Menetrendszerűen érkezett a frissítés a Honda Civichez, amit egy rövid haza menetpróbán hajtottunk meg. Ahonnan aztán máris elhoztuk a tesztpéldányt, szóval most csak nagyvonalakban átfutjuk, hogy mi változott, aztán hamarosan jön a részletesebb teszt.
Erős a nyomás Európában, hogy minél több villanyautót adjanak el a gyártók. Ez természetesen csak úgy lehetséges, ha kedvező áron tudják kínálni ezt a portékát. A Kia élen jár ebben, az EV3 sikerrel debütált, most az EV4-en a sor.
Plug-in hibrid pickup? A Ford megcsinálta úgy, hogy az autó munkagép tulajdonságai ne romoljanak. Racionálisan nézve ez most a Ranger palettáról az egyik legjobb választás.
Csupán 2014-ben kezdte az autógyártást az XPENG, ám mostanra már ott tartanak, hogy idén 400 ezer jármű értékesítése a a cél. Ebben segíthet a magyar piac is, habár mi csak egy csepp vagyunk a tengerben.
Európai terjeszkedésének fontos mérföldkövéhez érkezett a Chery autómárka: 2025. augusztus 26-án mutatta bepartnereinek az importőr Grand Automotive East Kft. az első Chery modelleket Magyarországon.
Hamarosan piacon a Kia új villanyautója, valamint érkezik a ráncfelvarráson járt Sportage is. Megnéztük, milyenek közelről, de vezetni csak később fogjuk őket.
Az ár nem, az erő viszont változott. De mennyiben befolyásolja mindez a menetteljesítményt? Ennek próbáltuk utánajárni a visszafogott S-Cross rövid menetpróbáján!
Ahogy korábban ígérték, szériaéretté fejlesztették a Lexus mérnökei a steer-by-wire kormánykereket, amelyről nekem a modern versenyautók kormánykereke jut először eszembe. De valóban a sportosság a lényeg?