Hatalmas luxuspickuppal rukkolt elő az MG, az ára is kedvezőnek tűnik!

11,5 millióért kínálja az MG a hatalmas, U9 névre keresztelt platósát Ausztráliában

Nem csak Kínában árusítják az MG új platósát, mutatjuk, hogy mit kell tudni a nemzetközi piacra szánt U9 pickupról.

Ausztráliában már rendelhető az MG U9, az angol-kínai gyártó új platósa. A Maxus Terron 9 alapjaira épülő, hatalmas pickup hossza 5,5 méter szélessége 1,997 méter, magassága pedig 1,874 méter. Mindemellé 3,3 méteres tengelytávval rendelkezik, ami azt jelenti, hogy bőségesen akad hely az utasterében is. Hogyha viszont a tárgyak rakodásáról van szó, az U9 hátsó rakodófelülete 1600 mm hosszú, 1500 mm széles és 535 mm magas. Óriási mérete ellenére az U9 állítólag meglehetősen kezes az aszfalton, köszönhetően a teljesen független hátsó felfüggesztésnek. A kényelemnek azonban ára van, mivel az MG U9 maximális terhelhetősége így csak 870 kg. Vontatási képesség terén azonban a létravázas kialakítás így sem hazudik: fékezetten akár 3,5 tonnát is húzhat. A dizájn szempontjából az U9 a Chevrolet és a GMC merész, mégis agresszív dizájnjára hajaz. Az orrát hatalmas hűtőrács uralja, egyedi króm betétekkel, valamint jellegzetes LED fényszórókkal. Felette hosszú és masszív motorháztetőt kapott, hátrább pedig fekete karosszériaelemeket, fellépőt, fényes fekete díszítéseket és elegáns LED hátsó lámpákat is. Az MG különleges hátsó ajtóval szerelte fel az U9-et, beépített lépcső könnyíti meg a rakodófelületre történő feljutást. Az igazi különlegesség a kabin nyitható hátfala: a Smart Hatch nevű megoldás lehetővé teszi hosszú tárgyak szállítását csukott platóajtó mellett. Az U9 utasterében a 12,3 colos érintőképernyők uralkodnak, felszereltségtől függően 6 vagy 8 hangszórós a hifi, vezeték nélküli Android Auto és Apple CarPlay, illetve vezeték nélküli töltőpad, is akad, valamit hátsó középső kartámaszok és panoráma napfénytető is elérhető. És akkor még szó sem esett a fűthető, memóriás bőrülésekről, a fűtött kormánykerékről, a kétzónás klímáról, a hátsó szellőzőkről, és így tovább. A motorháztető alatt az MG U9 egy 2,5 literes turbódízelt rejt, amely 217 lóerőt és 520 newtonmétert produkál. Az erőt egy intelligens összkerékhajtás és egy 8 sebességes automataváltó juttatja az aszfaltra. Különböző vezetési módokkal is rendelkezik, a megszokott Eco, Normal és Sport mellett sárra, hóra, homokra, illetve vontatásra optimalizált üzemmódot is választhat a sofőr. Az MG U9 ráadásul nem is egy kizárólag Kínának szánt gyöngyszem, már elérhető Ausztráliában is, ahol az alapváltozatért 53 ezer ausztrál dollárt, vagyis nagyjából 11,5 millió forintot kérnek. Az MG ráadásul Magyarországon is népszerű, illetve a műszaki alapokat szolgáltató Maxus is jelen van a piacon. Ennek fényében egyáltalán nem kizárt, hogy ide is elérkezzen az MG platósa a jövőben.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?