A Jazz után e:HEV hajtáslánccal érkezik a HR-V is
Minap írtunk arról, hogy már
tesztpéldányaival kapták lencsevégre az új Honda HR-V-t, most pedig a gyári információ is befutott érkezéséről: február 18-án ismerhetjük majd meg teljes valójában, addig egy sejtelmes fotóval kell a gyártól beérjük. Na meg azzal a kevéssé meglepő infóval, hogy a hozzá korábban is műszakilag közel álló
Jazzhez hasonlóan e:HEV hajtásláncot kap. HR-V-ből ez lesz az első hibrid, a Honda e:HEV rendszerében alacsonyabb tempónál a benzinmotor kizárólag áramot termel, a hajtást pedig villanymotor adja, míg autópályás tempónál a benzinmotor hajt, fékezéskor természetesen akkor is van visszatermelés a hajtó akkumulátor számára. Az újdonsággal takarékosabb üzemet és "szórakoztató vezetési élményt" ígér a gyár.
Egyelőre ez a far-sziluett fotó látható az új modellről csupán hivatalosan
A HR-V mellett "Electric Vision" stratégiája által a Honda 2022-ig, azaz jövő évig azt ígéri, hogy az összes fontos európai modelljéből lesz elektromos üzemre is képes. Jelenleg a
Honda e mellett a
Jazz és a
CR-V is kapható már hibridként, sőt a Jazz csakis hibridként kapható, nem lenne meglepő, hogy az e:HEV emblémát a Jazz után másodikként kapó HR-V-ből sem érkezne egyéb verzió.