0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ezerötös szívóval érkezik az új Yaris

Nagyobb motort kap az új Toyota Yaris az 1,33-as helyett

·

Kisebb fogyasztású, hatékonyabb működésű és erősebb motorral érkezik az új Toyota Yaris. Nincs turbó és legalább négyhengeres, ez elég jól hangzik!

%KA%Még nem az európai verzió, de ilyen a frissített Toyota Yaris, amiből a sportos verziót már láthattuk is%KA%

Még nem az európai verzió, de ilyen a frissített Toyota Yaris, amiből a sportos verziót már láthattuk is

Hamarosan érkezik az új Toyota Yaris, amit már meg is mutattak sportos külsővel, most pedig a motorválaszték új tagját ismerhetjük meg. A korábbi 1,33 literes benzines helyére érkezik egy nagyobb, 1,5 literes négyhengeres motor turbó nélkül, ráadásul rengeteg trükköt tud, amitől sokkal hatékonyabb, mint elődje. 111 lóerős kivitelben kerül a Yaris orrába, az 1,33-ashoz képest 8 tized másodperccel hamarabb gyorsítja a kisautót 100 km/h-ra (11,0 másodperc), fogyasztása pedig akár 12%-kal kedvezőbb is lehet.

%KA%Az új motor egy kisebbet vált, nincs turbó, van viszont négy henger, 111 lóerő és változó szelepvezérlés%KA%

Az új motor egy kisebbet vált, nincs turbó, van viszont négy henger, 111 lóerő és változó szelepvezérlés

Viszonylag magas sűrítési aránnyal dolgozik (13,5:1), valamint Otto és Atkinson ciklus szerint is képes működni, köszönhetően az elektronika által vezérelt hidraulikus rendszerrel változó szelepvezérlésnek. 136 Nm nyomatékának nagy része már 2000 percenkénti főtengely fordulattól elérhető, valamint a márka most először alkalmaz vízhűtést a kipufogó leömlőknél, ami által valamivel még kevesebb a károsanyag kibocsátás. Valószínűleg még erősebb verzió is várható. A sportos Yaris motorjáról egyelőre nem mondtak semmit, az új ezerötösről viszont azt súgták, hogy van még benne tartalék, főleg turbóval. Így a Gazoo néven emlegetett 210 lóerősnek híresztelt Yaris előfordulhat, hogy az új motor felpöckölt verzióját kapja.

Ez is érdekes lehet:
 

Suzuki Ignis hazai menetpróba

Tipikus városi mini-SUV lett az új Ignis, még New Yorkban is vezettük. Szívómotor, négyhenger...

Mérföldkő: elítélték az autóját hamis óraállással értékesítőt

Ha még nem is jogerősen, de elítéltek egy eladót, aki módosított kilométeróra-állással adott...

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen...

Menetpróba: Toyota Prius Plug-in Hybrid

A legújabb Toyota Prius Plug-in nem csak tovább megy árammal, mint a többi, erősebb is benzin...

Bemutatkozott a Williams és a Sauber is

Vadabbak lesznek az új F1 autók, szélesebb kerekekkel és szárnyakkal. A Williams és a Sauber...

Hazai menetpróba: Fiat Tipo Kombi

Az Autobest díjas Fiat Tipo immár kombiként is elérhető. Mutatós és olcsó, szemből Tipo, oldalról...

Mazda3 Sedan G120 Revolution Automata teszt

Megújult az idei modellévre a Mazda3. Középső benzinesével, szedánként, automatikus váltóval...

Piaci körkép: a 10 évvel ezelőtti slágermodellek ma

Használt autót abból érdemes venni, amiből van kínálat. Megnéztük, mennyiért kapható meg a 10...

Menetpróba: Audi Q5, második generáció

Legerősebb 2,0 literes TDI-jével vallott az Audi kompakt SUV-jának második generációja. A Q5...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (47 db)

