0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

13 centit nyúlt az új 5-ös BMW

Hosszított tengelytávval érkezett a legújabb 5-ös BMW

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az amúgy is a 7-es hátsó lábterével vetekedő 5-ös BMW most hosszított tengelytávú kivitelt kapott. Van némi külső változás is a hosszabb hátsó ajtókon túl.

%KA%13 centivel lett hosszabb az 5-ös BMW, az Li ezzel átlépte a 3 méteres tengelytávot%KA%

13 centivel lett hosszabb az 5-ös BMW, az Li ezzel átlépte a 3 méteres tengelytávot

Három méternél is hosszabb tengelytávval érkezett az 5-ös BMW Li kivitele. A 13 centiméterrel nyújtott tengelytáv ezzel 3108 milliméter, ennél már csupán egyetlen centiméterrel hosszabb a nyújtott 7-es tengelytávja. Az 5-ös amúgy is hatalmas hátsó teret kínál, így még inkább hasonlítható a 7-eshez a helykínálat. A nyújtott 5-ös karosszéria Luxury, Sport és M csomagos kivitelben is elérhető lesz, és persze a konnektoros hibrid kivitelt sem hagyják ki.

%KA%Kívülről jól látszik az ajtókon a nyúlás, minden centit a tengelyek közé kapott, valódi sofőrös autó lett belőle%KA% %KA%Kívülről jól látszik az ajtókon a nyúlás, minden centit a tengelyek közé kapott, valódi sofőrös autó lett belőle%KA%

Kívülről jól látszik az ajtókon a nyúlás, minden centit a tengelyek közé kapott, valódi sofőrös autó lett belőle

A Sanghaji Autószalonon bemutatkozott német limuzin szinte mindenben megegyezik a normál kivitellel, alig észrevehető új vonalak kerültek a hátuljára, valamint az első kerekek mögötti levegő kilépő is egy hajszálnyit más. A nyújtott 5-ös BMW a Brilliance gyárában készül Kínában, értékesítése júniusban kezdődik, de kizárólag helyi felhasználásra gyártják, nem exportálják sem Európába, sem Amerikába.

%KA%Kínában készül, Kínának, a nyújtott 5-öst nem exportálják, még Európába se%KA%

Kínában készül, Kínának, a nyújtott 5-öst nem exportálják, még Európába se

Ez is érdekes lehet:
 

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó...

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul...

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

Ne fájjon a feje miatta!

Bármelyikünkkel megtörténhet, hogy hűséges autónk váratlanul felmondja a szolgálatot. Ez nyaralás...

BMW E36 316i, 1998 - használtteszt

Az importlista élén is állt az E36 316i. Tetőablak, klíma, villanyablakok központi zár, minden...

Sokan nem tudják: a hibrideket nem kell tölteni

Hiába adott már el több mint 10 millió hibridet a Toyota, sokan még mindig nem tudják, hogy a...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (6 db)

Zsukov írta: 3 hónapja

A méretnovekedés nem számottevő, de mégis plusz kényelnet ad. Ja nemkötelező megvenni. Akinek meg nagy az járjon mecsboxal, nemigaz.- A probléma az, hogy Europa nem tud hozzájutni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 3 hónapja

Szerintem 4.7 méter hosszú és 1.8 méternél szélesebb autónál nagyobbat tök felesleges gyártani ... ez még az a méret ami élhető városban és hosszú távon sem fárasztó vezetni . Ráadásul ebben is 4en elférnek és az 5 méteres BMW 5 vagy a 7 esben is 4en elférnek ... akkor mi értelme nagyobbnak ?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 3 hónapja
Tartarus írta: 3 hónapja

Szerintem sokszor ezért látni a parkolókban szabálytalanul parkolókat. Örülnek ha valahogy be tudnak állni...


Előzmények megtekintése

hát ja kb. értelme meg 0. mert ezek nem kei car-ok, hogy pl. egy mélynövésű kínai nem fér el benne. De ha megfigyeljük, akkor mindig a mélynövésűek akarnak nagyobb cuccokat (phablet,long bmw,audi) stb kínában nagyon menők. a gyártók meg kihasználják ezt a fajta frusztráltságot.

