Gyorsabb lett a friss Hyundai i30 N

0,2 másodperccel jobbat gyorsul az új i30 N

Forr a levegő a Hyundai körül: egyrészt épp lemondták a WTCR-ben a német versenyhétvégét, mert úgy érzik, hogy a BoP ellehetetleníti a sikeres szereplésüket, ugyanakkor bemutatták a friss i30 N modellt is.

Megkapta az i30 új arcát a sportmodell is, persze már méhsejt mintázatú hűtőrács és légterelő elemek kíséretében elöl, míg hátul hatalmas kipufogóvégek, diffúzor és nagy szárny díszíti az N változatokat. A vásárlók 7 külső szín közül választhatnak, köztük a csak az N-hez kapható világoskékkel, illetve új 18 colos könnyűfém keréktárcsákat szerelnek az autóra, amelyek Performance csomag esetén már 19 colosak. Természetesen a ferdehátú mellett a Fastback karosszéria is megmaradt a kínálatban, továbbá a motor sem változott. Szóval továbbra is a négyhengeres, kétliteres, turbós benzinmotor dolgozik az autó orrában 250 lóerővel és 353 Nm forgatónyomatékkal, ha az alapváltozatot viszi valaki haza. Ám a Performance Package már 280 lóerőt ad 392 Nm forgatónyomaték kíséretében. Utóbbival 0,2 másodpercet ver az autó a leköszönő változatra, tehát 5,9 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/h tempóra. Újdonság az N DCT sebességváltó. Amennyiben nem a hatfokozatú manuális mellett dönt az ügyfél, akkor ez az új, duplakuplungos automata jöhet még szóba, amely 3 különböző üzemmódban is használható. Az utastérben megjelentek elöl a könnyített ülések, amelyeket bőr és Alcantara keveréke borítja. Ezek 2,2 kilogrammal könnyebbek a hagyományos sportüléseknél, fejtámlájukban pedig világít az N logó. Az első példányok csak a jövő év első felében érkeznek meg a márkakereskedésekbe, az árlistát is csak később hozza nyilvánosságra a Hyundai.
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?