0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Íme teljes valójában a Renault Mégane RS

Frankfurtba a 280 lóerős Mégane RS-sel érkezett a Renault

·

Nincs már kérdés a Renault Mégane RS kapcsán, teljes egészében látható, motorja pedig a korábbi híresztelésekkel szemben csupán 1,8 literes, 280 lóerős, de lesz majd Trophy verzió is, 300 pacival.

%KA%Néhány órával a hivatalos bemutató előtt szivárogtak ki a hivatalos fotók az RS Mégane legújabb generációjáról, amely méltó kihívója lesz a Honda Civic Type R-nek%KA%

Néhány órával a hivatalos bemutató előtt szivárogtak ki a hivatalos fotók az RS Mégane legújabb generációjáról, amely méltó kihívója lesz a Honda Civic Type R-nek

Sokáig álcázták, néhány hete már kiszivárgott egy leplezetlen kép a Renault legsportosabb Mégane-járól, az RS-ről. A mai frankfurti premier előtt néhány órával viszont újabb képek láttak napvilágot, nagy meglepetést mondjuk nem hoztak. Immár a gyári fotókon köszön vissza a francia hot hatch. A külső igen látványosa sikerült. Az orr részen a sportos lökhárítókon túl a LED-es ködlámpák a kockás zászló alakját szimbolizálják.

A hasmagasság alacsonyabb, a felnik szélesebbek, a gumik peresebbek, mint a többi verzión. Hátul talán még mutatósabb lett, a méretes diffúzorok és a középre helyezett szóló kipufogó igazi versenyautó látszatát keltik. A beltérben is nagymértékben uralkodik a sportosság. 12 óránál piros csík a kormányon, karbonszálas mintázatú díszítőelemek, alupedálok és öblös sportülések várják, hogy kanyarban megfelelő oldaltartást adjanak a vezetőnek és utasának.

%KA%A beltér is kellően sportos, az automata váltó látványa nem biztató, szerencsére kérhető hatfokozatú kézivel is a közel 300 lovas csúcs Mégane%KA%

A beltér is kellően sportos, az automata váltó látványa nem biztató, szerencsére kérhető hatfokozatú kézivel is a közel 300 lovas csúcs Mégane

A Renault megerősítette, hogy hatfokozatú kézi és hétgangos duplakuplungos váltót kap a csúcs Mégane, a hajtás pedig teljes egészében elöl, de a Cup verziónál sperrdiffin keresztül jut el az aszfaltig. A megfelelő stabilitás érdekében 4Control négykerékkormányzást is kap. A motorról eddig úgy hírlett, hogy 2,0 literes turbós lesz, most viszont kiderült: az Alpine 1,8 literes turbós benzinesét kapja meg, amely 280 lóerőt ad, később lesz Trophy verzió is, 300 lóerővel.

Ez is érdekes lehet:
 

10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban...

Rekord hatótávot teljesített az Opel villanyautója

Az elektromos autózás sokak számára egyet jelent a kis hatótávval. Az Opel Ampera-e most bizonyította...

Autós túraötletek Budapest közelében - a vezetés élményéért

Ha autós túra, akkor ma a Transzfogarasi út, meg persze az Alpok jut a legtöbbek eszébe, pedig...

Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért

Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és...

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Piaci körkép: mi legyen 500 ezer forintig, ha nem akarunk Suzukit?

Olcsó autót keresve megkerülhetetlen az itthon gyártott Suzuki. De mit érdemes választani, akkor...

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet...

Sebestyén Balázs a Forbes szerint a legértékesebb hazai híresség, autója nem szerény, de takarékos

A hazai Forbes által nemrégiben a legértékesebb hazai hírességként jegyzett rádiós és televíziós...

Váltotta volna a 911-est az idén 40. évfordulóját ünneplő 928

Valódi luxus túrakupéként mutatkozott be 1977-ben az első V8-as Porsche. A 928-ast egyenesen...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (6 db)

menőmanó írta: múlt héten
sada45 írta: múlt héten

4control segítségével bizony gyorsabb lesz

mert nagyobb sebeségel fordul ell a kanyarokban


Előzmények megtekintése

Kizártnak tartom, de majd a tesztek megadják a választ.

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: múlt héten
ppgergő írta: múlt héten

Sportos/versenyszerű vezetésnél nem él a garancia, ez sajnos minden új autónál le van írva. És ahogy leírtad, te pont így vezetsz :)


Előzmények megtekintése

Gondolom ezt viccnek szántad. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
ppgergő írta: múlt héten
menőmanó írta: 2 hete

Kinézetre kenterbe veri a Hondát.

