Az eddiginél is brutálisabb M4 bemutatására készül a BMW
Az M4 Competition fölé pozicionálják a CS vagy CSL jelű modellt
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Egy harmadik teljesÃtményszint is elfér a BMW M4 kÃnálatában, az érkezÅ‘ csúcsverzió már bÅ‘ven 500 lóerÅ‘ felett teljesÃthet.
Még több lehetÅ‘ség közül választhatnak az M4 vásárlói, ha megvárják az új modell érkezését. A jelenlegi M4 kÃnálat alapját a 480 lóerÅ‘s verzió adja, Å‘t követi a Competition kiadás, ami már 510 tagú ménest számlál. A legerÅ‘sebb kivitel neve még kétesélyes, CS vagy CSL utónévvel érkezhet.
A modell tesztje közúton és a Nürburgringen egyaránt zajlik, persze erÅ‘sen álcázva. A tÃpust jól ismerÅ‘knek a nagyobb elsÅ‘ splitter tűnhet fel, illetve az álcázásból Ãtélve a küszöbtoldat sem egyezik meg a jelenlegi modellével. A hátsó fertályon a nagyobb spoiler hoz változást, emellett a lökhárÃtót is átrajzolhatták, mivel ezt is rejtegetik a gyáriak. Az autón lévÅ‘ méretes felni is új, az aranysárga féknyereg is a CS/CSL egyedi jellemzÅ‘jévé válhat.
A BMW történelmében a CS/CSL modellek az egyik kezükkel adtak, de a másikkal elvettek, amire most is sor kerülhet. A Competition 510 lóerejénél várhatóan többet csavarnak ki a háromliteres sorhatos motorból, de egyúttal súlycsökkentés is várható. A több szénszálas anyag alkalmazása mellett a hangszigetelés mennyiségének csökkentésével is megspórolhatnak néhány kilót, de nem lenne meglepÅ‘, ha a rendelhetÅ‘ extrák sorát is megkurtÃtanák a súlycsökkentés jegyében. Találgatások szerint kéziváltó és hátsókerék-hajtás jár majd az új modellhez, ami szintén segÃt az önsúly lehetÅ‘ legalacsonyabban tartásában, nem mellesleg több vezetési élményt adhat.
A féknyereg aranyszÃnben pompázik, a lóerÅ‘k száma biztosan 500 fölött lesz (Forrás: Motor1.com)