Elsőkeréken most nehezen találni jobb játékszert a Yaris GRMN-nél, ahogy az is szinte biztos, hogy négy honfitársunkat nagyon irigyelni fogjuk ezért a kis cipősdobozért.
Csípőjének sajnos nincs ringása, de formásabbat nem egyszerű találni. Az új CLS döbbenetesen jól néz ki és sokkolja az érzékeket, miközben a precíz mozgásával és rendszereivel is lenyűgöz.
Tisztességes múltját már senki nem veheti el tőle, a Land Cruiser nemhogy legenda, egy kortalan szuperhős. Letagadhatja az éveket, de mégis fontos, hogy 9 évesen megint frissült a jelenlegi.
Viszonylag olcsón, 350 ezer forintért kínálja a 6 fokozatú automata váltót a Grandland X-hez az Opel. Megnéztük, vajon passzol-e a kuplungmentes üzem az 1,2 literes, háromhengeres benzineshez.
Nézzen ki úgy, mint egy SUV? Menjen át gond nélkül minden úthibán? Ezeket gond nélkül tudja az új Citroën C4 Cactus, ám még a crossoverekhez mérten is olcsó. Középső benzinesével próbáltuk.
Régi jó ismerős, de csak most tért be hozzánk úgy, ahogy számítottunk rá. Az Insignia kombija óriási, automatával és összkerékhajtás nélkül tehettük végre próbára.
Előszeretettel gyártottuk a szóvicceket a Karoq nevével kapcsolatban, ám mostanra már a legtöbb poént ellőttük. Ami talán nem is baj, hiszen a Škoda kisebbik szabadidő-autója inkább komoly dicséretet érdemel viccelődés helyett.
A Lexus mai kínálatának legkisebb modellje egyben a legidősebb is. A CT 200h ennek ellenére valódi konkurens nélküli, tavaly pedig még egy szolid frissítést is kapott.
Jogos a kérdés, hogy miért nem ezzel kezdték? A Vesta a legtöbb szempontból európai autónak is vállalható, a kombi meg olyan praktikummal extrázza fel, amire nem is számítanánk.
Talán túlzás luxusnak nevezni a Vignale felszereltséget, ám az biztos, hogy kevés kisautó szerelhető fel ilyen gazdagon a legmodernebb technikai csemegékkel.