Idén a CC utódjaként érkezett a Volkswagen lejtőshátú, kupés limuzinja, ami nem csak a Passat, hanem a Skoda Superb rokona is, mindkettő előnyös tulajdonságaival. Alapmotorjával is vállalható.
Az 5-ös BMW-t már megjárattuk néhány formában, ám a Touring legcsillogóbb kivitelét még nem. Ahogy hathengeres dízellel is csak szedánként láttuk eddig, most nézzünk egy ilyen variációt.
Odébb még a villanyautók forradalma, a hazai piac még csak ismerkedik a témával, ám az idei újdonságok közül a Renault Zoe és a Volkswagen e-Golf is megér egy szemlét, egy próbát.
A sofőrös limuzinok között etalon, a politikusok között imádott, az átlagemberek szemében tekintélyt parancsoló. Az S-osztály nem csak a külsőségek miatt az, ami, az új dízelmotorral is fenséges.
Mi kell a piacnak? SUV, vagy legalább SUV-nak mondott tárgy, ami persze legyen praktikus, csinos is. A Citroën C3 Aircross tudja mindezt, de persze drágább, mint elődje, a C3 Picasso.
Idén nem csak a Volkswagen Golf, annak elektromos változata is megújult. Mindez alig látható rajta, pedig erősebb és nagyobb hatótávot adó lett. Villanyautóként is számolni kell a Golffal!
A Merci is csatlakozott a terepjárónak álcázott normál autók táborához, a G-osztály után most az All-Terrainnek van a legkarcosabb megjelenése. Ilyen lehet lakkcipőben erdőt járni.
Nem először hallottuk már azt, hogy milyen jó lenne, ha a külsőt az olaszok terveznék, a technikát pedig a japánok. A Fiat 124 Spider esetében ez részben megvalósult, lássuk jobb-e mint a ferdeszemű testvére?
A Kia nagyon ügyesen ott szorongatja meg a konnektoros Priust, ahol az gyenge: csomagtér, terhelhetőség és vontatási képesség kapcsán. Az Optima SW a legpraktikusabb konnektoros hibridnek tűnik.