Audi S3 végsebesség-teszt, ami a leállósávon ért véget

Derekasan küzdött a turbómotor, amíg bírta

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A végsebesség elérése komolyan igénybe veszi a technikát, a több mint húsz éves sportmodell nem volt felkészülve erre a mutatványra.

A holland AutoTopNL csatornája számos végsebesség-teszt videóval szórakoztatja a nézőit, leginkább a sportosabb modellek tudását tesztelik a korlátozás nélküli német autópályán. Maximális teljesítményen üzemeltetni egy járművet mindig rejt magában némi kockázatot, főleg ha egy régi, ki tudja hány szakszerűtlen javításon átesett sportmodellről van szó. [BANNER type="1"]
Az Audi már az első A3-ból elkészítette az S3-at, az 1.8-as turbómotor számos modellben megjelent, többek között a TT, a Seat Leon az Volkswagen Golf és a Skoda Octavia izmos változata is ezt a blokkot kapta. A négy évig futó típus 209 és 244 lóerős kivitelben készült, az erősebb verzió 6,6 másodperc alatt ugrott százra, a végsebesség 243 km/h. [BANNER type="2"] A kompakt Audi a pályán sem vallott szégyent, a turbós blokk erőlködés nélkül repítette 200 fölé a könnyű karosszériát. A gyári által megadott végsebességet hozta a húsz év feletti S3, a mókának egy eldurranó cső vetett véget. A kötélvégre került Audit a legközelebbi pihenőben némi ragasztószalag segítségével sikerült meggyógyítani.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?