Búcsúzik Japántól a nyitott Nissan 370Z
A 370Z roadster Japánban nem fogyott túl jól, de a gyártása azért nem áll le
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A bejelentés nem érint más piacot, így a legnagyobb kabrió- és sportkocsifelvevőként Amerikát sem sújtja. A japánok már a következő Z-t várják.
Az 370Z egyszerre volt elegáns és sportos, de roadsterként nem fogyott eléggé hazai piacán, Japánban
Nem lesz több Nissan Fairlady Z Roadster, de nem kell félniük a rajongóknak, mert nem szüntetik be a kocsi gyártását, csak Japánban fejezik be a nyitott verzió árusítását. A Fairlady Z34-es generációja, avagy a 370Z-ként ismert európai és amerikai változatok is tovább készülnek. Japánban nyitott modellként nem lett kasszasiker, idén áprilisig összesen 798 darabot tudtak belőle eladni, de mivel a kabriószezon végéig még szerepelni fog az árlistán, ezért sanszosan meglesz a 800 is.[BANNER type="1"]
A roadster a sorozat legkevésbé sportos darabja, ezentúl Japánban csak izmosabb Z-k lesznek kaphatók
A roadster száműzése egyben azt is jelenti, hogy hazai piacán a Nissan a 370Z-nek inkább a sportos karakterét akarja kidomborítani. A 370-es utódja még egy jó pár év múlva fog csak bemutatkozni, annyit tudni róla, hogy a 240Z 1969-es bemutatása óta ez lesz az első, ami elődjénél kisebb motorral jön. Az új generáció a hírek szerint kisebb és könnyebb is lesz. Hogy marad-e a 60 fokos hengerszögű, alumínium V6-os, vagy más, esetleg turbós lesz-e az új motor, még csak találgatni lehet.



Pedig ez egy szep auto