Teszteltük már korábban a Fabiát négyhengeres 1.2 TSI-vel, háromhengeres 1,0 literes szívóval, most pedig a csúcs 1.0 TSI került sorra 110 lóval. Lássuk, miben ad többet, mint a turbó nélküli testvére.
A legjobb időt nem ezzel fogjuk futni, de az élmény garantált, ennél jobban nem vigyorognál semmiben. Hörög, fújtat, csattog, és elfeledteti, hogy miből van, és ez jó.
Egy autó sajtóanyagában leírni, hogy laza, nem a legjobb döntés, és ez nem is a BMW-nél hangzott el. Ám egy autó mégis lehet laza, a szó jó és rossz értelmében is, a 2-es kabrió ilyen.
Megnézik, talán azért, mert Mazda6-nak tűnik messziről, de persze a piros fényezés is játszik. Hogy sportos lenne? Magához képest az, de könnyen el lehet rontani.
A Fiat 500-nak van egy stílusa, mindig is volt, és ezt a Fiat is tudja, nem is akar megválni tőle. A Riva az eddigi legfényűzőbb kiadás, de mint mindenre, itt is igaz, hogy a csúcson kell abbahagyni.
Szebb, praktikusabb, vagányabb, és semmivel sem kevésbé használható. A 4-es GranCoupe a tökéletes 3-as BMW, a 30d meg a dízelmotorok királya. Ez lenne a legjobb BMW?