Egy akkora szabadidő-autóba, mint a Sportage, jól illik a dízelmotor, amennyiben tényleg falják vele a kilométereket. Talán egy hibrid még jobb lenne, de annak hiányában meg kell elégedni a rásegítős, lágy hibrid módszerrel.
Idén 55 éves a már 50 millió példány körül járó Toyota Corolla. Nem verik nagy dobra, de most először kapott háromhengeres motort. Megnéztük, mit tud vele.
Jó helyzetben van a Suzuki, két modellt is kapott a Toyotától a hazai palettájára is. A Swace az olcsóbbik, de így is drágább, mint az a márkától megszokott. Vajon megéri az árát?
A koreaiak a legmodernebb technikát vették elő ahhoz, hogy legyártsanak egy régimódian őszinte motort, ami az autózás fénykorára emlékeztet, főleg kézi váltóval. Ezt most egy tökéletes méretű kombiban próbálhattuk ki.
A már mindenképp elektromos Fiat 500e leginkább egyedi kivitele a 3+1, abból is a La Prima verzió a csúcs - így járt nálunk az olaszok még mindig cuki csöppsége.
A kompaktok között még mindig a Kia Ceed az egyik legjobb választás, bár tény, hogy a sportos, GT Line változatnak már elszalad az ára. De a lényeg amúgy is az 1,5 literes motor, ami a kisebb felszereltségekhez is rendelhető.
Nem teketóriázott sokat a Renault. Szabadidő-autóból elég széles a kínálatuk, de látták, hogy a vásárlók megőrülnek a kupésított SUV-okért, így hát előrukkoltak az Arkanával, ami hiába tagadnánk, erősen emlékeztet az X6-os BMW-re. Lehet, hogy szándékosan?