Íme a számok: még mindig a villanyautókba fektetnek a legtöbbet az autógyártók
Továbbra is elsődleges prioritás az elektromos hajtásláncok fejlesztése és népszerűsítése az autóiparban
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A tévhitekkel ellentétben jelenleg is a villanyosítás élvez prioritást a legtöbb autógyártó számára, íme a részletes számok világszinten az autógyártók jövőjét illetően!
Éppen ezért több autógyártó mérsékli terveit, különösen az Egyesült Államokban, ahol az elektromos járművek eladási számait befolyásolják a visszaszoruló ösztönző intézkedések is.
A fogyasztói aggályok, mint például a kezdetleges töltőinfrastruktúra, a hatótávpara és az akkumulátorcsere költségei is lassítják az elterjedést. Az autógyártók egyébként a részleges átállást részesítik előnyben az elektromos járművekre, a válaszadók közel fele (49 százalék) jelezte ezt, míg 47 százalék azt mondta, hogy cégük teljes portfólióját elektromosra cseréli. Az autógyártók különböző időkereteket követnek az elektromosítás felé, de már csak 23 százalék állítja, hogy az átállásuk 2030-ra befejeződik, míg 24 százalék inkább 2040-re vagy későbbre vállal határidőt. A villanyhajtásra történő átállás legnagyobb kihívása a válaszadók közel háromnegyede (72 százalék) szerint a munkaerő átképzése és a gyártási folyamat átalakítása. Eközben a válaszadók 55 százaléka nyíltan kijelentette, hogy inkább a szükséges készségekkel már rendelkező, új munkavállalókat alkalmaznának a régiek helyett.
