorcsomaggal és egy automata sebességváltóval párosít, amely négy fokozattal rendelkezik a belső égésű motorhoz és kettővel az elektromos hajtáshoz.
A rendszer együttes teljesítménye 155 lóerő és 170 Nm nyomaték. Az autók mindig elektromos üzemmódban indulnak, és a Dacia állítása szerint a városi vezetés akár 80 százaléka is megoldható leállított benzinmotorral. A Jogger már rendelhető ezzel a hibriddel, a Stepway azonban csak a jövő év végén érkezik a kereskedésekbe.
A megfizethetőbb konfigurációkban azonban továbbra sem lesz hibrid rendszer. Mind a négy modell választható 1,2 literes, háromhengeres turbómotorral, amely akár gyári LPG rendszert is kaphat. A motor 120 lóereje hatfokozatú manuális vagy hatfokozatú duplakuplungos automata sebességváltón keresztül jut az első kerekekhez.
Az igazán fapados változatokban megmaradnak a 100, illetve 110 lóerős, benzines turbómotorok is a hatfokozatú manuális sebességváltóval. Az alapmotor sem változik, továbbra is egy szívó, háromhengeres, 65 lóerős, ötfokozatú manuális sebességváltóval párosítva.