Akár 426 kilométer hatótáv - hirdeti oldalán a legkisebb mai elektromos Mercedes-Benz, ami természetesen egy SUV, a GLA alapjaira épülve. Vajon mit tud a gyakorlatban?
Az Arteon ebben a formában tucatnyi kérdést vet fel, pedig valószínűleg így lesz a legnépszerűbb: a hatalmas csomagtér, a sportos látszat és a kisfogyasztású "traktormotor" ügyes kombinációja ez a gép. Ráadásul ahhoz képest, amit ad, nem is olyan drága.
A már hazánkban is kapható üzemanyagcellás autó más fajta kompromisszumot igényel, mint egy elektromos. Kipróbáltuk a luxusautónak is beillő, vizet termelő Toyota Mirait.
Kellemes meglepetés az új Fiat 500e. Habár az elődje is népszerű és továbbra is megvásárolható, az új generáció nagyobb, stílusosabb, szerethetőbb és kizárólag villanyhajtású.
Ami az Audinál az A6 allroad, a Volvónál az XC70, az a Subarunál az Outback. Mindegyiküknél előbb született, ma pedig már hatodik generációjánál tart. Kipróbáltuk az újdonságot!
Ha kicsit kakukktojásnak érzed a Stingert a Kia kínálatában, akkor nem benned van a hiba. Az európai paletta színjózan tagjai között igazi unikum ez a sportlimuzin.
Ami csak pénzbe kerülhet a Vitarán, az ebben benne van: az összkerékhajtástól az automata váltón át a feláras kütyükig minden. Vajon sikerült annyira feldobniuk az extráknak a 6 éves modellt, hogy megérje a kedvezménnyel is 8,45 milliós vételárát?
Ami a Mininél a JCW, az a 2-es Gran Coupé kínálatában az M235i: 306 lóerőt préseltek ki a 2,0 literes turbómotorból, ráadásul a fogyasztása is - lehet - egészen baráti.
Nem próbáltam más hajtáslánccal a Mokkát, de talán nem is kell, az elektromos változatot valószínűleg nehéz lenne felülmúlnia a benzinesnek élmény terén. Kérdés, hogy neked személy szerint mennyi kompromisszumot jelent az átállás a villanyra.
A Peugeot 5008 hétüléses, korrektek a szükségülései, remek a térkihasználása, marad valamennyi csomagtartója 7 személy mellett is, és alig magasabb egy átlagos autónál. Ezek szerint az egyterű franciául "Családi SUV".