Gyártásért kiált! – Skoda Mountiaq
Elkészült az idei Skoda tanulmány, a platós Mountiaq kívánatos
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ügyes kezű diákok tanulnak a Skodánál, akiknek minden évben izgalmas programjuk van. A száraz tanulás mellett autót kell építeniük, az idei különösen jól sikerült.
Mountiaq, még menő nevet is adtak az új Skoda tanulmányautónak a diákok
A Skoda diákjai évről-évre megmutathatják, min törik a fejüket, saját terveiket nem csak papírra vethetik, el is készíthetik a legjobb tervet. Az idei munkájuk különösen jól sikerült, azt már az előzetesből is tudni lehetett, hogy egy platós Kodiaq készül, melynek már a neve megkapó: Mountiaq. A túrázós pickupot most teljes egészében is láthatjuk és nem vagyunk csalódottak. A forma nagyon jól kiadja a hátsó traktus lenyisszantásával együtt, ugyanis a kerékjáratokat és a küszöböket szélesebbre vették és lemezből munkálták meg a plusz karosszériaelemeket.
Csörlő, gallytörő és rendes terepgumik kerültek rá, összkerékhajtás 190 lóerő is van
[BANNER type="1"]
Praktikus platót, látványos utasteret és izgalmas világítást kapott több helyre is
Az elejére akasztott csörlő és gallytörő miatt több mint 30 centivel nyúlt az alap autóhoz képest, 12 centivel lett szélesebb és 10 centivel fut magasabban, mint a Kodiaq Scout. Rockstar felniket kapott rajtuk rendes terep abroncsokkal, ledsort kapott a tetőre, valamint a hűtőmaszkot és az emblémát is feldobták némi világítással, de került a motortérbe is ledsor, valamint hangulatvilágítás az utastérbe melynek fontos eleme a világító Skoda embléma a plafonon. A hajtásról 190 lóerős 2,0 literes turbós benzinmotor gondoskodik, melyre jól hallhatóan sportkipufogót is akasztottak. A hangzásról odabent 320 wattnyi hangszóró és egy 2000 wattos mélynyomó gondoskodik. A plató kialakítása trükkös, a kályhalemezen több ajtót alakítottak ki, amik alatt praktikus tárolókat találunk. A Mountiaq minden egyes része alaposan ki lett találva, aminek eredményeként egy kevésbé jó helykihasználású, ám annál klasszabb autó a végeredmény.
A szélesítéseket lemezből munkálták meg, 12 centivel szélesebb és 10 centivel fut magasabban a Kodiaq Scoutnál










