A másodjára is frissült Mazda6 járt nálunk, visszanézve a 2012-es modellre, elképesztően sokat változott, de a lényeg maradt. Régi lenne már ahhoz, hogy még piacon maradjon? Talán épp ez az erénye.
Sokkal több akar lenni annál, mint amennyi, pedig már így is rengeteg. Az M5 egyszerre luxuslimuzin és a szó szoros értelmében vehető sportautó, olyan menettulajdonságokkal, amin még az egzotikus modellek is elpirulnak.
A Touareg kétség kívül a legkomolyabb ma kapható Volkswagen. Olyan arca van, hogy azt hinnénk, senki nem mer vele vitázni. A magyar valóság persze ezt is megcáfolta.
Már megjelenésekor is egyértelmű volt, hogy benne van az a valami, amitől mélyre menően érdekes a Twingo, ám sosem volt igazán jó móka. Most viszont már az örömfaktort sem hiányolhatjuk.
Most akkor ez ki fia borja valójában? Nagyjából mindegy, milyen embléma feszít az orrán, az, hogy ez itt épp Toyota, még nem jelenti, hogy japán, sőt. De egy francia hogyan illik a Toyota imidzsébe?
Millió apró részlet teszi nagyon újjá az A6 formáját, legalább ugyanennyi precízen kivitelezett alkatrész eredményez kiváló minőségérzetet, de ezeket csak az fogja tudni, aki benne ül, mások észre sem veszik, legalábbis így.
Vélhetően az Opelnél sem számítottak arra, hogy ennyire rövid időt fog megélni a legsportosabb Insignia. A GSi sokkal jobb, mint várnánk. Vajon keresett kincs lesz később a benzines a használtpiacon?