0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ezerötös szívóval érkezik az új Yaris

Nagyobb motort kap az új Toyota Yaris az 1,33-as helyett

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Kisebb fogyasztású, hatékonyabb működésű és erősebb motorral érkezik az új Toyota Yaris. Nincs turbó és legalább négyhengeres, ez elég jól hangzik!

%KA%Még nem az európai verzió, de ilyen a frissített Toyota Yaris, amiből a sportos verziót már láthattuk is%KA%

Még nem az európai verzió, de ilyen a frissített Toyota Yaris, amiből a sportos verziót már láthattuk is

Hamarosan érkezik az új Toyota Yaris, amit már meg is mutattak sportos külsővel, most pedig a motorválaszték új tagját ismerhetjük meg. A korábbi 1,33 literes benzines helyére érkezik egy nagyobb, 1,5 literes négyhengeres motor turbó nélkül, ráadásul rengeteg trükköt tud, amitől sokkal hatékonyabb, mint elődje. 111 lóerős kivitelben kerül a Yaris orrába, az 1,33-ashoz képest 8 tized másodperccel hamarabb gyorsítja a kisautót 100 km/h-ra (11,0 másodperc), fogyasztása pedig akár 12%-kal kedvezőbb is lehet.

%KA%Az új motor egy kisebbet vált, nincs turbó, van viszont négy henger, 111 lóerő és változó szelepvezérlés%KA%

Az új motor egy kisebbet vált, nincs turbó, van viszont négy henger, 111 lóerő és változó szelepvezérlés

Viszonylag magas sűrítési aránnyal dolgozik (13,5:1), valamint Otto és Atkinson ciklus szerint is képes működni, köszönhetően az elektronika által vezérelt hidraulikus rendszerrel változó szelepvezérlésnek. 136 Nm nyomatékának nagy része már 2000 percenkénti főtengely fordulattól elérhető, valamint a márka most először alkalmaz vízhűtést a kipufogó leömlőknél, ami által valamivel még kevesebb a károsanyag kibocsátás. Valószínűleg még erősebb verzió is várható. A sportos Yaris motorjáról egyelőre nem mondtak semmit, az új ezerötösről viszont azt súgták, hogy van még benne tartalék, főleg turbóval. Így a Gazoo néven emlegetett 210 lóerősnek híresztelt Yaris előfordulhat, hogy az új motor felpöckölt verzióját kapja.

Ez is érdekes lehet:
 

Volkswagen Caddy Life 1.9 PD TDI DSG, 2007 - használtteszt

DSG ebben? Sokan teszik fel a kérdést a DSG-váltós Volkswagen Caddy kapcsán, pedig készült ilyen...

Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós...

Talán majd 5-6 év múlva elkezdődhet épülni a Balatont Kecskeméttel és Szegeddel összekötő M8

10 milliárd forint csupán az M8 autópálya építésének előkészítésére is rendelkezésre áll, maga...

Elvette a rekorder, első helyet a Koenigsegg a Bugattitól

Alig pár hétig birtokolhatta a 0-400-0 km/órás rekordot a Bugatti Chiron. A svéd Koenigsegg Agera...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...

208 lóerős Ford Transit Custom az M-Sporttól

Mindig is pályázni akartál egy haszonjárművel? Az M-Sport új Ford Transit Custom csapatszállítója...

Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon...

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

Autóalkatrészből a legjobb ár és minőség - nemzetközi díjat nyert el a Bárdi Autó

