Túltolták a downsizingot, de ne legyünk előítéletesek. Az ezres Octaviát vezetni jó, a fogyasztása pedig meglepő, a tartósságot majd az idő fogja megmondani.
A Volkswagennél továbbra is kilóra mérik az autót, sokat kapunk a Golftól, a csomagolás viszont továbbra se számít. Etalon lenne? Fáj kimondani, de sajnos az, ha az eladásokat nézzük.
Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.
Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.
50 éve alkot sportmodelleket az AMG a Mercedes szárnyai alatt, ráadásul a GT már a második szinte teljes egészében saját tervezésű modelljük. Egy méregdrága, tűpontos szárazföldi vadászrepülő.
Nemrég teszteltük a Peugeot Travellert, majd utána azonos hajtáslánccal hoztuk el testvérét, a Toyota Proace Versót. Elsőre fölöslegesnek tűnt a próbája, ám nem volt az.