vidi500 írta: 4 hete

Ha már itt tartunk. Kezdetben, amikor itt megjelent Kempelen néven, szimpatikus volt, értékeltem, a "műszakiatlan" de mégis "bölcs", egyensúlyra törekvő megnyilvánulásait. Aztán szép lassan átesett a ló másik oldalára. Amikor már ott tartott, hogy semmi mást nem lesett, csak azt, kibe köthet bele, a lehető legpofátlanabb, legszemetebb módon, szétcseszve ezzel az egész fórumot, civakodást provokálva, (mert ki az a marha, aki kap egy pofont, és nem adja vissza), nem bírtam tovább, és nekiestem. Attól kezdve persze én is frekventált célponttá váltam. Az ilyen, egy két hülye által (mesterségesen) generált civakodás nem más, mint a magyar ember lejáratása a világhálón, amihez a szerkesztőség a passzivitásával még asszisztál is. Az nem lehet kétséges, a görény... név is ugyanazt a személyt takarja, senki nem tudja átlépni a saját árnyékát, a stílus, szóhasználat, gondolatmenet, szemléletmód leleplezi. Hál'Istennek az utóbbi időben ritkán szólal meg, és szerencsére mértéktartóbb módon, mint korábban.
Azért vagyunk itt, hogy kicseréljük véleményünket, ezáltal akár segítséget is nyújtva egymásnak, nem lehet mindenkinek azonos a véleménye, de ez nem azt jelenti, hogy sértegessük a másikat. A sértegetés nem más, mint a primitív mentalitás megnyilvánulása, ami független az ismeretanyagtól.

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 4 hete
Bezzenev írta: 4 hete

Azért ne legyünk már álszentek..... :D:D:D:D valljuk be, az AN 99%-ában nem épp akadémikus mérnöki beszélgetések vannak, főleg a "világbajnok" meg csalfa részéről (én vagyok a maradék 1% természetesen, de muszáj leereszkednem soxor ;]]]]]] ) de vannak a másik oldalon kifejezetten primitív olykor szefós megnyilvánulások is pl. enkór,integráéktól.....elhiszem, hogy kempi lenézős, bugyuta bebüfizéseitől az ilyen makik azonnal bepörögnek, mint a búgócsiga....azt meg, hogy ki kezdte? teljesen mind1....


Előzmények megtekintése

kifejezetten primitív olykor szefós megnyilvánulások is pl. enkór,integráéktól

mégis mondjál példát mindegyikőjüktől?
én is olvasgattam itt régebb óta de mégis mit követtek el a kempelenfélékkel szemben?

A kempelenfélék részemrő megtestesítik a ki ha én nem tipikusan beképzelt embert, németimádatukat az über alles felfogásuk a nevetség tárgyává tette őket.
Soha nem tudta egyikük sem alátámasztani miért jobb az amit hisznek, és sajnos ezt népbetegség szintjén űzték.
A dízelbotrány részletei, a bekokszolódó tsi-k az elszakadó vezérlésű, turbofogyasztó, komoly olajfogyasztással bíró járműveket akarták az éltechnikába sorolni miközben talán semmi tapasztalatuk sem volt a témában.
Többesszámban írok pedig talán egy emberről van szó.

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 4 hete
Bezzenev írta: 4 hete

Azért ne legyünk már álszentek..... :D:D:D:D valljuk be, az AN 99%-ában nem épp akadémikus mérnöki beszélgetések vannak, főleg a "világbajnok" meg csalfa részéről (én vagyok a maradék 1% természetesen, de muszáj leereszkednem soxor ;]]]]]] ) de vannak a másik oldalon kifejezetten primitív olykor szefós megnyilvánulások is pl. enkór,integráéktól.....elhiszem, hogy kempi lenézős, bugyuta bebüfizéseitől az ilyen makik azonnal bepörögnek, mint a búgócsiga....azt meg, hogy ki kezdte? teljesen mind1....


Előzmények megtekintése

Milyen álszenteskedés?
Görényről volt szó, abban pedig igaza van.
Nyilván akiknek már volt vitájuk egymással (nekem kempelennel nagyon sok volt) már kevésbé finomkodnak, de ő kirívóan pofátlan másokkal is.
Ami pedig a komolyságot illeti, te nem igazán teszel róla, hogy az itt jól működjön, így itt is igaz a mondás, hogy bagoly mondja ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 4 hete
Edy írta: 4 hete

Nem akarok belefolyni a párbeszédetekbe, de Görény az görény, az hogy veled nem volt bunkó az azt jelenti hogy akkor minden oké körülötte? Persze neéha mond jó dolgokat is de 1%a ez a többi röfögés.

Kicsit szelektív a memóriád.

Ennyi.


