Hirdetés

Hibridként érkezett még egy Range Rover

Az eredeti Range Rover is frissült, a Sporthoz hasonlóan hibridként érkezett

A Range Rover palettájára újabb hibrid modell érkezett, a Sport után itt a nagy Range Rover is. A takarékos hajtás mellé friss arc és egészen új beltér érkezett.

Újak a lökhárítók és a LED-es fényszórók, de a külső továbbra is kimért, hűen a márkához

A Range Rovernél a Velar egészen új irányzatot kezdett, már ami a megjelenést illeti. A ráncfelvarrott modellek mind a Velart követik, így az utótag nélküli Range Rover hűtőmaszkja és nappali menetfénye is ahhoz hasonló. Megjelenése továbbra is harmonikus, a márkához illő és a kínálatba passzoló, a nagy dolgok valójában a beltérben történtek. A Velarban debütált Touch Pro Duo infotainment rendszer ide is beköltözött, a két 10 colos kijelzőből álló középkonzol kicsit futurisztikus, kicsit letisztult, de mindenképp modernebb, mint előtte volt. Továbbá a kormány gombjain is változtattak, a kezelőfelületek formája maradt, ám kikapcsolt állapotban teljesen fekete felületeket látunk, csak akkor mutat piktogramokat, ha az adott funkció használható is.

A Velarban debütált a két 10 colos kijelzőt használó középkonzol, a legtöbb funkciót már ezekről irányíthatjuk. Így letisztultabb és modernebb is az összkép

Hirdetés

A kormány gombjai is változtak, valamint a karkötős nyithatóság mellett a legtöbb funkciót már okostelefonról is irányíthatjuk

A frissített Range Rover a második modell a Land Rover kínálatában, amely kínál konnektorról is tölthető hibrid hajtásláncot. A friss Range Rover Sportban bemutatkozott kétliteres négyhengeres benzinesből és egy elektromotorból álló hajtáslánc összteljesítménye 404 lóerő. Ez annyit jelent, hogy a Range Rover P400e 6,4 másodperc alatt érheti el a 100 km/h-t, és 220 km/h a vége. Ennél viszont sokkal fontosabb, hogy a 13,1 kWh-s akkumulátorral szerelt hibrid 51 kilométert képes megtenni egy teletöltött akkumulátorral, vagyis a városi ingázás otthoni töltéssel teljes egészében kivitelezhető, nálunk pedig emiatt a zöld rendszámra, így ingyen parkolásra is jogosult, sőt, cégautó-adót sem kell utána fizetni.

A Range Rover a Sportban bemutatott P400e hibrid hajtáslánccal bővült, 51 kilométert tehet meg tisztán elektromosan, 404 lóerőt teljesít, és 6,4 másodperc alatt 100-on van

Hirdetés

Vélemény, hozzászólás?