Prémium pickup? A Merci hozta fel ezt a kifejezést az X-osztállyal, de valójában már az Amarok is van annyira bőségesen felszerelhető. Motorja már csak egyféle van, és az is az Auditól jön.
Az Opel és a franciák házassága először nem volt valami meggyőző, persze az Opel ebből csak jól jöhet ki. És a vásárlók is, de hagyják a kisebbet, a Grandland X lett igazán jó.
A csúcs benzines után az alap dízellel is próbára tettük Európa legnépszerűbb crossoverét. A tesztből kiderül, hogy mit kapunk a közel 9 milliós 1.5 dCi-től.
Úgy néz ki, mint egy játékautó, és ez bizony jó! A Citroën C3 Aircross a játékos megjelenés ellenére jól használható, teljes értékű, okos és ügyes autó.
A kisautó már nem kisautó, a kis turbómotor meg nem akkora kínlódás, mint azt gondolnánk. Összeért a kategória a technikával, a Polo meg egy csomó érdekes dolgot tud, már a lemezek alatt.
Ezen a szinten már nem egyszerű megtalálni a különbséget két autó között. Két valódi luxusautó áll most egymással szemben, technológiában és méretben azonosak, de vajon lehet különbséget tenni?
Az alap 1.0 TSI és az aranyközéputat képviselő 1.4 TSI után a csúcs, 2,0 literes benzinest is próbára tettük. A tesztmodell DSG váltót, összkerékhajtást és sportos FR csomagot is kapott.
Mindegyik modelljüknél letisztultabb és talán csinosabb is. Egy E kupé presztízsértéke nem lehet kérdés. Lehet vele gyorsan menni, csak fölösleges, persze jó érzés tudni, hogy van 333 ló, ha kell.
Az okostelefonok korában nagyon úgy tűnik, hogy a hagyományos navigációs eszközöknek befellegzett. A Navitel T700 viszont tudja mindazt, amit egy okostelefon. Próbára tettük.