0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ezerötös szívóval érkezik az új Yaris

Nagyobb motort kap az új Toyota Yaris az 1,33-as helyett

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Kisebb fogyasztású, hatékonyabb működésű és erősebb motorral érkezik az új Toyota Yaris. Nincs turbó és legalább négyhengeres, ez elég jól hangzik!

%KA%Még nem az európai verzió, de ilyen a frissített Toyota Yaris, amiből a sportos verziót már láthattuk is%KA%

Még nem az európai verzió, de ilyen a frissített Toyota Yaris, amiből a sportos verziót már láthattuk is

Hamarosan érkezik az új Toyota Yaris, amit már meg is mutattak sportos külsővel, most pedig a motorválaszték új tagját ismerhetjük meg. A korábbi 1,33 literes benzines helyére érkezik egy nagyobb, 1,5 literes négyhengeres motor turbó nélkül, ráadásul rengeteg trükköt tud, amitől sokkal hatékonyabb, mint elődje. 111 lóerős kivitelben kerül a Yaris orrába, az 1,33-ashoz képest 8 tized másodperccel hamarabb gyorsítja a kisautót 100 km/h-ra (11,0 másodperc), fogyasztása pedig akár 12%-kal kedvezőbb is lehet.

%KA%Az új motor egy kisebbet vált, nincs turbó, van viszont négy henger, 111 lóerő és változó szelepvezérlés%KA%

Az új motor egy kisebbet vált, nincs turbó, van viszont négy henger, 111 lóerő és változó szelepvezérlés

Viszonylag magas sűrítési aránnyal dolgozik (13,5:1), valamint Otto és Atkinson ciklus szerint is képes működni, köszönhetően az elektronika által vezérelt hidraulikus rendszerrel változó szelepvezérlésnek. 136 Nm nyomatékának nagy része már 2000 percenkénti főtengely fordulattól elérhető, valamint a márka most először alkalmaz vízhűtést a kipufogó leömlőknél, ami által valamivel még kevesebb a károsanyag kibocsátás. Valószínűleg még erősebb verzió is várható. A sportos Yaris motorjáról egyelőre nem mondtak semmit, az új ezerötösről viszont azt súgták, hogy van még benne tartalék, főleg turbóval. Így a Gazoo néven emlegetett 210 lóerősnek híresztelt Yaris előfordulhat, hogy az új motor felpöckölt verzióját kapja.

Ez is érdekes lehet:
 

Akár veszünk, akár eladunk, ne csak az autó árát nézzük!

Árérzékeny piac vagyunk, illetve inkább az mondható, árérzékeny a magyar ember. Sokszor azonban...

Egy nyitott tetejű DS 7 lett a Macron-mobil

Elég komolyan behatárolta, hogy hova pozicionálja SUV-ját a DS. Elhúzható tetős elnöki vonulós...

Mazda CX-5 nemzetközi menetpróba

Második generációjába lépett a Mazda kompakt szabadidőautója. Mi már láttuk és vezettük, most...

Piaci körkép: új kisautók 3,5 millióig, Swift, Yaris, Sandero, Rio

A kisautók piacára is új, vagy frissített modellek érkeztek néhány hónapja. A Swiftet nagyon...

Alfa Stelvio menetrpróba magyar földön

Az egyik legjobb hazai szerpentinre, azon keresztül Parádsasvárra vittük az Alfa első SUV-jának...

Csúcsfelszereltségű, VIP személyek számára kialakított kisbuszt mutatott a Renault

Fontos személyek szállítására készített különleges sorozatot a Renault a Traficból. A kényelem...

Suzuki Swift 1.2 GL+ teszt

Minden újabb autójával egyre jobban zavarba hoz a Suzuki. Az új Swift az 1,2-es alapmotorral...

Több-kevesebb sikerrel álcázták a kombi Lada Vestát

Álcázva kapták le a Lada Vesta kombi változatát. Mostantól még nagyobb raktér tartozhat az enyhe...

