300 kilométeres hatótávot ígér az új e-Golf
Nagyobb akkumulátorral és erősebb motorral érkezik az új Volkswagen e-Golf
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A 7-es Golf frissítése után bemutatkozott a teljesen elektromos verzió is. Hatótávban, akkumulátor-kapacitásban és motorteljesítményben is többet hoz elődjénél.
Az új e-Golf külső újításai már ismerősek a frissített 7-es Golfról, itt minden lámpa LED-es, és az elektromos, valamint hibrid Volkswagenek kiegészítő kék csíkjairól könnyen felismerhető
Az új e-Golf szinte minden új elemet örökölt a frissített hetedik generációs Golftól, kiegészítve a sajátos kék csíkjaival. Maradt a jellegzetes C-alakú nappali menetfény és mindegyik lámpája LED-ekkel világít. Bent is szinte ugyanúgy frissült, 12,3 colos kijelző helyettesíti a kormány mögötti műszereket, valamint 9,2 colos a multimédia kijelzője, amit mutogatással is irányíthatunk. Persze ezek csak a külsőségek, az e-Golf teljesítménye a lényeg.
9,2 colos a gesztus-irányítású multimédia kijelzője és 12,3 colos a Virtual Cockpit. Vezetéstámogató rendszerek hada is rendelkezésre áll
[BANNER type="1"] Villanymotorját 134 lóerőre húzták, ezzel a 100 km/h-ra gyorsulása javult egy tizeddel - már csak 9,6 másodperc - valamint a végsebessége is 150 km/h-ra nőtt. 24,2 kWh-s akkumulátorát 35,8 kWh-s váltotta, így az e-Golf hatótávja a korábbi másfélszeresére növekedett. A gyári adat 300 kilométer, ebből 200 km hétköznapi körülmények között is gond nélkül hozható. Töltése otthoni áramról 6 órát vesz igénybe, de gyorstöltővel 80%-ra akár 1 óra alatt is feltölthető. Ezek mellett gyalogosfelismerő városi vészfékasszisztens, adaptív tempomat, továbbfejlesztett holttérfigyelő, sávtartó és parkolóasszisztens is elérhető lesz.
Már 134 lóerős az e-Golf villanymotorja, és a nagyobb akkumulátornak köszönhetően a gyártó szerint 300 kilométert tud megtenni egy töltéssel







