0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Létraváz és villanyhajtás a retro versenyautóban

Menő ezüstnyíl lett az Infiniti Prototype 9

·

Megmutatta mérges hűtőrácsát és kézzel alkotott vonalait az Infiniti retro versenyautó koncepciója, ami koránt sem prémium, ellenben menő.

%KA%A Nissan Atsugi dizájnstúdiója állt elő a meghökkentő ötlettel, a vezetés pedig azonnal rábólintott a retro versenyautó megalkotására%KA%

A Nissan Atsugi dizájnstúdiója állt elő a meghökkentő ötlettel, a vezetés pedig azonnal rábólintott a retro versenyautó megalkotására

Végre teljes pompájában is megmutatták az Infiniti legújabb agymenését, ami jó eséllyel az egyik legmenőbb koncepció, amit idén láthatunk. Ahogy korábban is beszámoltunk róla, a Prototype 9 egy retro versenyautó, amit a Nissan prémium almárkájának eleganciájával és modernségével egyesítettek, hogy aztán a Pebble Beach-i Concours d’Elegance-on domborítsanak vele egy meghatározóbbat. Végül hála Istennek, nem okoztak csalódást, a végeredmény valóban olyan jó, mint amilyennek hangzik. Érdekes módon az óriási Infiniti króm hűtőrács finoman simul bele az ezüstnyíl vonalaiba, amiket egyébként kézzel formáltak, de lézerrel vágtak.

%KA%Múlt és jelen tökéletes elegyét rejti az Infiniti Prototype 9 a felszín alatt: laprugó és létraalváz mellé villanyhajtást párosítottak. Teljesen elvetemült, de annyira bejövős%KA%

Múlt és jelen tökéletes elegyét rejti az Infiniti Prototype 9 a felszín alatt: laprugó és létraalváz mellé villanyhajtást párosítottak. Teljesen elvetemült, de annyira bejövős

Ahogy a klasszikus "elődök", úgy a Prototype 9 is nyitott kabint, fedetlen kerékjáratokat, laprugót és létraalvázat kapott. A hajtáslánc viszont tökéletesen szembemegy az ódivatú részletekkel, tulajdonképpen a következő generációs Nissan Leaf 148 lóerős, 320 Nm nyomatékú villanymotorját kapja, méghozzá a hátsó tengelyre, amit egy 30 kWh-ás akkumulátorcsomag táplál. Közben az egész versenyautó 890 kg, így nem gond számára 5,5 másodperc alatt elérni a 100 km/h-t. Csúcssebessége mindössze 168 km/h, ám az is komoly élmény lehet az előöl vékonyabb, hátul vastagabb virsligumikon. Hogy a japánok miért erőltették a harmincas évekbeli vonalat, az rejtély, hiszen az Infiniti múltja mindössze 1989-ig nyúlik vissza, de még az elődjének tekintett kei-car-mágus Prince Motorsé is csak a negyvenes évek végéig. Mindegy is, érdemes inkább gyönyörködni a végeredményben.

%KA%Csúcsos farát kézzel faragták, az pedig, hogy hátul hajt a villanymotor, instant mókát sejtet%KA%

Csúcsos farát kézzel faragták, az pedig, hogy hátul hajt a villanymotor, instant mókát sejtet

Ez is érdekes lehet:
 

Piaci körkép: mi legyen 500 ezer forintig, ha nem akarunk Suzukit?

Olcsó autót keresve megkerülhetetlen az itthon gyártott Suzuki. De mit érdemes választani, akkor...

Váltotta volna a 911-est az idén 40. évfordulóját ünneplő 928

Valódi luxus túrakupéként mutatkozott be 1977-ben az első V8-as Porsche. A 928-ast egyenesen...

Mercedes-AMG GT C Roadster teszt

50 éve alkot sportmodelleket az AMG a Mercedes szárnyai alatt, ráadásul a GT már a második szinte...

Otthonában vezettük a hatodik Volkswagen Polót

Nagyobb és biztonságosabb lett a hatodik generációs Volkswagen Polo, tudásával túlmutat a szuperminik...

Normál üzemben örökkévaló az első Lexus LS V8-asa. Mit bír, ha gyilkolják?

Közel 30 éves az első Lexus LS, az a modell, amivel a Toyota prémiummárkája indult. Tartósságával...

Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért

Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és...

A gázolaj áremelését a benzin árcsökkentése követi a héten

Míg szerdán a gázolaj ára nőtt, pénteken a benzin ára lejjebb kerül.

Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba...

Lebukott a Volvo legkisebb crossovere, az új XC40

Hamarosan megérkezik a legkisebb Volvo crossover, bemutatóját alig egy hét múlva tartják. Egy...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1pbmZpbml0aQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1pbmZpbml0aQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1pbmZpbml0aQ==

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1pbmZpbml0aQ==

Hirdetés

INFINITI tesztek

Infiniti Q30 Sport 1.5d teszt

Álcázott Mercedes? Infiniti Q30 Sport teszt

Alapdízelével, de Sport felszereltséggel teszteltük az Infiniti legkisebb modelljét. Vajon lehet egyszerre sportos és takarékos?


Infiniti Q50S Hybrid AWD teszt

Na, ez tényleg sporthibrid. Infiniti Q50S Hybrid AWD teszt

Érdekes egy szerzet az Infiniti Q50, pláne, hogy hibrid. Na de milyen, hiszen elrejtettek benne egy Nissan 370Z-t!


Infiniti M30d GT Premium teszt

Nincs félnivalója a BMW-nek? Infiniti M teszt

Tavaly mutatkozott be az Infiniti M harmadik nemzedéke. Az Egyesült Államok után Európát is meg kívánja hódítani. Lássuk, milyen esélyekkel indul konkurensei ellen!


Infiniti EX30d AT GT Premium teszt

A karcokat is kirugózza - Infiniti EX teszt

Hosszával szinte kompakt, kiállásával vérbeli SUV, árával luxusautó - az EX-et jellemzőivel is annak ígéri az Infiniti. Próbára tettük.

Még több INFINITI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Az új F2-ben debütál a Halo fejvédő

Fejvédővel szerelik az új F2 autókat

2 órája – Sztori

Ha nem kell az F1-nek, majd jól bevezetjük az F2-ben - fejvédő tesztüzemet szánnak a Forma-1 előszobájának, ami jövőre új néven folytatja.


Fiatal vezetőknek kínál vezetéstechnikai programot a Ford

Ingyenes vezetéstechnikai tréninget tart a Ford a fiataloknak Videó

11 órája – Sztori

Hazánkban idén indult a Ford Driving Skills For Life programja. A szeptember 17-18-án megtartott rendezvényen mi is próbára tettük magunkat.


Moszkvában nyitotta legkomolyabb európai szalonját a Lexus

Fotókon Oroszország legújabb, legkülönlegesebb autószalonja

Tegnap – Sztori

Tokió és Dubaj után Moszkvában is ügyfél-élményközpontot nyitott a Lexus; a Lexus Dome különleges szolgáltatásokkal várja a látogatókat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

INFINITI FX FX30d 3.0 V6 S Premium (Automata)

INFINITI FX FX30d 3.0...

Ár: 7.499.000 Ft

Évjárat: 2013 / 8

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

INFINITI QX50 3.0 d GT Premium (Automata)

INFINITI QX50 3.0 d GT...

Ár: 10.000.000 Ft

Évjárat: 2015 / 10

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

INFINITI Q60 2.0t Premium Tech (Automata)

INFINITI Q60 2.0t Prem...

Ár: 16.400.000 Ft

Évjárat: 2017 / 9

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!