Első részlet az elektromos Toyota RAV4-ről

Egy hét múlva megismerhetjük: Toyota RAV4 EV

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Régóta rebesgeti elektromos RAV4 szabadidő-autóját a Toyota, melyet május 7-én, Los Angeles autószalonján mutat majd be.

Azt már régóta nem titkolja a Toyota, hogy az Európában nem forgalmazott Highlander után kisebb szabadidő-autójából, a RAV4-ből is készít majd hibridet, a legfrissebb információk szerint pedig a RAV4 "elektromos" feliratot kap - jó eséllyel olyan, kiterjesztett hatótávú hibrid lesz, mint amilyen a Prius Plug-in verziója is, de az is lehetséges, hogy nem is kerül bele belsőégésű motor, és tisztán elektromos lesz.
Egyelőre egyébként mindössze egy részlet, az "Electric" feliratot viselő ajtólemez ismerhető, az alapján legfeljebb annyit tudunk elmondani a Toyota legújabb zöld modelljéről, hogy lesz egy hosszanti barázda az oldalán. A többi részletre pedig mindössze egy hetet kell várnunk, május 7-én ugyanis bemutatkozik a Los Angeles-i Autószalon villanyautó seregszemléjén.
Hirdetés

Akkumulátorait állítólag a Teslával együttműködésben fejlesztette a Toyota, lámpái LED-esnek várhatók, elektromos, emissziómentes hatótávja pedig amerikai távolságokhoz is elegendő lehet.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 23:44
    Permalink

    Jó lenne róla részletes bemutatást olvasni, és még jobb lenne, ha végre Európába is eljutnának ezek az elektromos autók, hiszen itt sokkal nagyobb szükség van rájuk, mint az USA-ban!!!

  • 2017.10.30. at 23:44
    Permalink

    Ennél azért sokkal de sokkal több tudható a Toyota RAV4 EV-ről, tekintve hogy már jó egy évvel ezelőtt szinte minden részletet elárultak róla. Semmilyen kiterjesztett hatótávú hibridről sincs szó jelen esetben, ez egy teljesen elektromos jármű, a legendás 1997 és 2003 között gyártott RAV4 EV 2. generációjaként próbálják beállítani. Az elektromos hajtásláncot a Tesla adja bele, a többit a Toyota rendezi (bár mióta a Toyota bevásárolta magát a Tesla-ba, ennek már nincs olyan nagy jelentősége).

Vélemény, hozzászólás?