Neves elismerést kapott a Bárdi Autó: az Icertias független svájci minősítő intézet piackutatása...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (47 db)

vidi500 írta: 9 hónapja

Ha már itt tartunk. Kezdetben, amikor itt megjelent Kempelen néven, szimpatikus volt, értékeltem, a "műszakiatlan" de mégis "bölcs", egyensúlyra törekvő megnyilvánulásait. Aztán szép lassan átesett a ló másik oldalára. Amikor már ott tartott, hogy semmi mást nem lesett, csak azt, kibe köthet bele, a lehető legpofátlanabb, legszemetebb módon, szétcseszve ezzel az egész fórumot, civakodást provokálva, (mert ki az a marha, aki kap egy pofont, és nem adja vissza), nem bírtam tovább, és nekiestem. Attól kezdve persze én is frekventált célponttá váltam. Az ilyen, egy két hülye által (mesterségesen) generált civakodás nem más, mint a magyar ember lejáratása a világhálón, amihez a szerkesztőség a passzivitásával még asszisztál is. Az nem lehet kétséges, a görény... név is ugyanazt a személyt takarja, senki nem tudja átlépni a saját árnyékát, a stílus, szóhasználat, gondolatmenet, szemléletmód leleplezi. Hál'Istennek az utóbbi időben ritkán szólal meg, és szerencsére mértéktartóbb módon, mint korábban.
Azért vagyunk itt, hogy kicseréljük véleményünket, ezáltal akár segítséget is nyújtva egymásnak, nem lehet mindenkinek azonos a véleménye, de ez nem azt jelenti, hogy sértegessük a másikat. A sértegetés nem más, mint a primitív mentalitás megnyilvánulása, ami független az ismeretanyagtól.

A válaszoláshoz belépés szükséges
gnx írta: 9 hónapja
Bezzenev írta: 9 hónapja

Azért ne legyünk már álszentek..... :D:D:D:D valljuk be, az AN 99%-ában nem épp akadémikus mérnöki beszélgetések vannak, főleg a "világbajnok" meg csalfa részéről (én vagyok a maradék 1% természetesen, de muszáj leereszkednem soxor ;]]]]]] ) de vannak a másik oldalon kifejezetten primitív olykor szefós megnyilvánulások is pl. enkór,integráéktól.....elhiszem, hogy kempi lenézős, bugyuta bebüfizéseitől az ilyen makik azonnal bepörögnek, mint a búgócsiga....azt meg, hogy ki kezdte? teljesen mind1....


Előzmények megtekintése

kifejezetten primitív olykor szefós megnyilvánulások is pl. enkór,integráéktól

mégis mondjál példát mindegyikőjüktől?
én is olvasgattam itt régebb óta de mégis mit követtek el a kempelenfélékkel szemben?

A kempelenfélék részemrő megtestesítik a ki ha én nem tipikusan beképzelt embert, németimádatukat az über alles felfogásuk a nevetség tárgyává tette őket.
Soha nem tudta egyikük sem alátámasztani miért jobb az amit hisznek, és sajnos ezt népbetegség szintjén űzték.
A dízelbotrány részletei, a bekokszolódó tsi-k az elszakadó vezérlésű, turbofogyasztó, komoly olajfogyasztással bíró járműveket akarták az éltechnikába sorolni miközben talán semmi tapasztalatuk sem volt a témában.
Többesszámban írok pedig talán egy emberről van szó.

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 9 hónapja
Bezzenev írta: 9 hónapja

Azért ne legyünk már álszentek..... :D:D:D:D valljuk be, az AN 99%-ában nem épp akadémikus mérnöki beszélgetések vannak, főleg a "világbajnok" meg csalfa részéről (én vagyok a maradék 1% természetesen, de muszáj leereszkednem soxor ;]]]]]] ) de vannak a másik oldalon kifejezetten primitív olykor szefós megnyilvánulások is pl. enkór,integráéktól.....elhiszem, hogy kempi lenézős, bugyuta bebüfizéseitől az ilyen makik azonnal bepörögnek, mint a búgócsiga....azt meg, hogy ki kezdte? teljesen mind1....


