Kéthengeres Volkswagen Golf a láthatáron

Új motorok és összkerékhajtás a Volkswagen Golf VII-hez

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egy hónapja mutatkozott be, de máris friss motorokkal, sofőrsegédeket olcsón kínáló csomaggal és összkerékhajtással bővül a Volkswagen Golf VII kínálata.

Csakis turbós, négyhengeres motorokkal a múlt hónap elején mutatkozott be a Volkswagen Golf VII. generációja. Már akkor sem volt titok, hogy palettája hamarosan bővülni fog, s azt írtuk, hogy az 1,2 és 1,4 literes benzinesek sorát 1,8 literes is kiegészítheti. Utóbbi egyelőre még nem érkezett meg, az 1,2 literes - eddig 85 lóerővel kínált - alapblokk azonban már 105 lóerősként is kerülhet a Golf VII-be (is), az 1,4 literes, eddig 140 lóerővel kínált TSI pedig immár szerényebb, 122 lóerős teljesítménnyel is palettára került, de ami leginkább szenzáció, debütál a 140 lóerős hengerlekapcsolós, vélhetően a kínálat legtakarékosabbjának számító változat is - már két hengerrel is ketyeghet a Golf.
Az új motorok mellett immár kérhető a 4Motion, Haldex-kuplungos összkerékhajtás, melyet mindkét (1.6 TDI, 105 LE és 2.0 TDI, 150 LE) dízelmotorhoz társíthat a kedves vásárló.
Hirdetés

További újítás az asszisztencia csomag, mely a Comfortline és a Highline felszereltségekhez kérhető - Németországban 1690 euróért (476 580 forintért). A távolságtartós tempomatot, előretekintő kamerát, ráfutásgátló rendszert, LED menetfénnyel kombinált bi-xenon fényszórót, automata reflektort, sávelhagyás-gátlót, táblafelismerőt, esőszenzort, automatikusan sötétedő tükröket, valamint hangulatfényeket soroló ellátmány 605 eurós (170 610 forintos) spórolást jelent a Comfortline, 415 euróst (117 030 forintost) a Highline szinteken. Kíváncsian várjuk a hazai árakat, melyeket információink szerint már e héten megismerhetünk.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 13:06
    Permalink

    Az elektromos autó megint olyan ,mint a diesel autó….. A legjobb hosszútávú megoldás a gázüzemek…. Mert mivel az összes benzines autó átalakítható és töredéke a károsanyag kibocsátása… A gázt szenyvíz/állat/növényi hulladék kezelő telepeken elő lehet állítani minimális pénzből…. Erre jó példa a zalavíz Zalaegerszegi telephelye ahol megszűrik a metánt és a cng-s opeljeikbe tankolják…. Mellé még egy volános busz is üzemel és szerintem bővítik majd a volános flottát… Az már mellékes ,hogy a támogatások és az környezetvédelmi adók miatt szinte ingyen volt a beszerzés….. A metán egyébként a felmelegedést okozó gázoknak az 1/3-át teszik ki!!!!! Ha összegyűjtjük és energiát nyerünk akkor dupla adag káros gázt mentünk meg a légkör elől…

  • 2017.10.30. at 13:06
    Permalink

    Szuper, már csak az elektromos hajtás hiányzik, ami úgy kellene, mint egy falat kenyér. Hiába húzza el szándékosan a VW villanyautói piacra bocsájtását, remélhetőleg 1-2 éven belül enélkül már nem fognak tudni autót eladni Európában.

Vélemény, hozzászólás?