0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kikerüli a gyalogost az új nagy Lexus

Semlegesíti a zajokat, és még a gyalogosokat is kikerüli a legnagyobb Lexus új generációja

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Megérkezett az új Lexus LS, szétcsúszott formaterve alacsonyabb autót rejt elődjénél, valamint a legnagyobb head-up displayt és zajszűrő generátor jóvoltából síri csöndes utasteret.

Több mint merész a formaterv, megosztó, de végletekig látványos. Elődjénél alacsonyabb minden irányban, hosszban viszont a nyújtott 7-es BMW-vel vetekszik

Több mint merész a formaterv, megosztó, de végletekig látványos. Elődjénél alacsonyabb minden irányban, hosszban viszont a nyújtott 7-es BMW-vel vetekszik

Külsőre nem hozott nagy meglepetést az új Lexus LS, azt a vonalat vitték tovább, ami az utóbbi időben bejött nekik − ez persze gyökeres újítás az eddigi LS-hez képest. A predátor száj elég megosztó, de sokakat megvettek vele, a szétcsúszott első fényszórók az IS-en debütáltaktól eltérőek, de hasonlóan extrém megjelenésűek. A fazon kicsit kupés, de inkább egy komolyan nyújtott szedán megjelenése van, a sziluett változása főként annak köszönhető, hogy a tető 1,5 centivel, a motorháztető 3-mal, a csomagtartó 4 centivel van alacsonyabban az elődnél. Hossza vetekszik a nyújtott 7-es BMW-vel (5235 mm), ahogy tengelytávja is (3125 mm) szélessége pedig kereken 1,9 méter.

A fedélzet teljes ellentéte a külsőnek, az eddigieknél talán jobb az összhang. Vezetéstámogató rendszerekből rengeteg akad, az új LS például a világ legnagyobb head-up kijelzőjét kínálja, 24 colon már filmet is kellemes nézni

A fedélzet teljes ellentéte a külsőnek, az eddigieknél talán jobb az összhang. Vezetéstámogató rendszerekből rengeteg akad, az új LS például a világ legnagyobb head-up kijelzőjét kínálja, 24 colon már filmet is kellemes nézni

Új motort is hozott az új Lexus, a hosszú motorháztető alatt a Toyota Forma-1-es technológiáján alapuló duplaturbós V6-os benzines dolgozik egy 10(!) fokozatú automatikus váltóval támogatva. Teljesítményére azt ígérik, hozza egy V8-as szintjét, de magas fogyasztás és kellemetlen vibráció nélkül. A kipufogót úgy hangolták, hogy a lehető legkevesebb hangot adja ki magából, olyan frekvencián szóljon, ami még nem zavaró. A motor teljesítménye bődületes, 415 lóerő és 600 Nm nyomaték leadására képes, 0-60 mérföld/órára 4,5 másodperc alatt gyorsul a sima hátsókerekes változat. Az új GA-L nevű platformra építkező LS a márka eddigi legmerevebb autóját hozta, a VDIM (Vehicle Dynamics Integrated Management) elektronikus stabilitás szabályzó rendszerrel karöltve nedves, vagy akár jeges felületen is minden eddigi Lexusnál biztosabb vezethetőséget ígér.

Az LS 500 hajtásáról egy friss fejlesztésű duplaturbós V6-os benzines motor gondoskodik. 10 fokozatú automataváltót csatoltak hozzá, teljesítménye 415 lóerő

Az LS 500 hajtásáról egy friss fejlesztésű duplaturbós V6-os benzines motor gondoskodik. 10 fokozatú automataváltót csatoltak hozzá, teljesítménye 415 lóerő

Ami a hangokat illeti, a beltér hangulatáért a Mark Levinson hifi a felelős, ami amellett, hogy csodás zenei hangzást ad, a beszűrődő zajok kioltásáért is felelős. Egy érzékelő segítségével a beszűrődő hang frekvenciáit kioltó, nem hallható frekvencián szól, így a korábbiaknál csendesebbnek hat az utastér. Az új Lexus LS a márka szerint a világ legnagyobb head-up kijelzőjét kínálja, 24 colos monitor vetít a szélvédőre értékes információkat. Talán az egyik legfontosabb extra viszont a vezetéstámogató rendszereket erősíti. Az LS képes felismerni az úttesten áthaladó, vagy csak álló gyalogost, és nem csak állóra fékezni, akár kikerülni is képes.

