Megvannak az ID. Buzz teljesítményadatai, mutatjuk a számokat!

Kiderült, hogy milyen motort és mekkora akkut kap a Volkswagen elektromos kisbusza

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Hetekkel a bemutató előtt tudtuk meg, hogy mire lesz képes a Volkswagen ID. Buzz, vajon a számok ismeretében is ugyanolyan kiemelkedőnek tartja majd a célközönsége?

Mindig értett a marketinghez a Volkswagen, remekül tudnak ugrókötelezni azzal a vékony határvonallal, amelyen túl már több infót osztanának meg a kelleténél egy érkező modellről. Nincs ez másképp az első teljesen elektromos kisbuszuk, az ID. Buzz esetében sem, amelynek most, két héttel a bemutató előtt a teljesítményadatait is nyilvánosságra hozták. Azt már eddig is biztosan tudtuk, hogy az MEB építőkészletre alapozzák az újdonságot, ám innentől már az sem titok, hogy milyen erőforrás és mekkora akkucsomag rejtőzik majd a lemezek alatt.
Hirdetés
A közel 3 méteres tengelytávval rendelkező, Európának szánt változatot a debütáláskor egy 201 lóerős villanymotor repíti majd, a végsebességét pedig szoftveresen fogják limitálni 145 km/óránál.

Ehhez az áramot egy 77 kWh kapacitású akkucsomag biztosítja, ami lényegesen kisebb, mint a korábbi spekulációk alapján várt, akár 111 kWh kapacitású egység.

Hogy néhány hete mire gyanakodott a világ, arról ide kattintva olvashattok. Hogy ez mekkora hatótávhoz lesz elég, azt még nem árulták el a Volkswagen mérnökei. Megerősítették viszont a temérdek személyre szabható beltéropciót, az interneten keresztül történő frissítések lehetőségét és a vészhelyzet esetén külső áramfogyasztók táplálására alkalmas akkucsomagot is, valamint azt, hogy akár 1900 literes rakterű furgonként is kérhető majd a modell.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?