Lehull a lepel a Peugeot e-308 teljesítményéről és hatótávjáról

Kiderült, mire lesz képes a kombiként és ötajtósként érkező, tisztán elektromos 308

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Már a generációváltáskor elmondták a franciák, hogy lesz teljesen elektromos 308, már azt is tudjuk, hogy mikortól és milyen technikával érkezik. Mutatjuk a részleteket!

Az Autocar beszámolójából derült ki, hogy mikortól és mely karosszériaváltozatokban forgalmazzák majd, illetve mire lesz képes a tisztán elektromos Peugeot e-308. 2023-ban érkeznek majd a vásárlókhoz az első példányok, de a gyártás már idén júliusban megkezdődik a Franciaország keleti határánál található Mulhouse-ban,

ahol az autókba egyes korábbi pletykákkal ellentétben nem az e-208 hajtáslánca kerül majd.

Helyette egy 54 kWh kapacitású akkucsomagról táplált 154 lóerős, 269 Nm csúcsnyomatékot produkáló villanymotor hajtja majd az első kerekeket, a WLTP ciklus szerint mérve akár 400 kilométeren át egy feltöltéssel. Az akkumulátoros változat nem csak a nagyobb, kombi karosszériában lesz elérhető, a padlóba és az ülések alá rejtett akkucsomagnak köszönhetően elfér majd az ötajtósban is a villanyhajtás. A csomagtér mérete a konnektoros hibrid változatok adataival lesz azonos, az ötajtós esetében 361 literre, a kombi esetében pedig 548 literre számíthatunk. Agnès Tesson-Faget, a Peugeot 308 projektmenedzsere elmondta: reményei szerint az eladások több mint 20 százalékát adja majd a tisztán elektromos változat.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?