0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kikerüli a gyalogost az új nagy Lexus

Semlegesíti a zajokat, és még a gyalogosokat is kikerüli a legnagyobb Lexus új generációja

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Megérkezett az új Lexus LS, szétcsúszott formaterve alacsonyabb autót rejt elődjénél, valamint a legnagyobb head-up displayt és zajszűrő generátor jóvoltából síri csöndes utasteret.

Több mint merész a formaterv, megosztó, de végletekig látványos. Elődjénél alacsonyabb minden irányban, hosszban viszont a nyújtott 7-es BMW-vel vetekszik

Több mint merész a formaterv, megosztó, de végletekig látványos. Elődjénél alacsonyabb minden irányban, hosszban viszont a nyújtott 7-es BMW-vel vetekszik

Külsőre nem hozott nagy meglepetést az új Lexus LS, azt a vonalat vitték tovább, ami az utóbbi időben bejött nekik − ez persze gyökeres újítás az eddigi LS-hez képest. A predátor száj elég megosztó, de sokakat megvettek vele, a szétcsúszott első fényszórók az IS-en debütáltaktól eltérőek, de hasonlóan extrém megjelenésűek. A fazon kicsit kupés, de inkább egy komolyan nyújtott szedán megjelenése van, a sziluett változása főként annak köszönhető, hogy a tető 1,5 centivel, a motorháztető 3-mal, a csomagtartó 4 centivel van alacsonyabban az elődnél. Hossza vetekszik a nyújtott 7-es BMW-vel (5235 mm), ahogy tengelytávja is (3125 mm) szélessége pedig kereken 1,9 méter.

A fedélzet teljes ellentéte a külsőnek, az eddigieknél talán jobb az összhang. Vezetéstámogató rendszerekből rengeteg akad, az új LS például a világ legnagyobb head-up kijelzőjét kínálja, 24 colon már filmet is kellemes nézni

A fedélzet teljes ellentéte a külsőnek, az eddigieknél talán jobb az összhang. Vezetéstámogató rendszerekből rengeteg akad, az új LS például a világ legnagyobb head-up kijelzőjét kínálja, 24 colon már filmet is kellemes nézni

Új motort is hozott az új Lexus, a hosszú motorháztető alatt a Toyota Forma-1-es technológiáján alapuló duplaturbós V6-os benzines dolgozik egy 10(!) fokozatú automatikus váltóval támogatva. Teljesítményére azt ígérik, hozza egy V8-as szintjét, de magas fogyasztás és kellemetlen vibráció nélkül. A kipufogót úgy hangolták, hogy a lehető legkevesebb hangot adja ki magából, olyan frekvencián szóljon, ami még nem zavaró. A motor teljesítménye bődületes, 415 lóerő és 600 Nm nyomaték leadására képes, 0-60 mérföld/órára 4,5 másodperc alatt gyorsul a sima hátsókerekes változat. Az új GA-L nevű platformra építkező LS a márka eddigi legmerevebb autóját hozta, a VDIM (Vehicle Dynamics Integrated Management) elektronikus stabilitás szabályzó rendszerrel karöltve nedves, vagy akár jeges felületen is minden eddigi Lexusnál biztosabb vezethetőséget ígér.

Az LS 500 hajtásáról egy friss fejlesztésű duplaturbós V6-os benzines motor gondoskodik. 10 fokozatú automataváltót csatoltak hozzá, teljesítménye 415 lóerő

Az LS 500 hajtásáról egy friss fejlesztésű duplaturbós V6-os benzines motor gondoskodik. 10 fokozatú automataváltót csatoltak hozzá, teljesítménye 415 lóerő

Ami a hangokat illeti, a beltér hangulatáért a Mark Levinson hifi a felelős, ami amellett, hogy csodás zenei hangzást ad, a beszűrődő zajok kioltásáért is felelős. Egy érzékelő segítségével a beszűrődő hang frekvenciáit kioltó, nem hallható frekvencián szól, így a korábbiaknál csendesebbnek hat az utastér. Az új Lexus LS a márka szerint a világ legnagyobb head-up kijelzőjét kínálja, 24 colos monitor vetít a szélvédőre értékes információkat. Talán az egyik legfontosabb extra viszont a vezetéstámogató rendszereket erősíti. Az LS képes felismerni az úttesten áthaladó, vagy csak álló gyalogost, és nem csak állóra fékezni, akár kikerülni is képes.

Az új LS nem csak formájával gurít nagyot, gyalogosfelismerő rendszere segítségével nem csak vészfékezni képes, akár ki is kerüli a baleset elkerülése érdekében

Az új LS nem csak formájával gurít nagyot, gyalogosfelismerő rendszere segítségével nem csak vészfékezni képes, akár ki is kerüli a baleset elkerülése érdekében

Ez is érdekes lehet:
 

Hamburgban autókat gyújtottak fel a G20 elleni tüntetők, a Mercedes segít a tulajoknak

A hamburgi G20 csúcstalálkozót a városban élők csúnyán megszenvedik. A világ vezetőinek találkozója...

Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen...

Sokan nem tudják: a hibrideket nem kell tölteni

Hiába adott már el több mint 10 millió hibridet a Toyota, sokan még mindig nem tudják, hogy a...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...

A Megane RS érkezésével frissül a GT is

Szabadalmi fotóin már szinte minden látszik, annál biztos, hogy több, mint első hivatalos szereplésén...

Lexus IS 300h Luxury Safety teszt

A meglepetések autója volt számomra a Lexus IS 300h. A Toyota legendásan gazdaságos hibridrendszere...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sZXh1cw==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (5 db)

Egükem írta: 6 hónapja

okosok itt vannak...........

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 6 hónapja

" Az új Lexus LS a márka szerint a világ legnagyobb head-up kijelzőjét kínálja, 24 colos monitor vetít a szélvédőre értékes információkat. " Nézzétek már meg mekkora egy 24 colos monitor képátlója és az vajon hogy fér el a műszerfaltetején fektetve szélvédő előtt ?

24 col az 60,90 cm átmérőben ... nem inkább az lehet hogy olyan a HUD vetített képe mint ha a vezető ülésből egy 24 colos monitort néznénk ?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 6 hónapja

Nekem is az Infiniti q70 jutott eszembe mikor oldalról megnéztem a képeket . A belső hát hogy is mondjam azokkal a forgó kapcsolókkal a műszerfal tetején érdekes ... mind ha 2 szarva lenne . V6 os motor a Németek V8-ával szemben ami annyiba kerül mint a predigrében erősebb v8 hmmm hát nem tudom ... A hátsó lámpa lelógó műanyag betéte ajajjj ... egy igazi formai bravúr ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 6 hónapja

Ez egy infiniti predator orral. Mercedes "khm" ihlette belsővel. Az alsó (hátulról 3/4-es) kép alapján a hyundai vagy Mazda is lehetne.

Ha nem is VW-i mélységben de érezhető az alkatói válság a japánok formatervezési részlegén. Okés hogy japánban sem nő minden bokorban egy Shiro Nakamura, de nem tudnának valahonnan szerezni egy tehetséges formatervért felelős vezérembert?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: 6 hónapja

Már az előző generációk is a végtelen kifinomultságukkal tűntek ki kategóriatársaik közül, igazából nem tudom, min tudtak még "reszelgetni" a Lexus mérnökei. És ez a most futó Lexus-stílusirányzat szerintem ennél az autónál lett "kerek egész". Nagyon bejön.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sZXh1cw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sZXh1cw==

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sZXh1cw==

Hirdetés

LEXUS tesztek

Lexus NX 300h F Sport Top teszt

Sláger lesz! Lexus NX 300h teszt Videó

Sajátos úton jár a Lexus. A Toyota hibrid hajtásláncával ad összkerékhajtást, erőt és akár emissziómentes üzemet, valamint dögös megjelenést.


Lexus IS 300h F Sport teszt

Csak ússzam meg a gyorshajtási bírságot! Lexus IS 300h teszt Videó

Sportos megjelenésű izmos szedán szerény fogyasztással? A Lexus IS 300h F Sport ezt mind ígéri. Próbára tettük, mást kaptunk: iszonyatos csendet.


Lexus GS 450h Luxury & Safety teszt

Elképesztő tudás, higgadt megjelenés - Lexus GS 450h teszt

Megkaparintottuk a luxusszedánok körében itthon legnépszerűbbnek számító hibrid legújabb generációját.


Lexus CT 200h Executive Leather Navigation teszt

Értelmes luxus - teszten a Lexus CT 200h Videó

A luxuscikkek mellé általában nehéz észérveket állítani, a Lexus CT 200h esetében azonban nem kunszt.


Lexus RX 450h teszt

Alapból luxus

Ilyen is ritkán fordult elő velem: a Lexus RX 450h Basic tesztautó átvételekor a cég munkatársa sűrűn kérte az elnézést, hogy alapmodellel kell távoznom a telephelyről.

Még több LEXUS teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

2 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

4 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

4 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

LEXUS LS 600h President 3 (Automata) FEKETE-BÉZS Bőrrel! 140 e KM!

LEXUS LS 600h Presiden...

Ár: 6.890.000 Ft

Évjárat: 2008 / 4

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

LEXUS LS 600h President 3 (Automata) 1 TULAJ! RENDELHETŐ ÖSSZES EXT

LEXUS LS 600h Presiden...

Ár: 7.999.999 Ft

Évjárat: 2008 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Hibrid

LEXUS LS 600h President 3 (Automata) FULL-FULL

LEXUS LS 600h Presiden...

Ár: 6.999.000 Ft

Évjárat: 2008 / 8

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Hibrid

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!