Jöjjön bármi: egy kisfilmben mutatkozik be az új Amarok

A Volkswagen népszerű haszongépjárműve, az Amarok hamarosan hivatalosan is második generációjába lép

A Volkswagen Amarok a második generációjával is ugyanazokat az értékeket fogja képviselni, mint korábban: egy megbízható munkagép lesz.

A Volkswagen-csoportnak ugyan nem egy húzómodellje az Amarok, de attól még a haszongépjárműves részleg egyik fontos részét képezi. Az első generáció egy tisztességes tíz évet húzott le - ennyi valószínűleg kellett is neki, hogy az egyébként nem tömegmodell behozza a fejlesztési költségeket, de azért a riválisok megújulásával itt az ideje az Amarok újjászületésének is. A második generáció digitális formában mutatkozik be először, július 7-én egy kisfilm főszereplőjeként láthatjuk majd első alkalommal minden álca nélkül.
Hirdetés
Az új Amarok vezérelve a "jöjjön bármi", erre utal a kisfilm előzetesében látható séf is, aki egyszerre áll helyt munkájában és otthon is. A Volkswagen az ilyen vevőket veszi célba az Amarokkal, ami megbízhatóságáról volt híres idáig, és a márka ígérete szerint ezután is. Hogy árban mennyire veszi majd fel a versenyt az olyan vetélytársakkal, mint a SsangYong Musso, az más kérdés, stílusban mindenesetre erős alternatíva lehet az ízelítők alapján. A szögletes nappali menetfény szigorú frontrészt nyújt a pick-upnak, ezeket egy krómozott hűtőrács köti össze, középen az új VW emblémával. A platón felfedezhetünk még egy bukócsövet is, bár ez bizonyára feláras extra lesz.
Hirdetés
A Volkswagen technológiai újításokat is beharangozott, ezek egy része szinte biztosan az infotainment-rendszert és a vezetéssegítő kiegészítőket érinti majd, ezen a téren bőven van mit behozni a riválisokon. Az off-roader és a teherszállító képességek terén is újíthat az Amarok, kíváncsian várjuk, valóban egy mindenre elszánt munkagép lesz-e. A meghajtásokról egyelőre nem árult el sokat a Volkswagen, ebből viszont következtethetünk arra, hogy villanyhajtás még nem lesz (ha lenne, ezzel biztosan dicsekednének már). Elektromos pick-upból egyelőre még nincs sok, azok is inkább az USA-ban próbálkoznak, tehát nem maradt még le semmiről a Volkswagen, de ha az új Amarok is tíz évig lesz a piacon, addigra hiányozhat majd az akkumulátoros verzió - talán a félidős modellfrissítéssel jöhet egy zöldrendszámos kivitel.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?