Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Újabb szabadidő-autóval bővült a Suzuki modellpalettája, amely egyben az egyik legjobban felszerelt típus a gyártó kínálatában. Íme a Victoris!
Indiában jelentősen eltér a Suzuki modellpalettája az európaitól, persze vannak átfedések, mint a Swift, a nálunk már nem forgalmazott Ignis, vagy épp a hamarosan érkező e Vitara. Azonban a most bemutatott Victoris értékesítését jelen állás szerint egyelőre csak az ázsiai országban fogják bonyolítani.
Az újdonság meglepően extravagáns külsővel rendelkezik. Az első lámpatesteket LED-csík köti össze, de hátul is hasonló megoldást alkalmaztak, ugyanakkor itt nem egybefüggő világításról van szó. Dimenzióit tekintve 4,36 méter hosszú, 1,80 méter széles, 1,66 méter magas, míg a tengelytávja kereken 2,6 méter. Viszonyításképpen az indiai Grand Vitarához (nem összetévesztendő a nálunk kapható Vitarával) mérten 1,5 centiméterrel magasabb és 1 centivel szélesebb. A Magyarországon forgalmazott Vitarához képest már jelentősebb az eltérés, ugyanis annak hossza 4,19 méter.
A műszerfalon 10,1 colos érintőképernyő található, míg a kormány mögött digitális műszeregység
A Victoris a Grand Vitarához hasonlóan a Suzuki Heartect platformjára épül, ennek megfelelően alakul a hajtásláncok kínálata is: tisztán benzinesként, lágy hibridként, és full hibridként is megvásárolható lesz Indiában. A legerősebb kivitel az utóbbi, amelynek szívét 1,5 literes motor adja, a villanymotorokkal együtt pedig 114 lóerőt képes kipréselni magából 141 newtonméter társaságában. A szóban forgó verzió hatfokozatú automata váltóval készül, összkerékmeghajtással.
Az újdonság minden bizonnyal kizárólag az indiai piac privilégiuma lesz, az európai forgalmazásról nem esett szó.