Tegye fel a kezét, aki látja, hogy frissítették az NX-et? Senki? Nem baj, nagyjából ez is volt a céljuk, hisz kívülről nem akartak változtatni a karakteren, csak amin kellett, apróságokon.
Már több mint három éve mutatták be a Fiat 500 kigyúrt változatát, az X-modellt. Hogy ne csökkenjen iránta az érdeklődés, egyedi szériát dobtak piacra belőle S-Design néven.
Amikor megjelent, nem estem szerelembe a Scenic negyedik generációjával. Most viszont új benzines motorcsaládot kapott, már a középső teljesítményűvel is nagyon meggyőző lett.
Rendkívül erős most a limuzinok szegmense, bár a nagyágyúk egy része épp csak friss, az LS teljesen új és különleges technikát mutat. A hibrid igazi csemege, mégis kétes érzéseim vannak utána.
Új tető, fényezés és bőrhuzat - valójában semmin nem változtat, és hogy az MX-5 csak ennyire frissült, a legjobban tette a Mazda. Ehhez a kocsihoz mindig jó visszatérni, csak hogy tudd, minek hol a helye.
Úgy csinált egzotikus sportautót a Lexus, hogy közben nem is csinált. Nem egy LFA, de szerencsére nem is fogják rá, hogy annak nyomába akar lépni. Az LC egy igazi mestermű, a pozicionálása szintén.
Már Fiatként is elérhető a Renault Trafic, így is remek. De vajon miért kelljen nekünk a Fiat, ha Opelként és Renault-ként is szinte ugyanezt vehetjük meg?
Fontos szereplő a dízelmotor a Fiesta kínálatában, ám azt várni az 1.5 TDCi-től, hogy sportos legyen, nem hiú ábránd? A dinamikus ST-Line külsőhöz mennyire passzol egy gázolajos?