Az új LS nem csak formájával gurít nagyot, gyalogosfelismerő rendszere segítségével nem csak vészfékezni képes, akár ki is kerüli a baleset elkerülése érdekében

Az új LS nem csak formájával gurít nagyot, gyalogosfelismerő rendszere segítségével nem csak vészfékezni képes, akár ki is kerüli a baleset elkerülése érdekében

Ez is érdekes lehet:
 

Minden, amit a kettős tömegű lendkerékről tudni érdemes

Autós körökben szinte közellenség a kettős tömegű lendkerék, ami a dízelek mellett egyre több...

Frissült a Mercedes S-osztály, új arccal, új motorral, még kanyarba dőléssel is érkezik

A Mercedes nagyágyújának legkisebb változása a külső, amit belül nyújt, az kész luxus, tömény...

Rangsorolás nélkül választották ki 2017 legjobb autóbelsőit

Se egy Mercedes, BMW vagy Audi a világ 10 legjobb autóbelsőjének listáján, vannak viszont japánok...

Isuzu D-Max facelift hazai menetpróba

A második generációs D-Max öt év után új köntöst kapott, emellett pedig a downsizing is utolérte...

Honda Civic 1.8 Sport, 2006 - használtteszt

11 évesen, közel 200 ezer km futással néztük meg, hogy milyen egy 1,8-as, 140 lóerős Civic. Vajon...

Skoda Octavia RS és Scout menetpróba

Olyannyira széles a Skoda Octavia kínálata, hogy legütősebb verziói, az RS és a Scout külön bemutatót...

A Mercedes legújabb tanulmányautója az A-osztály valódi lépcsőshátú kivitelét mutatja

Agresszív, de egyszerű formákat mutat legújabb tanulmányautóján a Mercerdes. A CLA-hoz nagyon...

Toyota Yaris facelift II nemzetközi menetpróba

A Toyota dobja a dízeleket és a turbós világ sem érdekli őket. Mégis szuper autó lett a frissített...

Termékteszt: BGS horpadásjavító-készlet

Árának sokszorosát hozhatja be az alig több mint ötezer forintos horpadásjavító. Használata egyszerű...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sZXh1cw==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (5 db)

Egükem írta: 3 hónapja

okosok itt vannak...........

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 3 hónapja

" Az új Lexus LS a márka szerint a világ legnagyobb head-up kijelzőjét kínálja, 24 colos monitor vetít a szélvédőre értékes információkat. " Nézzétek már meg mekkora egy 24 colos monitor képátlója és az vajon hogy fér el a műszerfaltetején fektetve szélvédő előtt ?

24 col az 60,90 cm átmérőben ... nem inkább az lehet hogy olyan a HUD vetített képe mint ha a vezető ülésből egy 24 colos monitort néznénk ?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 3 hónapja

Nekem is az Infiniti q70 jutott eszembe mikor oldalról megnéztem a képeket . A belső hát hogy is mondjam azokkal a forgó kapcsolókkal a műszerfal tetején érdekes ... mind ha 2 szarva lenne . V6 os motor a Németek V8-ával szemben ami annyiba kerül mint a predigrében erősebb v8 hmmm hát nem tudom ... A hátsó lámpa lelógó műanyag betéte ajajjj ... egy igazi formai bravúr ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 3 hónapja

Ez egy infiniti predator orral. Mercedes "khm" ihlette belsővel. Az alsó (hátulról 3/4-es) kép alapján a hyundai vagy Mazda is lehetne.

Ha nem is VW-i mélységben de érezhető az alkatói válság a japánok formatervezési részlegén. Okés hogy japánban sem nő minden bokorban egy Shiro Nakamura, de nem tudnának valahonnan szerezni egy tehetséges formatervért felelős vezérembert?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: 3 hónapja

Már az előző generációk is a végtelen kifinomultságukkal tűntek ki kategóriatársaik közül, igazából nem tudom, min tudtak még "reszelgetni" a Lexus mérnökei. És ez a most futó Lexus-stílusirányzat szerintem ennél az autónál lett "kerek egész". Nagyon bejön.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sZXh1cw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sZXh1cw==

Friss tesztek

Mini Countryman Cooper D teszt

Mint a Cooper, csak használható – Countryman D

Elég szélesre sikerült nyújtani a Mini palettáját, és még mindig nehezen találják egyes modellek pontos helyét. A második Countryman egészen olyan, mint a kicsi Cooper, de ebben el lehet férni.


Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Ki akarna ennél többet? - (majdnem) alap Kia Rio teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs Kia Riót. Stabil, és meglepően tágas is.


Összehasonlító teszt: Fiat Tipo Kombi, Ford Focus Kombi, Kia cee'd_sw,  Renault Megane Grandtour

Vajon melyik dízel kompakt kombival járunk a legjobban?

Tipikus céges flottaautókat eresztettünk egymásnak dízelmotorral. Focus, cee'd, Megane, Tipo - melyik a nyerő?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sZXh1cw==

Hirdetés

LEXUS tesztek

Lexus NX 300h F Sport Top teszt

Sláger lesz! Lexus NX 300h teszt Videó

Sajátos úton jár a Lexus. A Toyota hibrid hajtásláncával ad összkerékhajtást, erőt és akár emissziómentes üzemet, valamint dögös megjelenést.


Lexus IS 300h F Sport teszt

Csak ússzam meg a gyorshajtási bírságot! Lexus IS 300h teszt Videó

Sportos megjelenésű izmos szedán szerény fogyasztással? A Lexus IS 300h F Sport ezt mind ígéri. Próbára tettük, mást kaptunk: iszonyatos csendet.


Lexus GS 450h Luxury & Safety teszt

Elképesztő tudás, higgadt megjelenés - Lexus GS 450h teszt

Megkaparintottuk a luxusszedánok körében itthon legnépszerűbbnek számító hibrid legújabb generációját.


Lexus CT 200h Executive Leather Navigation teszt

Értelmes luxus - teszten a Lexus CT 200h Videó

A luxuscikkek mellé általában nehéz észérveket állítani, a Lexus CT 200h esetében azonban nem kunszt.


Lexus RX 450h teszt

Alapból luxus

Ilyen is ritkán fordult elő velem: a Lexus RX 450h Basic tesztautó átvételekor a cég munkatársa sűrűn kérte az elnézést, hogy alapmodellel kell távoznom a telephelyről.

Még több LEXUS teszt

Címlapon


Friss cikkek

Volkswagen Golf R és GTI Performance menetpróba

Versenypályán próbáltuk a 310 lóerős Golf R-t Videó

1 órája – Újdonság

Van az a teljesítményszint, ami felett sokkal érdemesebb versenypályán tesztelni egy autót, ezért mi is ott vallattuk a Golf R modelleket.


1977 tavaszán mutatkozott be a Volvo 262C, a svédek nagy kupéja

40 éves a Volvo kockakupéja

4 órája – Sztori

A 260-as széria kupéjához az olaszokkal szövetkeztek, a Volvo 262C elsősorban Amerikának szólt, és még a svédeknek is meglepő volt a luxuskupé sikere.


Mercedes GLA, GLA 45 AMG, A 45 AMG menetpróba a Hungaroringen

Lőgyakorlat kompakt AMG Mercedesekkel

4 napja – Újdonság

Hazánkban próbálhattunk a kompakt Mercedesek krémjét, na meg a 381 lóerős AMG-ket a Hungaroringen, majd bepillanthattunk a kecskeméti gyárba is, ahol készülnek.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

LEXUS LS 600h L Luxury (Automata)

LEXUS LS 600h L Luxury...

Ár: 20.500.000 Ft

Évjárat: 2013 / 9

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

LEXUS LS 600h President 3 (Automata) 55.020 km

LEXUS LS 600h Presiden...

Ár: 10.900.000 Ft

Évjárat: 2009 / 12

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Hibrid

LEXUS LS 600h L Top (Automata) (4 személyes ) Wellness Line und Advanced PCS

LEXUS LS 600h L Top (A...

Ár: 29.350.000 Ft

Évjárat: 2015 / 1

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!