Felfrissült a Mini, bár a változásokat szinte nagyítóval kell keresni. Az élmény viszont maradt. Ugyanaz a gokartos, vidám hangulat fogadja a vezetőt és utasait, mint a ráncfelvarrás előtt.
Az új Ford EcoSportot a dízel után benzinmotorral is kipróbáltuk. Az egyliteres EcoBoost motorhoz ST-Line felszereltség is járt, amely jóval dögösebbé tette a szabadidő-autót.
Hiába az elsőkerékhajtás, a BMW ebből a platformból is kihozza azt, ami a márkára vall. Az X2 stílusjegyeivel hozza azt a kívánnivaló összességet, ami miatt divatcikk lehet belőle.
Ugyanannyiba kerül, a technikája egyszerűbb, de kétszer annyit eszik. Tudod mit? Az összes forintot megéri, amit ilyen hangorkán mellett eléget. Nincs az a hanggenerátor, ami a hibridnek ilyet csinál.
Elszomorítóan kevés forró ferdehátút találni jelenleg az új autók piacán, ezért igazi felüdülés a Ford Fiesta ST megjelenése. Egy hét együttélés után nagyon nehéz volt elválni tőle.
A fehérben pompázó, emelt hasmagasságú Lada Vesta kombival farkasszemet nézve kicsit olyan érzése van az élénk fantáziájú embernek, mintha a Star Wars űroperából megelevenedett rohamosztagos nézne vissza rá. Ám a Vesta inkább kedvelhető karakter.
Ennyire kényelmes és pihentető SUV-val talán még nem is találkoztam, a hangulat nagyon zen, semmi nem érdekel a külvilágból odabent, és van két plusz ülés, állítólag.
Akárhol megálltam, egy kép minimum készült róla járókelők által. Csak az igazán különleges gépeket fotózzák, az i8 pedig az. Nem épp szuperautó, de csemege a szemnek és a szívnek is.
Másfél hetet, közel ezer kilométert töltöttünk együtt a Renault Megane GrandCoupé legjózanabb verziójával, aztán a teszt végére kiderült, már nem lehet kapni.