0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

3,49 millió forinttól rendelhető az új Fiat Tipo

Piacon a Fiat Tipo, legalábbis szedánként

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Idővel állítólag ötajtós, de akár még kombi is jöhet a szedánként Autobest 2016 díjat nyert Fiat Tipóból, ami most már itthon is kapható.

Már itthon is rendelhető, alapáron 3,49 millió forint a Fiat Tipo. Kereken 500 ezer forinttal drágábban már 17 colos alufelnin gördülő, kétzónás automata klímás, navigációs autót kapunk

Már itthon is rendelhető, alapáron 3,49 millió forint a Fiat Tipo. Kereken 500 ezer forinttal drágábban már 17 colos alufelnin gördülő, kétzónás automata klímás, navigációs autót kapunk

Részletesen is bemutattuk már az Autobest 2016 díjat is elnyert Fiat Tipót, most pedig már a hazai árát is tudjuk. Legalábbis alapárát, ami 3 490 000 forint a belépőnek számító − 95 lóerős − 1.4 16V Fire motorral. Már az alapgép is hatsebességes manuális váltót kap, felárért 110 lóerős 1.6-os benzines, 95 lóerős 1,3 és 120 lóerős 1,6 literes dízelek választhatók. A most debütált négyajtós mellett a pletykák és a kémfotók szerint idővel ötajtóst és kombit is várhatunk majd, de persze csak idővel.

Ha alapáron nem is ilyen, 3,99 millió forintért már ilyesmi a műszerfal

Ha alapáron nem is ilyen, 3,99 millió forintért már ilyesmi a műszerfal

A bevezetés egy jól felszerelt "Opening Edition" kivitelt is hoz, ez többek között 5"-os érintőképernyős navigációs rendszert, Bluetooth telefonkihangosítót, tolatóradart, 17 colos könnyűfém felniket, visszagurulásgátlós ESP-t, klímaberendezést, kanyarodáskor is éledő ködlámpákat, tempomatot, eső- és sötétedésérzékelőt, 6 légzsákot és első-hátsó kartámaszt is ad.

Már a tervezés kezdetétől szedánnak készült, az 520 literes csomagtér így a forma szerves része

Már a tervezés kezdetétől szedánnak készült, az 520 literes csomagtér így a forma szerves része

A négyajtós Tipo 520 literes csomagterével és 4,53 méter hosszú, 1,79 méter széles, és 1,5 méter magas, 2,64 méteres tengelytávolságú karosszériájával akár céges, akár családi autóként is népszerű lehet majd; persze nagy kérdés lesz anyagminősége, kivitelezése. A török gyártású szedánt információink szerint bő egy hónap múlva próbálhatjuk majd ki, várhatóan akkortájt − március második felében − kerül majd a szalonokba is.

Ez is érdekes lehet:
 

Rendszámot kaphatnak a robogók, változhat a zöld rendszám szabályozása is

Már több mint 1500 autó fut zöld rendszámmal, egy részük elveszítheti azt a jövőben, míg a kismotorokra...

A Ford Bronco hamarosan visszatér, a híres terepjáró a Ranger alapjaira építkezik

Hamarosan viszontláthatjuk az amerikaiak egyik kedvencét, a Ford Broncót. Az új terepjáró az...

Elkészült az Electric GT bajnokság Tesla versenyautója

Talán nem is a 778 lóerősre húzott csúcsteljesítmény, hanem az 500 kilogrammos tömegcsökkentés...

Új autóból közel százezer, használtból csaknem 150 ezer került útjainkra tavaly

Az új autók piacánál is jelentősebb a használtaké. Még akkor is, ha csak a frissen útjainkra...

BMW 320d Gran Turismo xDrive Steptronic Sport Luxury teszt

Háromféle karosszériával juthatunk hozzá a normál, négy oldalajtóval szerelt 3-ashoz, csak az...

Minden infó az új Skoda Octaviáról

Már egy ideje ismerjük a fizimiskáját, Bécsben azonban minden részletével bemutatkozott az új...

A következő RS Skoda a Kodiaqból készül

Meglovagolja a gyártó a Kodiaq hullámait, megszellőztették, hogy a következő RS modell is a SUV-ból...

BMW 740e iPerformance teszt

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel...

Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V, 1996 - használtteszt

A kilencvenes évek derekáig a Sigma volt a Mitsubishi csúcsmodellje, abban az időben, amikor...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (6 db)

MAGYARTARKANAGYBAROM írta: 10 hónapja

vegyétek csak és vigyétek ezt a fostalicskát :-) de úgy is mondhatnám hogy betegágyat :-)
aki csak egy kicsit is ért az autókhoz az nem vesz FIATot :-) olasz meló :-)
aki nem hiszi-járjon utána :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Atteee írta: 11 hónapja

Közben megjelent az árlista is,akit érdekel: http://fiatszabo.hu/wgdb_files/uj_szgk_arlista_13.pdf

A válaszoláshoz belépés szükséges
integrale írta: 11 hónapja
nick_ írta: 11 hónapja

Szerintem is jól néz ki és az ár, érték arány is teljesen rendbenlévőnek tűnik. Azt nem tudom, hogy lesz-e hozzá turbós benzines motor. Nekem az hiányzik a kínálatból, pedig van ilyen a Fiatnak az 1,4 Turbo MultiAIR, amely 140 és 170 LE-s változatban is létezik. Legalább a 140 LE-st megkaphatná az új Tipo.


