Megosztó egy autó a BMW i3, ám a különc külső mögött egy egészen egyszerű gép rejtőzik. Az i3 most sportosabb lett, na, nem mintha eddig nem ment volna veszettül jól.
Dízelből már járt nálunk a csúcs, most pedig benzinesből hajtottuk meg a 194 lóerős 2,5 literes szívó benzinest. Nagy motor, nagy karosszéria, összkerékhajtás. Vajon mennyire fog ez fájni fogyasztásban?
Szóval a Kia sportautót épített, méghozzá egy amerikai piacra szánt padlólemezre, egy szintén oda szánt nem kis darab motorral. Hogy lehet-e ez jó? Itt a bizonyíték, a Stinger kérdés nélkül úgy jó, ahogy van!
Kis túlzással annyi benne a nyomaték, mint egy dízelmozdonyban. Hogy mivel megy jobban, mint a 30d? Pont eggyel több gyűrődést csinál az aszfalton induláskor.
Bevallom őszintén, én még továbbra sem tudom beleképzelni a Kia fényszórók közötti hűtőrácsaiba, a tigrisek nóziját. Ám igazából ez teljesen lényegtelen, hiszen, ami igazán számít az az, hogy remek kisautó a Stonic!
Szolid külsőt öltött a Volvo XC60 csúcsgépe, a 407 lóerős T8, amely nem csak teljesítményével vett le minket a lábunkról. Lássuk, mit ad nekünk bő 25 millióért.
Van egy pár kihívója, a szegmens igazi nagyágyúkból áll. A Jaguar nemhogy kombit, de dízelt is kínál már, ráadásul négyhengerest is. Az XF kétségtelenül vadítóan mutat, de van elég jó ahhoz, hogy ne a kategóriatársai közül válogassunk?
A Niva csak nevében változott 4x4-re, technikailag szinte ugyanazt adja, mint 20-30 évvel ezelőtt. Ezen felül 50 centi plusz tengelytávot és fejedelmi hátsó lábteret. Lássuk, mit kapunk az új ötajtós terep Ladától!