A Citroën új C5-ösének formai megújulása egy szinte merőben új cégfilozófia kezdetét is jelenti. A franciák megelégelték a valamelyest statisztaszerepet a középkategóriában, és egy bármely összehasonlítást álló modellt dobtak piacra.
Ha japán modell lenne, már hatszor leváltották volna. De ő csak áll s véd. Márkahagyományokat, biturbó dízeleket, lifestyle kombikat, kényelmes automatákat, skandináv életérzést...
A japán mérnökök odafigyelnek a konkurenciára. A japán mérnökök figyelmesen hallgatják a kritizáló újságírókat. A japán mérnökök lelkiismeretesen dolgoznak. Íme, az eredmény.
Nem lenne Mazda a Mazda6, ha fejlesztőmérnökei ne finomították volna mániákusan azért, hogy végül méltó utódja lehessen a márka megújulását jelképező elődmodellnek. Nos, sikerrel jártak...
Az Alfa Romeo a legjobb úton a túlélés felé, még néhány, a Mitóhoz hasonló remek ízléssel eltalált modell, és a Cuore Sportivo végleg lekapcsolható a pacemakerről.