Előzmények megtekintése

Lesz majd turbos. A sport valtozat biztosan azt kapja, de allitolag lesz benne, egy ahhoz kepest gyengebb 120 loeros 1.4, a sport pedig 140-160.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 11 hónapja
nick_ írta: 11 hónapja

Szerintem is jól néz ki és az ár, érték arány is teljesen rendbenlévőnek tűnik. Azt nem tudom, hogy lesz-e hozzá turbós benzines motor. Nekem az hiányzik a kínálatból, pedig van ilyen a Fiatnak az 1,4 Turbo MultiAIR, amely 140 és 170 LE-s változatban is létezik. Legalább a 140 LE-st megkaphatná az új Tipo.


Előzmények megtekintése

Igazából azok sem olyan rossz motorok amiket most kínálnak hozzá. Bevált, bizonyított, viszonylag egyszerű darabok.

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick_ írta: 11 hónapja
Tizenkettő írta: 11 hónapja

Jól néz ki, és az ára is ok. Hátulról kicsit az utolsó 9-5-ös Saabra emlékeztet.


Előzmények megtekintése

Szerintem is jól néz ki és az ár, érték arány is teljesen rendbenlévőnek tűnik. Azt nem tudom, hogy lesz-e hozzá turbós benzines motor. Nekem az hiányzik a kínálatból, pedig van ilyen a Fiatnak az 1,4 Turbo MultiAIR, amely 140 és 170 LE-s változatban is létezik. Legalább a 140 LE-st megkaphatná az új Tipo.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 11 hónapja

Jól néz ki, és az ára is ok. Hátulról kicsit az utolsó 9-5-ös Saabra emlékeztet.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0

Friss tesztek

BMW 320d Gran Turismo xDrive Steptronic Sport Luxury teszt

Pompakupé - BMW 320d GT

Háromféle karosszériával juthatunk hozzá a normál, négy oldalajtóval szerelt 3-ashoz, csak az egyiket 4-esnek hívják. Kényelmesnek kéne lennie, de sportos. Van ennek így értelme?


Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Nem ér a neve! Renault Scenic IV teszt Videó

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai crossoverként nézzük. Úgy még családi autónak is egész jó.


Opel Zafira Innovation 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop teszt

Hetedik mennyország - Opel Zafira teszt

Frissült az Opel nagy-egyterűje. Nem csak orra, de a beltér is változott, fő erénye továbbra is a praktikusság és a könnyű variálhatóság.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0

Hirdetés

FIAT tesztek

Fiat Fullback 2.4 180 LX 4x4 MT6 Silver teszt

Az öltönye olasz - Fiat Fullback

Jó boltokat csináltak mostanában az olaszok, a Fullback nem más, mint egy Mitsubishi L200, de még annyira sem alakították át, mint a Mazda MX-5-öt, amikor 124 Spider lett belőle. És ez így jó!


Fiat Tipo 1.4 16V Opening Edition teszt

Lusta, de szerethető családtag - Fiat Tipo teszt

Rég járt nálunk Fiat tesztautó, ezért nagy lelkesedéssel vártuk, mit nyújt majd az új Tipo. Az alapmotornak számító 1.4-essel próbáltuk.


Fiat 500L 1.3 Mjet 16V PopStar teszt

De hiszen ez egy Multipla. Fiat 500L teszt

Megint van különleges kinézetű olasz egyterű, s az végül is mindegy, hogy nem Multipla, hanem 500 a neve. Azaz 500L. A Fiat új MPV-jét 1,3 literes dízelmotorral teszteltük.


Fiat Panda 1.2 8V Lounge teszt

Boldogsághormon. Fiat Panda teszt

Végre-valahára kipróbálhattuk az új Fiat Pandát, s bár messze nem tökéletes, továbbra is szerethető, stílusos, nagyon olasz kisautó. És az 1.2-es benzinmotornál nem kell jobb.


Fiat Freemont 2.0 Multijet Urban teszt

Az év meglepetése: Fiat Freemont Urban teszt

Amerikai génekből mexikói munkások által összerakott, olasz családi autót teszteltünk. Lehet jó egy ilyen multikulti kombináció?


Még több FIAT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Négy különböző WRC az élen Monte Carlóban

Haláleset árnyékolja be a Monte Carlo Rally-t

12 órája – Sztori

Halálesettel indul a 2017-es Rally Világbajnokság. Az első nap után négy különböző márka foglalja el az első négy helyet, Neuville vezet.


Nem talált hálózatot a telefonja, nem tudta kinyitni a Teslát

Így hagy egy Tesla az út szélén

Tegnap – Sztori

Megpróbálja sok gyártó könnyebbé, egyszerűbbé tenni az autók használatát, ennek egyik megoldása, hogy kevesebb kütyüt hordjunk magunknál, használjuk a telefonunkat kulcsként. Zsákutca lenne?


Retro dekorral ünnepel a Skoda Motorsport

Monte győzelmének 40. évfordulóját ünnepli a Skoda

2 napja – Sztori

Idén 40 éve, hogy Václav Blahna egy gyári Skoda 130 RS-sel megnyerte a Monte Carlo Rallyt. Erre a diadalra emlékezik a Skoda Motorsport.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FIAT TIPO 1.4 16V Easy

FIAT TIPO 1.4 16V Easy

Ár: 3.899.000 Ft

Évjárat: 2016 / 11

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

FIAT TIPO 1.4 16V Opening Edition 5 év garanciával

FIAT TIPO 1.4 16V Open...

Ár: 4.210.000 Ft

Évjárat: 2016 / 5

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

FIAT TIPO 1.6 Multijet 16V Opening Edition

FIAT TIPO 1.6 Multijet...

Ár: 4.790.000 Ft

Évjárat: 2016 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!