Előzmények megtekintése

Milyen álszenteskedés?
Görényről volt szó, abban pedig igaza van.
Nyilván akiknek már volt vitájuk egymással (nekem kempelennel nagyon sok volt) már kevésbé finomkodnak, de ő kirívóan pofátlan másokkal is.
Ami pedig a komolyságot illeti, te nem igazán teszel róla, hogy az itt jól működjön, így itt is igaz a mondás, hogy bagoly mondja ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 9 hónapja
Edy írta: 9 hónapja

Nem akarok belefolyni a párbeszédetekbe, de Görény az görény, az hogy veled nem volt bunkó az azt jelenti hogy akkor minden oké körülötte? Persze neéha mond jó dolgokat is de 1%a ez a többi röfögés.

Kicsit szelektív a memóriád.

Ennyi.


Előzmények megtekintése

Azért ne legyünk már álszentek..... :D:D:D:D valljuk be, az AN 99%-ában nem épp akadémikus mérnöki beszélgetések vannak, főleg a "világbajnok" meg csalfa részéről (én vagyok a maradék 1% természetesen, de muszáj leereszkednem soxor ;]]]]]] ) de vannak a másik oldalon kifejezetten primitív olykor szefós megnyilvánulások is pl. enkór,integráéktól.....elhiszem, hogy kempi lenézős, bugyuta bebüfizéseitől az ilyen makik azonnal bepörögnek, mint a búgócsiga....azt meg, hogy ki kezdte? teljesen mind1....

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 9 hónapja
Edy írta: 9 hónapja

Nem akarok belefolyni a párbeszédetekbe, de Görény az görény, az hogy veled nem volt bunkó az azt jelenti hogy akkor minden oké körülötte? Persze neéha mond jó dolgokat is de 1%a ez a többi röfögés.

Kicsit szelektív a memóriád.

Ennyi.


Előzmények megtekintése

Maradjunk annyiban, hogy aki normálisan szól hozzám, ahhoz én is normálisan szólok, ahogy eddig is tettem. Én nem akarok itt klikkeket generálni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 9 hónapja
Tizenkettő írta: 9 hónapja

Sőt, még csak nem is emlékszem, hogy bármikor is így válaszolt volna.


Előzmények megtekintése

Nem akarok belefolyni a párbeszédetekbe, de Görény az görény, az hogy veled nem volt bunkó az azt jelenti hogy akkor minden oké körülötte? Persze neéha mond jó dolgokat is de 1%a ez a többi röfögés.
Kicsit szelektív a memóriád.
Ennyi.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 9 hónapja
Tizenkettő írta: 9 hónapja

Én csak annyot mondok erre, hogy ő nem szokott nekem olyan stílusban válaszolni mint amit írtam.


Előzmények megtekintése

Sőt, még csak nem is emlékszem, hogy bármikor is így válaszolt volna.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 9 hónapja
menőmanó írta: 9 hónapja

Ne mondj semmi, mert nem sok értelme van, hiszen azt nem hallom.

Ha nem vagy képben, akkor az azt jelenti, hogy nagyon nem jól látod a helyzetet. Teljesen egyértelmű, hogy kempelen = görény...= holiday .

Nagyon régóta (kb. 4-5éve) írunk egymásnak, így komolyan kiismertem a stílusát, szóhasználatát. Ezt nagyon nehéz palástolni és előbb utóbb kibújik a szög a zsákból. Az ilyen stílus szerintem egy gerinctelen, köpönyegforgató embert takar.

Egyébként nem csak ebben tévedsz, hanem azt sem látod át, hogy mindig ő kezdi a másik sértegetését, pocskondiázását. Ha nem ír egy jó darabig, akkor érdekes módon nincsenek olyan durva viták.

Egyébként nem érdekel, hogy hiszel e nekem vagy sem, csak leírtam mert nagyon kíváncsi voltál rá.

Szóval ezért nem vagy képben. :)


Előzmények megtekintése

Én csak annyot mondok erre, hogy ő nem szokott nekem olyan stílusban válaszolni mint amit írtam.

