Dízelhibrid luxusbatár a láthatáron
Ilyen Range Rover se volt még soha
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem csak tömegcsökkentéssel, de egy dízelhibrid verzió bevetésével is igyekszik takarékoskodni az új Range Rover.
A dízelhibrid alig több mint 6 liter gázolajjal is elvegetálhat majd 100 km-enként
Új hír, hogy a több mint 170 országban várhatóan már idén forgalmazásba kerülő negyedik nemzedék nem csak hagyományos benzin- és dízelmotorral, hanem jövő év közepétől bizonyos európai és ázsiai piacokra hibrid hajtáslánccal is készül, mégpedig a Jaguar és a Land Rover által közösen fejlesztett dízelhibrid technológiával. Ez 3,0 literes gázolajost plusz egy, a váltóba épített villanymotort jelent lítium-ion akkumulátoros energiaforrással. A rendszer összteljesítménye 337 LE, a 100-as sprintidő 7,4 mp, CO2-kibocsátása állítólag csak 169 g/km, ami mesés 6,4 l/100 km-es vegyes fogyasztásnak felel meg. [BANNER type="1"]















Nem tunik fel hogy a Saab-ot is ez menti meg..
Vagy semmi…..
A vicc inkább te vagy ezekkel az ovodás megnyilvánulásaiddal.
haggyuk már tepere bömbölő vényóc vagy turbódezső való nem ijen terep hibrid priusz. vicc ez az elektromosság mánia. rázza meg a 220 aki tervezte