Hivatalos képeken az AMG Line csomagos Mercedes C-osztály

Mindent az AMG sportcsomagos új Mercedes C-osztály külsejéről

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Bár a beltéri fotók még nem jelentek meg, a külső alapján sokat ígér a Mercedes-Benz C-osztály legújabb változata.


Kiszivárogtatott képek alapján igen dögös, mondhatni BMW-gyalázó külsőt kapott a Mercedes legújabb, W205 kódú C-osztálya. Az autó alapváltozatairól már mindent megtudtunk korábban, most a napokon belül, a Detroit Motor Show-n bemutatkozó AMG sportcsomagos kivitel képei is megjelentek. Az előző generációs C-osztály ugyanezen változata az elsők között volt, amikor a gyári fotókon elkezdtek újra fehér autókat szerepeltetni az autógyárak. Az elmúlt pár évben a fehér szín reneszánszát éli, a ciki státuszból ismét divatos szín lett a szép gyöngyház-, vagy metálfehér. Erről az új C-osztályról sem jutna eszünkbe a területi képviselők agyonhajtott „ingyenfehér” Astrája, vagy a zöldségesek egykori koromfoltos, dízel Mercedese.
Míg az alapváltozathoz képest a korábbi Elegance-okat váltó Exclusive kivitel az eleganciára gyúr, s az Avantgarde a sportosabb, fiatalosabb, de még mindig inkább a kényelmet és a luxust vágyó vevőket célozza meg, addig a most megjelenő AMG Line egyértelműen a sportos hangulatot hozza. Miként az a Mercedes német honlapján már elérhető képnézegető alkalmazásból is látszik, a stuttgartiak igyekeznek minden ízlést, illetve igényt kiszolgálni.
Hirdetés

A legfickósabb C, azaz a valódi AMG érkezéséig a nagyobb motorú AMG Line változatok viszik a prímet erőben és megjelenésben is. Utóbbiról a látványosan új orr- és farkialakítás, valamint az autón körbefutó aerodinamikailag megtervezett küszöbözés gondoskodik. Hagyományosan szép a 18 colos alufelni-garnitúra és a kétlamellás, fényesszürke hűtőmaszkban trónoló óriási csillag is. A sportos elemekkel kiegészítve talán még szebb az egyszerre lejtő és emelkedő oldalvonal, ami hátul egy szép diffúzorral és az ahhoz rajzolt, egyszerre íves és szögletes paralelogramma alakú kipufogóvégekkel keretezett. Az AMG Line C-osztály nem csak többet ígér, de biztosan többet is tud a szolidabb kiviteleknél; futóműve 15 milliméterrel lett lejjebb ültetve, első féktárcsái lyuggatottak.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.29. at 15:24
    Permalink

    Hát újságot valóban nem sokat olvasok mert nem érdekelnek a jól megfizetett marketingszövegei a szakújságíróknak.Inkább javítom őket és amit én látok:sok sok BMW ZF automata váltó időelőtti elhasználódás,csere ,sok sok AUDI kettőstömegű lendkerék csere ,több százezres pd elem csere.És igen valóban MERCEDES ablaktörlőlapát,filléres elektronikai marhaságok ,ülésállító mechanika,zörgő visszapillantó tükör stb.Kettőstömegű lendkerékről csak annyit,hogy azt se tudjuk hogy néz ki a MERCEDESÉ.Gyári hibás AUDI turbófeltöltőből csak két hordónyim van.De nem baj azt kívánom,hogy mindenkinek legalább BMW-je és AUDI-ja legyen a világon.Nekem meg jó lesz az a 30év garanciás Mercedes dágvány is.

  • 2017.10.29. at 15:24
    Permalink

    +1
    Én is pont ezt a trendet láttam. Az abszolút mélypont szerintem a mostani E és a búcsúzó C klasse, Ez elmúét 6 évben minden Mercedes kulcsát csalódottan adtam vissza.

    Jelenleg a legtöbb esetben a BMW testesíti meg azt az alfahímséget amit régen a Mercik.

    De az újak nagyon ígéretes, Magam is szemezek az új C vel, nagyon ígéretes autónak ígérkezik.

  • 2017.10.29. at 15:24
    Permalink

    Még 15- 20 évvel ezelőtt ,nem hogy összehasonlítani, de még egy napon sem lehetett emlegetni egy BMW vagy Audit a Mercedesel. Persze a világ nagyott változott, de végre a svábok újra kezdik összekapni magukat, és helyére tenni a bajorokat. Mondjuk rá is fért már a csillagra a fényesítés.

Vélemény, hozzászólás?