0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

3,49 millió forinttól rendelhető az új Fiat Tipo

Piacon a Fiat Tipo, legalábbis szedánként

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Idővel állítólag ötajtós, de akár még kombi is jöhet a szedánként Autobest 2016 díjat nyert Fiat Tipóból, ami most már itthon is kapható.

Már itthon is rendelhető, alapáron 3,49 millió forint a Fiat Tipo. Kereken 500 ezer forinttal drágábban már 17 colos alufelnin gördülő, kétzónás automata klímás, navigációs autót kapunk

Már itthon is rendelhető, alapáron 3,49 millió forint a Fiat Tipo. Kereken 500 ezer forinttal drágábban már 17 colos alufelnin gördülő, kétzónás automata klímás, navigációs autót kapunk

Részletesen is bemutattuk már az Autobest 2016 díjat is elnyert Fiat Tipót, most pedig már a hazai árát is tudjuk. Legalábbis alapárát, ami 3 490 000 forint a belépőnek számító − 95 lóerős − 1.4 16V Fire motorral. Már az alapgép is hatsebességes manuális váltót kap, felárért 110 lóerős 1.6-os benzines, 95 lóerős 1,3 és 120 lóerős 1,6 literes dízelek választhatók. A most debütált négyajtós mellett a pletykák és a kémfotók szerint idővel ötajtóst és kombit is várhatunk majd, de persze csak idővel.

Ha alapáron nem is ilyen, 3,99 millió forintért már ilyesmi a műszerfal

Ha alapáron nem is ilyen, 3,99 millió forintért már ilyesmi a műszerfal

A bevezetés egy jól felszerelt "Opening Edition" kivitelt is hoz, ez többek között 5"-os érintőképernyős navigációs rendszert, Bluetooth telefonkihangosítót, tolatóradart, 17 colos könnyűfém felniket, visszagurulásgátlós ESP-t, klímaberendezést, kanyarodáskor is éledő ködlámpákat, tempomatot, eső- és sötétedésérzékelőt, 6 légzsákot és első-hátsó kartámaszt is ad.

Már a tervezés kezdetétől szedánnak készült, az 520 literes csomagtér így a forma szerves része

Már a tervezés kezdetétől szedánnak készült, az 520 literes csomagtér így a forma szerves része

A négyajtós Tipo 520 literes csomagterével és 4,53 méter hosszú, 1,79 méter széles, és 1,5 méter magas, 2,64 méteres tengelytávolságú karosszériájával akár céges, akár családi autóként is népszerű lehet majd; persze nagy kérdés lesz anyagminősége, kivitelezése. A török gyártású szedánt információink szerint bő egy hónap múlva próbálhatjuk majd ki, várhatóan akkortájt − március második felében − kerül majd a szalonokba is.

Ez is érdekes lehet:
 

Sokan nem tudják: a hibrideket nem kell tölteni

Hiába adott már el több mint 10 millió hibridet a Toyota, sokan még mindig nem tudják, hogy a...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Újabb információk szivárogtak ki a VW Golf nyolcadik generációjáról

A Golf jelenleg futó hetedik generációja csupán pár hónapja kapott frissítést, a legfrissebb...

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...

Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (6 db)

MAGYARTARKANAGYBAROM írta: 2016 április 01., péntek 16:18:56

vegyétek csak és vigyétek ezt a fostalicskát :-) de úgy is mondhatnám hogy betegágyat :-)
aki csak egy kicsit is ért az autókhoz az nem vesz FIATot :-) olasz meló :-)
aki nem hiszi-járjon utána :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Atteee írta: 2016 február 16., kedd 11:36:54

Közben megjelent az árlista is,akit érdekel: http://fiatszabo.hu/wgdb_files/uj_szgk_arlista_13.pdf

A válaszoláshoz belépés szükséges
integrale írta: 2016 február 16., kedd 08:32:41
nick_ írta: tavaly

Szerintem is jól néz ki és az ár, érték arány is teljesen rendbenlévőnek tűnik. Azt nem tudom, hogy lesz-e hozzá turbós benzines motor. Nekem az hiányzik a kínálatból, pedig van ilyen a Fiatnak az 1,4 Turbo MultiAIR, amely 140 és 170 LE-s változatban is létezik. Legalább a 140 LE-st megkaphatná az új Tipo.