Előzmények megtekintése

Azért ne legyünk már álszentek..... :D:D:D:D valljuk be, az AN 99%-ában nem épp akadémikus mérnöki beszélgetések vannak, főleg a "világbajnok" meg csalfa részéről (én vagyok a maradék 1% természetesen, de muszáj leereszkednem soxor ;]]]]]] ) de vannak a másik oldalon kifejezetten primitív olykor szefós megnyilvánulások is pl. enkór,integráéktól.....elhiszem, hogy kempi lenézős, bugyuta bebüfizéseitől az ilyen makik azonnal bepörögnek, mint a búgócsiga....azt meg, hogy ki kezdte? teljesen mind1....

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 4 hete
Edy írta: 4 hete

Nem akarok belefolyni a párbeszédetekbe, de Görény az görény, az hogy veled nem volt bunkó az azt jelenti hogy akkor minden oké körülötte? Persze neéha mond jó dolgokat is de 1%a ez a többi röfögés.

Kicsit szelektív a memóriád.

Ennyi.


Előzmények megtekintése

Maradjunk annyiban, hogy aki normálisan szól hozzám, ahhoz én is normálisan szólok, ahogy eddig is tettem. Én nem akarok itt klikkeket generálni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 4 hete
Tizenkettő írta: 4 hete

Sőt, még csak nem is emlékszem, hogy bármikor is így válaszolt volna.


Előzmények megtekintése

Nem akarok belefolyni a párbeszédetekbe, de Görény az görény, az hogy veled nem volt bunkó az azt jelenti hogy akkor minden oké körülötte? Persze neéha mond jó dolgokat is de 1%a ez a többi röfögés.
Kicsit szelektív a memóriád.
Ennyi.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 4 hete
Tizenkettő írta: 4 hete

Én csak annyot mondok erre, hogy ő nem szokott nekem olyan stílusban válaszolni mint amit írtam.


Előzmények megtekintése

Sőt, még csak nem is emlékszem, hogy bármikor is így válaszolt volna.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 4 hete
menőmanó írta: 4 hete

Ne mondj semmi, mert nem sok értelme van, hiszen azt nem hallom.

Ha nem vagy képben, akkor az azt jelenti, hogy nagyon nem jól látod a helyzetet. Teljesen egyértelmű, hogy kempelen = görény...= holiday .

Nagyon régóta (kb. 4-5éve) írunk egymásnak, így komolyan kiismertem a stílusát, szóhasználatát. Ezt nagyon nehéz palástolni és előbb utóbb kibújik a szög a zsákból. Az ilyen stílus szerintem egy gerinctelen, köpönyegforgató embert takar.

Egyébként nem csak ebben tévedsz, hanem azt sem látod át, hogy mindig ő kezdi a másik sértegetését, pocskondiázását. Ha nem ír egy jó darabig, akkor érdekes módon nincsenek olyan durva viták.

Egyébként nem érdekel, hogy hiszel e nekem vagy sem, csak leírtam mert nagyon kíváncsi voltál rá.

Szóval ezért nem vagy képben. :)


Előzmények megtekintése

Én csak annyot mondok erre, hogy ő nem szokott nekem olyan stílusban válaszolni mint amit írtam.

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 4 hete
Tizenkettő írta: 4 hete

Erre most mit mondjak? Azt hiszem pontosan az ilyen válaszokról beszéltem és keletkezett az ő személye, nick-je is. Valaki ír valamit, majd megy rá a válasz bármilyen indok, vagy magyarázat nélkül, hogy te nem értesz hozzá, te hülye vagy, te nem vagy képben vagy stbstb hasonló stílusban. De hogy miért nem ért az illető vele egyet arra soha nem érkezik válasz.


Előzmények megtekintése

Ne mondj semmi, mert nem sok értelme van, hiszen azt nem hallom.
Ha nem vagy képben, akkor az azt jelenti, hogy nagyon nem jól látod a helyzetet. Teljesen egyértelmű, hogy kempelen = görény...= holiday .
Nagyon régóta (kb. 4-5éve) írunk egymásnak, így komolyan kiismertem a stílusát, szóhasználatát. Ezt nagyon nehéz palástolni és előbb utóbb kibújik a szög a zsákból. Az ilyen stílus szerintem egy gerinctelen, köpönyegforgató embert takar.
Egyébként nem csak ebben tévedsz, hanem azt sem látod át, hogy mindig ő kezdi a másik sértegetését, pocskondiázását. Ha nem ír egy jó darabig, akkor érdekes módon nincsenek olyan durva viták.
Egyébként nem érdekel, hogy hiszel e nekem vagy sem, csak leírtam mert nagyon kíváncsi voltál rá.
Szóval ezért nem vagy képben. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
ppgergő írta: 4 hete
Tizenkettő írta: 4 hete