Ismétlés: szerdán újfent egységesen drágulnak az üzemanyagok

Most szerdán pontosan ugyanúgy változik a benzin és a gázolaj ára, ahogyan az előző héten is...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (47 db)

vidi500 írta: 4 hónapja

Ha már itt tartunk. Kezdetben, amikor itt megjelent Kempelen néven, szimpatikus volt, értékeltem, a "műszakiatlan" de mégis "bölcs", egyensúlyra törekvő megnyilvánulásait. Aztán szép lassan átesett a ló másik oldalára. Amikor már ott tartott, hogy semmi mást nem lesett, csak azt, kibe köthet bele, a lehető legpofátlanabb, legszemetebb módon, szétcseszve ezzel az egész fórumot, civakodást provokálva, (mert ki az a marha, aki kap egy pofont, és nem adja vissza), nem bírtam tovább, és nekiestem. Attól kezdve persze én is frekventált célponttá váltam. Az ilyen, egy két hülye által (mesterségesen) generált civakodás nem más, mint a magyar ember lejáratása a világhálón, amihez a szerkesztőség a passzivitásával még asszisztál is. Az nem lehet kétséges, a görény... név is ugyanazt a személyt takarja, senki nem tudja átlépni a saját árnyékát, a stílus, szóhasználat, gondolatmenet, szemléletmód leleplezi. Hál'Istennek az utóbbi időben ritkán szólal meg, és szerencsére mértéktartóbb módon, mint korábban.
Azért vagyunk itt, hogy kicseréljük véleményünket, ezáltal akár segítséget is nyújtva egymásnak, nem lehet mindenkinek azonos a véleménye, de ez nem azt jelenti, hogy sértegessük a másikat. A sértegetés nem más, mint a primitív mentalitás megnyilvánulása, ami független az ismeretanyagtól.

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 4 hónapja
Bezzenev írta: 4 hónapja

Azért ne legyünk már álszentek..... :D:D:D:D valljuk be, az AN 99%-ában nem épp akadémikus mérnöki beszélgetések vannak, főleg a "világbajnok" meg csalfa részéről (én vagyok a maradék 1% természetesen, de muszáj leereszkednem soxor ;]]]]]] ) de vannak a másik oldalon kifejezetten primitív olykor szefós megnyilvánulások is pl. enkór,integráéktól.....elhiszem, hogy kempi lenézős, bugyuta bebüfizéseitől az ilyen makik azonnal bepörögnek, mint a búgócsiga....azt meg, hogy ki kezdte? teljesen mind1....


Előzmények megtekintése

kifejezetten primitív olykor szefós megnyilvánulások is pl. enkór,integráéktól

mégis mondjál példát mindegyikőjüktől?
én is olvasgattam itt régebb óta de mégis mit követtek el a kempelenfélékkel szemben?

A kempelenfélék részemrő megtestesítik a ki ha én nem tipikusan beképzelt embert, németimádatukat az über alles felfogásuk a nevetség tárgyává tette őket.
Soha nem tudta egyikük sem alátámasztani miért jobb az amit hisznek, és sajnos ezt népbetegség szintjén űzték.
A dízelbotrány részletei, a bekokszolódó tsi-k az elszakadó vezérlésű, turbofogyasztó, komoly olajfogyasztással bíró járműveket akarták az éltechnikába sorolni miközben talán semmi tapasztalatuk sem volt a témában.
Többesszámban írok pedig talán egy emberről van szó.

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 4 hónapja
Bezzenev írta: 4 hónapja

Azért ne legyünk már álszentek..... :D:D:D:D valljuk be, az AN 99%-ában nem épp akadémikus mérnöki beszélgetések vannak, főleg a "világbajnok" meg csalfa részéről (én vagyok a maradék 1% természetesen, de muszáj leereszkednem soxor ;]]]]]] ) de vannak a másik oldalon kifejezetten primitív olykor szefós megnyilvánulások is pl. enkór,integráéktól.....elhiszem, hogy kempi lenézős, bugyuta bebüfizéseitől az ilyen makik azonnal bepörögnek, mint a búgócsiga....azt meg, hogy ki kezdte? teljesen mind1....


Előzmények megtekintése

Milyen álszenteskedés?
Görényről volt szó, abban pedig igaza van.
Nyilván akiknek már volt vitájuk egymással (nekem kempelennel nagyon sok volt) már kevésbé finomkodnak, de ő kirívóan pofátlan másokkal is.
Ami pedig a komolyságot illeti, te nem igazán teszel róla, hogy az itt jól működjön, így itt is igaz a mondás, hogy bagoly mondja ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 4 hónapja
Edy írta: 4 hónapja

Nem akarok belefolyni a párbeszédetekbe, de Görény az görény, az hogy veled nem volt bunkó az azt jelenti hogy akkor minden oké körülötte? Persze neéha mond jó dolgokat is de 1%a ez a többi röfögés.

Kicsit szelektív a memóriád.

Ennyi.