A válaszoláshoz belépés szükséges
schrank írta: 3 hónapja

ha már kínai piacos akkor, miért nem bmw 5 LEE ? :DDD

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tartarus írta: 3 hónapja
Bezzenev írta: 3 hónapja

gáz ez a nyúlt forma már, 5 év múlva már 10 méter hosszú lesz az új 7-es. Ki nem fért el eddig az 5-ösben? az vegyen kisbuszt,

Miért nem inkább frankó hibrid motorokon, könnyített kasztnin és radikálisabb formákon gondolkoznak? nagyon nagy fantázia ez az unalmas 100. bőrt is lehúzzuk forma, meg 100 centivel nagyobbítjuk a kocsit, és akkor mekkora INNOVÁCIÓ :D:D:D:D:D ja igen, lehet távirányítani a kocsit, előre hátra guruljon, óriási......':D


Előzmények megtekintése

Szerintem sokszor ezért látni a parkolókban szabálytalanul parkolókat. Örülnek ha valahogy be tudnak állni...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 3 hónapja

gáz ez a nyúlt forma már, 5 év múlva már 10 méter hosszú lesz az új 7-es. Ki nem fért el eddig az 5-ösben? az vegyen kisbuszt,
Miért nem inkább frankó hibrid motorokon, könnyített kasztnin és radikálisabb formákon gondolkoznak? nagyon nagy fantázia ez az unalmas 100. bőrt is lehúzzuk forma, meg 100 centivel nagyobbítjuk a kocsit, és akkor mekkora INNOVÁCIÓ :D:D:D:D:D ja igen, lehet távirányítani a kocsit, előre hátra guruljon, óriási......':D

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Opel Crossland X Innovation B1.2XHT MT6 teszt

Keresztre feszítve - Opel Crossland X

Nehéz Opelként nézni a Crossland X-re, pláne úgy, hogy a motorteret felnyitva rám ordít egy oroszlán. Ennél az Opel sokkal finomabban tudná azt, amit csinálnia kell.


BMW M760Li xDrive M Performance teszt

Izzadságszagú sportzakó - BMW M760Li Videó

Horizontot görbít, hordószámra zabálja a benzint, állakat szakít, gumikat gyilkol, hideg pezsgőt kínál, feneket masszíroz és sportautós teljesítménnyel bódít az első M-es 7-es.


Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Hirdetés

BMW tesztek

BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?


BMW i3 94 Ah teszt

A formabontó - BMW i3 94 Ah teszt

Már 94 Ah-s akkucsomaggal is kipróbáltuk, milyen a prémium villanyautózás. Az i3 praktikus, formabontó, és hatótávjával sem vérzik el.


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


BMW X1 18d sDrive teszt

Előadóművész! BMW X1 teszt

Tavaly második generációjába lépett, új autó lett a BMW X1. Alapból már fronthajtású. Vajon milyen egy elöl hajtó BMW szabadidő-autó?


BMW M4 Coupé DKG, 2014 - használtteszt

Másfél éves sárga szörny - BMW M4 használtteszt

Nincs hiány M-es BMW tesztautóból mostanában a szerkesztőségben, közel minden hónapra jut egy. Most viszont nem újat, hanem egy használtat sikerült elcsípnünk.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Rendhagyó gumiteszt: a Michelin új sport abroncsát nyúztuk

Társ, ha csapatni kell - Michelin Pilot Sport 4 S

Tegnap – Újdonság

Az utcai sportgumik legújabb versenyzőjét próbáltuk, elég rendhagyó módon. A Michelin Pilot Sport 4 S abroncsa különleges megoldásaival biztosítja a mindvégig irányítható veretést.


Millbrookban jártunk, Európa egyik legfejlettebb és legtitkosabb tesztközpontjában

Mi folyik Millbrookban, ami ennyire titkos? Megnéztük!

Tegnap – Sztori

Ott volt az Aston, a Rolls-Royce, a villany-Jaguar, a szomszédban meg a Mercedes jobbkormányos teherautói várták, hogy terepen bénázzunk velük.


Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

4 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 5-ÖS SOROZAT 520d Gran Turismo (Automata) Head-up. állófűtés. ajtószervó

BMW 5-ÖS SOROZAT 520d...

Ár: 9.190.000 Ft

Évjárat: 2013

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

BMW 5-ÖS SOROZAT 520i

BMW 5-ÖS SOROZAT 520i

Ár: 1.990.000 Ft

Évjárat: 2003 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

BMW 5-ÖS SOROZAT 530d xDrive Touring (Automata) M-packet-Xenon-Led-Alcantara-N

BMW 5-ÖS SOROZAT 530d...

Ár: 9.390.000 Ft

Évjárat: 2014 / 2

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!