Erre most mit mondjak? Azt hiszem pontosan az ilyen válaszokról beszéltem és keletkezett az ő személye, nick-je is. Valaki ír valamit, majd megy rá a válasz bármilyen indok, vagy magyarázat nélkül, hogy te nem értesz hozzá, te hülye vagy, te nem vagy képben vagy stbstb hasonló stílusban. De hogy miért nem ért az illető vele egyet arra soha nem érkezik válasz.


Előzmények megtekintése

Próbálkozni kell, előbb-utóbb mindenkivel szót lehet érteni. Addig meg hallgasd meg a Belga - Dilettánc című dalt, szövegre jól figyelj :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Friss tesztek

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

5 rendőr ugrott rá, Év Autója is lehet - Toyota C-HR teszt Videó

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen barátkozni jöttek.


Mazda3 Sedan G120 Revolution Automata teszt

Apukám világa? Mazda3 Sedan G120 Automata

Megújult az idei modellévre a Mazda3. Középső benzinesével, szedánként, automatikus váltóval próbáltuk. Korrekt munka, elhibázott konfiguráció.


Kia Optima PHEV plug-in hibrid teszt

Feszültséglevezetés – Kia Optima PHEV teszt

Az Optima hibridje Európába már csak konnektoros verziójával érkezik. Nem fogad szót, működése különös, de jó használni, hatékony, és szemtelenül kevés benzint kér.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Hirdetés

TOYOTA tesztek

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

5 rendőr ugrott rá, Év Autója is lehet - Toyota C-HR teszt Videó

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen barátkozni jöttek.


Toyota Proace Panel Van Active teszt

Munkás francia, vagyis japán - Toyota Proace teszt

Toyota jelvénnyel próbáltuk a PSA vadiúj furgonját. Praktikus, jól vezethető, a piac egyik legolcsóbbja, és keveset is fogyaszt. Mi kell még?


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Toyota Verso 2.0 D-4D DPF Lounge teszt

Ez lenne a legjobb családi autó? Toyota Verso teszt

Megújult a Toyota Verso, a fizimiskán túl a technika is részint friss. A klasszikus egyterűs jellemzőkhöz a Toyota vezetési élményt is bőven csomagolt, ez bizony jó!


Toyota Prius Plug-in Hybrid Premium teszt

Testvérgyilkosság áldozata lehet - Toyota Prius Plug-in teszt Videó

Már a világ legnépszerűbb hibridjének számító Toyota Priusból is létezik konnektorból tölthető variáns. Testvérei nem fogják hagyni érvényesülni.


Még több TOYOTA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Az eddigi legrondább: Force India VJM10

Furcsa csápokat kapott a Force India F1 autója

2 órája – Sztori

A Renault gyönyörű formái és színei után bemutatkozott a Force India ormányosa. Az orr semelyik eddigi autóhoz nem hasonlítható. Mit tudnak?


Menetpróba: Mini Countryman

Csini Mini az új Countryman

7 órája – Újdonság

Második generációjába lépett a Mini városi crossovere, a Countryman. Hazai viszonyok között ismertük meg, autóztunk is sokat vele.


Az eddigi legszebb: Renault R.S.17

Több mint 900 lóerő 722 kilóhoz

18 órája – Sztori

A tavalyi még tanulóév volt, idén már a konstruktőri ötödik helyért küzdene a Renault Sport F1 Team. Londonban mutatták be idei fegyverüket.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

TOYOTA YARIS 1.0

TOYOTA YARIS 1.0

Ár: 1.399.000 Ft

Évjárat: 2009

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

TOYOTA YARIS 1.33 Sol 6 SEBESSÉGES

TOYOTA YARIS 1.33 Sol...

Ár: 1.990.000 Ft

Évjárat: 2010 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

TOYOTA YARIS 1.3 Terra Ice MO-i.1 Tulaj!Km:72.500!Szervkö

TOYOTA YARIS 1.3 Terra...

Ár: 1.799.999 Ft

Évjárat: 2007 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!