Előzmények megtekintése

Azért ne legyünk már álszentek..... :D:D:D:D valljuk be, az AN 99%-ában nem épp akadémikus mérnöki beszélgetések vannak, főleg a "világbajnok" meg csalfa részéről (én vagyok a maradék 1% természetesen, de muszáj leereszkednem soxor ;]]]]]] ) de vannak a másik oldalon kifejezetten primitív olykor szefós megnyilvánulások is pl. enkór,integráéktól.....elhiszem, hogy kempi lenézős, bugyuta bebüfizéseitől az ilyen makik azonnal bepörögnek, mint a búgócsiga....azt meg, hogy ki kezdte? teljesen mind1....

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 4 hónapja
Edy írta: 4 hónapja

Nem akarok belefolyni a párbeszédetekbe, de Görény az görény, az hogy veled nem volt bunkó az azt jelenti hogy akkor minden oké körülötte? Persze neéha mond jó dolgokat is de 1%a ez a többi röfögés.

Kicsit szelektív a memóriád.

Ennyi.


Előzmények megtekintése

Maradjunk annyiban, hogy aki normálisan szól hozzám, ahhoz én is normálisan szólok, ahogy eddig is tettem. Én nem akarok itt klikkeket generálni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 4 hónapja
Tizenkettő írta: 4 hónapja

Sőt, még csak nem is emlékszem, hogy bármikor is így válaszolt volna.


Előzmények megtekintése

Nem akarok belefolyni a párbeszédetekbe, de Görény az görény, az hogy veled nem volt bunkó az azt jelenti hogy akkor minden oké körülötte? Persze neéha mond jó dolgokat is de 1%a ez a többi röfögés.
Kicsit szelektív a memóriád.
Ennyi.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 4 hónapja
Tizenkettő írta: 4 hónapja

Én csak annyot mondok erre, hogy ő nem szokott nekem olyan stílusban válaszolni mint amit írtam.


Előzmények megtekintése

Sőt, még csak nem is emlékszem, hogy bármikor is így válaszolt volna.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 4 hónapja
menőmanó írta: 4 hónapja

Ne mondj semmi, mert nem sok értelme van, hiszen azt nem hallom.

Ha nem vagy képben, akkor az azt jelenti, hogy nagyon nem jól látod a helyzetet. Teljesen egyértelmű, hogy kempelen = görény...= holiday .

Nagyon régóta (kb. 4-5éve) írunk egymásnak, így komolyan kiismertem a stílusát, szóhasználatát. Ezt nagyon nehéz palástolni és előbb utóbb kibújik a szög a zsákból. Az ilyen stílus szerintem egy gerinctelen, köpönyegforgató embert takar.

Egyébként nem csak ebben tévedsz, hanem azt sem látod át, hogy mindig ő kezdi a másik sértegetését, pocskondiázását. Ha nem ír egy jó darabig, akkor érdekes módon nincsenek olyan durva viták.

Egyébként nem érdekel, hogy hiszel e nekem vagy sem, csak leírtam mert nagyon kíváncsi voltál rá.

Szóval ezért nem vagy képben. :)


Előzmények megtekintése

Én csak annyot mondok erre, hogy ő nem szokott nekem olyan stílusban válaszolni mint amit írtam.

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 4 hónapja
Tizenkettő írta: 4 hónapja

Erre most mit mondjak? Azt hiszem pontosan az ilyen válaszokról beszéltem és keletkezett az ő személye, nick-je is. Valaki ír valamit, majd megy rá a válasz bármilyen indok, vagy magyarázat nélkül, hogy te nem értesz hozzá, te hülye vagy, te nem vagy képben vagy stbstb hasonló stílusban. De hogy miért nem ért az illető vele egyet arra soha nem érkezik válasz.


Előzmények megtekintése

Ne mondj semmi, mert nem sok értelme van, hiszen azt nem hallom.
Ha nem vagy képben, akkor az azt jelenti, hogy nagyon nem jól látod a helyzetet. Teljesen egyértelmű, hogy kempelen = görény...= holiday .
Nagyon régóta (kb. 4-5éve) írunk egymásnak, így komolyan kiismertem a stílusát, szóhasználatát. Ezt nagyon nehéz palástolni és előbb utóbb kibújik a szög a zsákból. Az ilyen stílus szerintem egy gerinctelen, köpönyegforgató embert takar.
Egyébként nem csak ebben tévedsz, hanem azt sem látod át, hogy mindig ő kezdi a másik sértegetését, pocskondiázását. Ha nem ír egy jó darabig, akkor érdekes módon nincsenek olyan durva viták.
Egyébként nem érdekel, hogy hiszel e nekem vagy sem, csak leírtam mert nagyon kíváncsi voltál rá.
Szóval ezért nem vagy képben. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
ppgergő írta: 4 hónapja
Tizenkettő írta: 4 hónapja

Erre most mit mondjak? Azt hiszem pontosan az ilyen válaszokról beszéltem és keletkezett az ő személye, nick-je is. Valaki ír valamit, majd megy rá a válasz bármilyen indok, vagy magyarázat nélkül, hogy te nem értesz hozzá, te hülye vagy, te nem vagy képben vagy stbstb hasonló stílusban. De hogy miért nem ért az illető vele egyet arra soha nem érkezik válasz.