Előzmények megtekintése

Lesz majd turbos. A sport valtozat biztosan azt kapja, de allitolag lesz benne, egy ahhoz kepest gyengebb 120 loeros 1.4, a sport pedig 140-160.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 2016 február 16., kedd 08:27:33
nick_ írta: tavaly

Szerintem is jól néz ki és az ár, érték arány is teljesen rendbenlévőnek tűnik. Azt nem tudom, hogy lesz-e hozzá turbós benzines motor. Nekem az hiányzik a kínálatból, pedig van ilyen a Fiatnak az 1,4 Turbo MultiAIR, amely 140 és 170 LE-s változatban is létezik. Legalább a 140 LE-st megkaphatná az új Tipo.


Előzmények megtekintése

Igazából azok sem olyan rossz motorok amiket most kínálnak hozzá. Bevált, bizonyított, viszonylag egyszerű darabok.

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick_ írta: 2016 február 15., hétfő 21:58:47
Tizenkettő írta: tavaly

Jól néz ki, és az ára is ok. Hátulról kicsit az utolsó 9-5-ös Saabra emlékeztet.


Előzmények megtekintése

Szerintem is jól néz ki és az ár, érték arány is teljesen rendbenlévőnek tűnik. Azt nem tudom, hogy lesz-e hozzá turbós benzines motor. Nekem az hiányzik a kínálatból, pedig van ilyen a Fiatnak az 1,4 Turbo MultiAIR, amely 140 és 170 LE-s változatban is létezik. Legalább a 140 LE-st megkaphatná az új Tipo.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 2016 február 15., hétfő 21:39:12

Jól néz ki, és az ára is ok. Hátulról kicsit az utolsó 9-5-ös Saabra emlékeztet.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0

Hirdetés

FIAT tesztek

Fiat Fullback 2.4 180 LX 4x4 MT6 Silver teszt

Az öltönye olasz - Fiat Fullback

Jó boltokat csináltak mostanában az olaszok, a Fullback nem más, mint egy Mitsubishi L200, de még annyira sem alakították át, mint a Mazda MX-5-öt, amikor 124 Spider lett belőle. És ez így jó!


Fiat Tipo 1.4 16V Opening Edition teszt

Lusta, de szerethető családtag - Fiat Tipo teszt

Rég járt nálunk Fiat tesztautó, ezért nagy lelkesedéssel vártuk, mit nyújt majd az új Tipo. Az alapmotornak számító 1.4-essel próbáltuk.


Fiat 500L 1.3 Mjet 16V PopStar teszt

De hiszen ez egy Multipla. Fiat 500L teszt

Megint van különleges kinézetű olasz egyterű, s az végül is mindegy, hogy nem Multipla, hanem 500 a neve. Azaz 500L. A Fiat új MPV-jét 1,3 literes dízelmotorral teszteltük.


Fiat Panda 1.2 8V Lounge teszt

Boldogsághormon. Fiat Panda teszt

Végre-valahára kipróbálhattuk az új Fiat Pandát, s bár messze nem tökéletes, továbbra is szerethető, stílusos, nagyon olasz kisautó. És az 1.2-es benzinmotornál nem kell jobb.


Fiat Freemont 2.0 Multijet Urban teszt

Az év meglepetése: Fiat Freemont Urban teszt

Amerikai génekből mexikói munkások által összerakott, olasz családi autót teszteltünk. Lehet jó egy ilyen multikulti kombináció?


Még több FIAT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

2 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

4 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

4 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FIAT TIPO SW 1.4 T-Jet Lounge

FIAT TIPO SW 1.4 T-Jet...

Ár: 5.590.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

FIAT TIPO 1.4 16V Opening Edition készleten

FIAT TIPO 1.4 16V Open...

Ár: 3.990.000 Ft

Évjárat: 2017 / 4

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

FIAT TIPO 1.6 Multijet Lounge KOMBI

FIAT TIPO 1.6 Multijet...

Ár: 5.499.000 Ft

Évjárat: 2017 / 2

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!