Az eddiginél is brutálisabb M4 bemutatására készül a BMW

Az M4 Competition fölé pozicionálják a CS vagy CSL jelű modellt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egy harmadik teljesítményszint is elfér a BMW M4 kínálatában, az érkező csúcsverzió már bőven 500 lóerő felett teljesíthet.

Még több lehetőség közül választhatnak az M4 vásárlói, ha megvárják az új modell érkezését. A jelenlegi M4 kínálat alapját a 480 lóerős verzió adja, őt követi a Competition kiadás, ami már 510 tagú ménest számlál. A legerősebb kivitel neve még kétesélyes, CS vagy CSL utónévvel érkezhet.
Hirdetés
A modell tesztje közúton és a Nürburgringen egyaránt zajlik, persze erősen álcázva. A típust jól ismerőknek a nagyobb első splitter tűnhet fel, illetve az álcázásból ítélve a küszöbtoldat sem egyezik meg a jelenlegi modellével. A hátsó fertályon a nagyobb spoiler hoz változást, emellett a lökhárítót is átrajzolhatták, mivel ezt is rejtegetik a gyáriak. Az autón lévő méretes felni is új, az aranysárga féknyereg is a CS/CSL egyedi jellemzőjévé válhat. A BMW történelmében a CS/CSL modellek az egyik kezükkel adtak, de a másikkal elvettek, amire most is sor kerülhet. A Competition 510 lóerejénél várhatóan többet csavarnak ki a háromliteres sorhatos motorból, de egyúttal súlycsökkentés is várható. A több szénszálas anyag alkalmazása mellett a hangszigetelés mennyiségének csökkentésével is megspórolhatnak néhány kilót, de nem lenne meglepő, ha a rendelhető extrák sorát is megkurtítanák a súlycsökkentés jegyében. Találgatások szerint kéziváltó és hátsókerék-hajtás jár majd az új modellhez, ami szintén segít az önsúly lehető legalacsonyabban tartásában, nem mellesleg több vezetési élményt adhat.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?