Három a magyar igazság, vagy a koreai? Eddig sem volt rossz az Ioniq, de egyértelmű, melyik a legjobb kivitel. Ha nem akarod, nem használod a benzinmotort, ennyire egyszerű.
Csúcsfelszerelt, dízelmotoros és összkerékhajtású verziójával vallattuk az új Dacia Dustert. Így sem drága, viszont mindent tud, még többet is, mint ami kell.
Lassan gurulok az utcában, balra az egyik ház kapujában egy kissrác szégyellősen anyukájához fordul, megrángatja a kabátját és felém mutat vigyorogva. A mondandóját nem hallottam, de észrevette a Konát, ami jó kezdés.
A Dacia Duster második generációjába lépett, a Lada 4x4-ből pedig tavaly hozzánk is befutott az ötajtós. Most őket néztük meg, elsősorban terepen. Ami a videóból kimaradt, az most olvasható!
A BMW széles modellkínálatában megtalálunk szinte mindent. Még olyat is, aminek nem is kéne léteznie. Sportosság, praktikum, dinamizmus, meg persze mérhetetlen luxus egy helyen? Ez a 6-os GT!
Alapmotorral, alapfelszereltségével, de ahhoz persze néhány extrát társítva, józan konfigurációval járt nálunk harmadjára az Opel Crossland X. Az 1.2 Enjoy - nevéhez hűen - élvezhető.
A legsokoldalúbb Mini, hiszen van már konnektoros hibrid is, ami talán mindegyik Mininél is trendibb, mivel a zöld autózás nem csak tudatos, de menő is. Viszont még mindig ott a dízel, sportosan, ez sem rossz választás.
Ilyen duzzadt veséjű autót talán még nem is láttunk, mint amilyen az X3. Hatalmas lyukként tátong az embléma az új orron, pedig a kocsi sem kicsi: nagyobb mint az első X5.