Valószínűleg legalább annyira, mint a Honda ezt tartósságban és megbízhatóságban.

Köridőben sem hiszem, hogy labdába tud rúgni a Renault.

Ezek ellenére kézi váltóval elfogadnám a garancia idő végéig. :)


Előzmények megtekintése

Sportos/versenyszerű vezetésnél nem él a garancia, ez sajnos minden új autónál le van írva. És ahogy leírtad, te pont így vezetsz :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
sada45 írta: múlt héten
menőmanó írta: 2 hete

Kinézetre kenterbe veri a Hondát.

Valószínűleg legalább annyira, mint a Honda ezt tartósságban és megbízhatóságban.

Köridőben sem hiszem, hogy labdába tud rúgni a Renault.

Ezek ellenére kézi váltóval elfogadnám a garancia idő végéig. :)


Előzmények megtekintése

4control segítségével bizony gyorsabb lesz
mert nagyobb sebeségel fordul ell a kanyarokban

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 2 hete

Kinézetre kenterbe veri a Hondát.
Valószínűleg legalább annyira, mint a Honda ezt tartósságban és megbízhatóságban.
Köridőben sem hiszem, hogy labdába tud rúgni a Renault.
Ezek ellenére kézi váltóval elfogadnám a garancia idő végéig. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 2 hete

Nekem sajnos kicsit csalódás hogy nincs 3 ajtós. Persze egyáltalán nincs Meganeból és Clioból sincs..... De majd megszokjuk.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Hirdetés

RENAULT tesztek

Renault Talisman Grandtour Intens 1.6 dCi 130 EDC teszt

Pakolható francia – Talisman Grandtour teszt

Garantáltan jó választás a 130 lóerős dízelmotor a Talisman Grandtourhoz. Igazi utazós kombi a duplakuplungos automatával, de jobban is elsülhetett volna.


Renault Espace 1.6 TCe Initiale Paris teszt

Arcot vált - Renault Espace 1.6 TCe teszt Videó

Egyetlen benzinmotorjával, a paletta legerősebbjének számító 200 lovas 1.6 TCe-vel és csúcsfelszereltséggel járt nálunk az új Renault Espace.


Renault Twingo 1.0 SCe teszt

Csók a hatvanas évekből - Renault Twingo teszt Videó

Négy üléssel, négymillióért súlyos eset az új Twingo. Jó kocsi? Farmotoros, csinos, de ezzel az árral nagyon nem a "mi autónk".


Renault Scénic XMOD 1.6 dCi Privilége teszt

Felvág, de van is mire - Renault Scénic XMOD teszt

Szabadidő-autónak álcázott XMOD szériájával, annak is csúcsverziójával járt nálunk a Renault Scénic. Vagány, és még mindig remek családi autó.


Renault Captur 1.2 TCe EDC Dynamique teszt

Zabálni fogják. Renault Captur teszt

Nagy siker lesz a Captur. Amit tudnia kell, tudja, a dizájnja pedig zseniálisra sikeredett. A Clio-alapú kis crossovert 1,2 literes benzines turbómotorral és dupla kuplungos automata váltóval teszteltük.


Még több RENAULT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Meghajtottuk a Porsche 911 GTS-t és a Turbót

Sortűz a nemzet arénájának tövében

10 órája – Újdonság

Ma már a legtöbb 911-es motorját turbó lélegezteti, a GTS óriási móka hátsó és összkerékhajtással is. Rendesen keltik a feltűnést, de még így is kevesen irigyeltek a felcsúti aréna tövében.


Képes sportautókat büntetni egy villanyautó?

Meglepő eredmény a világ legnagyobb gyorsulásán Videó

Tegnap – Sztori

Idén is megcsinálta a Motor Trend a világ legnagyobb gyorsulásaként elhíresült összevetést, amibe idén összkerekes villanyautó is került.


Ismét tombol a BMW-tipró

Beállt a gyárhoz, majd felgyújtotta BMW-jét Videó

Tegnap – Sztori

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké elégedetlen BMW tulaj. Videó is van róla.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

RENAULT MEGANE CC 1.6 Dynamique

RENAULT MEGANE CC 1.6...

Ár: 1.850.000 Ft

Évjárat: 2008 / 6

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

RENAULT MEGANE Lim. 1.4 Expression MAGYAR AUTÓ!1.TULAJ!

RENAULT MEGANE Lim. 1....

Ár: 1.490.000 Ft

Évjárat: 2010 / 1

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

RENAULT MEGANE 1.5 dCi Advantage 140000 KM! NAVI!

RENAULT MEGANE 1.5 dCi...

Ár: 2.590.000 Ft

Évjárat: 2013 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!