Előzmények megtekintése

Próbálkozni kell, előbb-utóbb mindenkivel szót lehet érteni. Addig meg hallgasd meg a Belga - Dilettánc című dalt, szövegre jól figyelj :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Friss tesztek

Suzuki Swift 1.2 GL+ teszt

Jó a hazai, de a japó Swift sem csalódás, sőt! - Swift 1.2 GL+ Videó

Minden újabb autójával egyre jobban zavarba hoz a Suzuki. Az új Swift az 1,2-es alapmotorral vizsgázott. Nehéz róla rosszat mondani.


Lada Vesta Sedan Lux 1.6 teszt

Jó, Ladába be, ablakot le! - Lada Vesta teszt

Nem csak a külső fejlődött előnyére, vezetni is jó a szinte SUV tulajdonságokkal rendelkező Lada Vestát. Azért még mindig van hova fejlődni.


Audi Q5 Sport 2.0 TDI 190 LE quattro S tronic S Line teszt

Tömörített Q7 - Audi Q5 teszt Videó

Gombnyomásra emeli meg magát, terepképessége nem csak rizsa. Az új Audi Q5 quattro hajtással és az erősebbik kétliteres dízelmotorral remek összhangot ad városban és a susnyásban is.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Hirdetés

TOYOTA tesztek

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

5 rendőr ugrott rá, Év Autója is lehet - Toyota C-HR teszt Videó

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen barátkozni jöttek.


Toyota Proace Panel Van Active teszt

Munkás francia, vagyis japán - Toyota Proace teszt

Toyota jelvénnyel próbáltuk a PSA vadiúj furgonját. Praktikus, jól vezethető, a piac egyik legolcsóbbja, és keveset is fogyaszt. Mi kell még?


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Toyota Verso 2.0 D-4D DPF Lounge teszt

Ez lenne a legjobb családi autó? Toyota Verso teszt

Megújult a Toyota Verso, a fizimiskán túl a technika is részint friss. A klasszikus egyterűs jellemzőkhöz a Toyota vezetési élményt is bőven csomagolt, ez bizony jó!


Toyota Prius Plug-in Hybrid Premium teszt

Testvérgyilkosság áldozata lehet - Toyota Prius Plug-in teszt Videó

Már a világ legnépszerűbb hibridjének számító Toyota Priusból is létezik konnektorból tölthető variáns. Testvérei nem fogják hagyni érvényesülni.


Még több TOYOTA teszt

Címlapon


Friss cikkek

A villanyautó-tulajdonosok 77 százaléka újra e-autót vesz majd

Aki egyszer villanyautót vett, az legközelebb is azt fog

6 órája – Sztori

Bár a magas vételár és a töltőpontok hiánya gátolja a villanyautók gyors terjedését, aki egyszer elcsábult, az többnyire nem tágít az e-autóktól.


Piaci körkép: autós filmek sztárjai, elérhető áron

Van kedvenc filmes autód? Ezekből már válogathatsz! Videó

9 órája – Sztori

Biztos van olyan autós film, ami már téged is autóvásárlásra ihletett. Esetleg belebújnál Semir bőrébe, és egy ezüst 3-assal rónád a várost? James Bond lennél, vagy Michael Knight?


A hír igaz, Jim Hackett a Ford új globális igazgatója

Változások a Fordnál

17 órája – Sztori

A Ford Motor Company ma Jim Hackettet nevezte ki a vállalat új elnök-vezérigazgatójának, további fontos vezetőváltások is említhetők.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

TOYOTA YARIS 1.0 Linea Sol

TOYOTA YARIS 1.0 Linea...

Ár: 140.000 Ft

Évjárat: 2000 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

TOYOTA YARIS 1.4 D-4D LIFE

TOYOTA YARIS 1.4 D-4D...

Ár: 2.100.000 Ft

Évjárat: 2010 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

TOYOTA YARIS 1.0 Terra Plus Klíma ABS

TOYOTA YARIS 1.0 Terra...

Ár: 797.000 Ft

Évjárat: 2003 / 4

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!