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 9 hónapja
Tizenkettő írta: 9 hónapja

Erre most mit mondjak? Azt hiszem pontosan az ilyen válaszokról beszéltem és keletkezett az ő személye, nick-je is. Valaki ír valamit, majd megy rá a válasz bármilyen indok, vagy magyarázat nélkül, hogy te nem értesz hozzá, te hülye vagy, te nem vagy képben vagy stbstb hasonló stílusban. De hogy miért nem ért az illető vele egyet arra soha nem érkezik válasz.


Előzmények megtekintése

Ne mondj semmi, mert nem sok értelme van, hiszen azt nem hallom.
Ha nem vagy képben, akkor az azt jelenti, hogy nagyon nem jól látod a helyzetet. Teljesen egyértelmű, hogy kempelen = görény...= holiday .
Nagyon régóta (kb. 4-5éve) írunk egymásnak, így komolyan kiismertem a stílusát, szóhasználatát. Ezt nagyon nehéz palástolni és előbb utóbb kibújik a szög a zsákból. Az ilyen stílus szerintem egy gerinctelen, köpönyegforgató embert takar.
Egyébként nem csak ebben tévedsz, hanem azt sem látod át, hogy mindig ő kezdi a másik sértegetését, pocskondiázását. Ha nem ír egy jó darabig, akkor érdekes módon nincsenek olyan durva viták.
Egyébként nem érdekel, hogy hiszel e nekem vagy sem, csak leírtam mert nagyon kíváncsi voltál rá.
Szóval ezért nem vagy képben. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
ppgergő írta: 9 hónapja
Tizenkettő írta: 9 hónapja

Erre most mit mondjak? Azt hiszem pontosan az ilyen válaszokról beszéltem és keletkezett az ő személye, nick-je is. Valaki ír valamit, majd megy rá a válasz bármilyen indok, vagy magyarázat nélkül, hogy te nem értesz hozzá, te hülye vagy, te nem vagy képben vagy stbstb hasonló stílusban. De hogy miért nem ért az illető vele egyet arra soha nem érkezik válasz.


Előzmények megtekintése

Próbálkozni kell, előbb-utóbb mindenkivel szót lehet érteni. Addig meg hallgasd meg a Belga - Dilettánc című dalt, szövegre jól figyelj :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
Hirdetés

TOYOTA tesztek

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

5 rendőr ugrott rá, Év Autója is lehet - Toyota C-HR teszt Videó

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen barátkozni jöttek.


Toyota Proace Panel Van Active teszt

Munkás francia, vagyis japán - Toyota Proace teszt

Toyota jelvénnyel próbáltuk a PSA vadiúj furgonját. Praktikus, jól vezethető, a piac egyik legolcsóbbja, és keveset is fogyaszt. Mi kell még?


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Toyota Verso 2.0 D-4D DPF Lounge teszt

Ez lenne a legjobb családi autó? Toyota Verso teszt

Megújult a Toyota Verso, a fizimiskán túl a technika is részint friss. A klasszikus egyterűs jellemzőkhöz a Toyota vezetési élményt is bőven csomagolt, ez bizony jó!


Toyota Prius Plug-in Hybrid Premium teszt

Testvérgyilkosság áldozata lehet - Toyota Prius Plug-in teszt Videó

Már a világ legnépszerűbb hibridjének számító Toyota Priusból is létezik konnektorból tölthető variáns. Testvérei nem fogják hagyni érvényesülni.


Még több TOYOTA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

3 napja – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

4 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

TOYOTA YARIS 1.0 Sol 94000 km . 1 tulaj

TOYOTA YARIS 1.0 Sol 9...

Ár: 888.000 Ft

Évjárat: 2006

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

TOYOTA YARIS 1.33 LIFE 107 E KM+NAVI+KAMERA+SZKÖNYV

TOYOTA YARIS 1.33 LIFE...

Ár: 2.499.999 Ft

Évjárat: 2012 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

TOYOTA YARIS 1.33 Active+Cool MAGYAR!!!! 68eKM!!!!!

TOYOTA YARIS 1.33 Acti...

Ár: 2.498.000 Ft

Évjárat: 2012 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!