Itt a legeslegkomolyabb Mercedes S-osztály: a Maybach Pullmann
Mercedes-Maybach Pullman is debütál a Genfi Autószalonon
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Genfi Autószalonon mutatkozik be, de már most látható a luxusok luxusa, az aktuális S-osztályra épülő Mercedes-Maybach Pullmann.
Hatalmas, 6,2 méteres a Mercedes-Maybach Pullmann, akárcsak a mögötte látható, 1963-1981 között gyártott Mercedes 600 Pullmann. Utóbbiba 6,3 literes V8-as, 250 lóerős motor került, előbbibe 6,0 literes V12-es, 530 lóerős
Bár 5,12 méteres hosszúságával az "alap" Mercedes-Benz S-osztály sem egy szerény autó, a Genfi Autószalonon debütáló, de a gyártó által már most megmutatott Mercedes-Maybach Pullmann még erre is rátesz 1,05 méterrel. A sofőrös limuzinnak szánt luxuslimuzin így csaknem 6,2 méteres hosszon és 4,42 méteres tengelytávon nyújtózik, magassága is 10 centiméterrel növelt, hogy a ki-beszállással biztosan ne legyen gond.[BANNER type="1"]
Volt rá idő, 52 év alatt sokat kecsesedett a forma, látványosan nőtt az utaskabin, csökkent a túlnyúlások hossza
A lábtér - nem meglepő módon - a kategória legjobbjának mondott, az egymással szembefordított hátsó ülések természetesen elektromosan mozgathatók, miként a sofőrteret elválasztó hangszigetelt és sötétített üveg is. A felszereltség abszolút "fullos", sok más mellett prémium bőrkárpittal, valódi fabetétekkel és a hátul ülőket takaró függönyökkel. Még párnácska is van, s az utastér teljes hosszán végigfutó konzolrendszer, sok más mellett légbefúvókkal és klímavezérléssel. Legnagyobb megdöbbenésünkre - de természetesen a mindenre gondolást jelezve - még Isofix-gyerekülésrögzítő is került a Pullmannba, ha netán a bölcsődébe is el kellene vigye a sofőr a gyerekeket, akik közben 18,5 colos kijelzőn nézhetik akár Tom és Jerry kalandjait. Ha már kicsit nagyobbak, a tetőbe épített kijelzőn a külső és a belső hőmérsékletet, valamint az aktuális sebességet is követhetik.
Minden, de tényleg minden elképzelhető megtalálható a hátul négyszemélyes, de két fekvőhelyet adóvá is alakítható, a sofőrfülkében kétszemélyes utastérben, még Isofix-gyerekülésrögzítő is van
Erőhiány sincs természetesen, a gépháztető alatt 6,0 literes V12-es ikerturbós benzines dolgozik 530 lóerővel és 830 Nm nyomatékkal. A menetdinamikai jellemzőkről egyelőre nem közölt információkat a Mercedes, azt viszont már most tudni lehet, hogy a Mercedes-Maybach Pullmann, azaz az S-osztály feletti luxusautó félmillió euró, azaz mintegy 150 millió forintos alapárral várható, az első példányokat pedig 2016-ban kaphatják majd meg belőle a kuncsaftok.
A 63-as kiadású akkoriban olyan drága volt,hogy mai értékben 250.000 €-ba kerülne.De bitang jól nézett ki.IMÁDOM!!!